PDA

Bekijk Volledige Versie : TransIP, nu ook in België!



TransIP
13/04/10, 16:07
Beste leden en bezoekers van Webhostingtalk,

Een groot deel van jullie kent TransIP al, vele Nederlandse bezoekers van webhostingtalk.nl zijn zelfs al jarenlang klant bij ons. Vandaag laten wij weten dat TransIP is uitgebreid naar België. Dat betekent dat dezelfde realtimeregistraties, zonder stetupkosten, deposito of verplichte afname, en dezelfde bulkmanagement van je domeinportfolio nu ook voor België beschikbaar is geworden!

TransIP België is gevestigd in Antwerpen met een eigen support-team dat klaarstaat jullie te helpen met eventuele vragen over registratie en verhuizingen.

MOD EDIT:
Aanbiedingen in persberichten zijn niet toegestaan!

Bezoek snel onze site (http://www.transip.be)

WebXtra
13/04/10, 16:09
Gefeliciteerd met deze nieuwe vestiging!

Spyder01
13/04/10, 16:14
Nu nog waar maken wat er in de banner hier op WHT staat en jullie worden nog groter :)

SebastiaanStok
13/04/10, 19:31
Ik neem aan dat jullie dan ook bezig zijn met een Franstalige versie van de website? :)

Ziet er mooi uit en gefeliciteerd.

Triloxigen
14/04/10, 00:26
Ik hoop wel dat de .nl website een tijdje zo blijft, vind het een stuk overzichtelijker en prettiger kijken.

Trafego
14/04/10, 09:12
Wel opvallend dat ze nu in Belgie wel telefonische support bieden en in Nederland niet. (Daar word je altijd doorverwezen naar een ticketcenter met domme antwoorden :( )

Mick-X
14/04/10, 10:48
Gefeliciteerd met de uitbreiding!

Ahmed
14/04/10, 11:12
Gefeliciteerd!

Wynand
14/04/10, 12:58
Ik neem aan dat jullie dan ook bezig zijn met een Franstalige versie van de website? :)Wat een geluk dat de meeste Franstalige mensen die in Antwerpen rondlopen meestal wel doorhebben dat het meestal niet bepaald geapprecieerd wordt wanneer ze in hun eigen taaltje beginnen tegen niet-Franstaligen...

t.bloo
14/04/10, 13:43
Zeg dan "TransIP, nu ook in Vlaanderen!"

Serveo
14/04/10, 14:13
Gefeliciteerd met de uitbreiding.

Wynand
14/04/10, 15:06
Zeg dan "TransIP, nu ook in Vlaanderen!"Ja, maar zit Brussel daar nou bij of niet? :)
Vernauw het gewoon nog een keer, "TransIP, nu ook in Antwerpen-ghetto!".

Wel vreemd, kom er elke dag op minder dan een KM afstand vandaan.

chielsen
14/04/10, 15:55
Leuk, maar ook voor jullie lijkt mij gelden dat je maar 1 url in je handtekening mag.

The-BosS
14/04/10, 17:46
Ja, maar zit Brussel daar nou bij of niet? :)
Vernauw het gewoon nog een keer, "TransIP, nu ook in Antwerpen-ghetto!".

Wel vreemd, kom er elke dag op minder dan een KM afstand vandaan.

Brussels is gewoon Brussel hoort niet bij Vlaanderen of bij de walen.

Moet wel zeggen dat het een mooie site is, maar of het verstandig is om de .nl en .be website totaal anders te doen is maar de vraag. Maar wat gebeurt er nu met de al bestaande belgische klanten worden die nu gewoon verhuist naar het belgische kantoor met hun support en controlpanel.

mikevdbroek
14/04/10, 18:09
Gefeliciteerd met de uitbreiding! Misschien een vraag die al gesteld is in dit topic, maar waarom hebben jullie gekozen voor een nieuwe website en niet voor de huidige zoals de Nederlandse versie. Strategisch oogpunt?

dreamhost_nl
15/04/10, 10:00
Google wellicht?? ;)

Triloxigen
15/04/10, 12:04
Gefeliciteerd met de uitbreiding! Misschien een vraag die al gesteld is in dit topic, maar waarom hebben jullie gekozen voor een nieuwe website en niet voor de huidige zoals de Nederlandse versie. Strategisch oogpunt?
Ze zijn al tijdje met die nieuwe website bezig als nieuwe website, hij zal dus ongetwijfeld ook op de .nl komen maar .be denk ik als proef.

cfmweb
15/04/10, 22:56
Zo.. dus nu kan de prijs voor BE domeinen weer wat verder omlaag ? ;)

EK-Media
16/04/10, 12:47
Gefeliciteerd, een mooie website op de Belgische site, deze mag op de Nederlandse site wat mij betreft ook verschijnen.
Ook ik vraag mij af wat er met de al Belgische klanten gebeurd? zitten deze nu automatisch bij de Belgische vestiging?