PDA

Bekijk Volledige Versie : [shocking!] Ehm, komt dit net tegen. Wat zouden jullie doen?



Domenico
25/03/10, 19:47
Echt dit is heel bizar en hoera voor de verborgen nannycam. Ik weet wel wat ik gedaan zou hebben. Gadverdamme!

http://www.clint.be/nieuws/schokkend-babysit-gooit-met-baby-video

Trafego
25/03/10, 19:57
Hmmm slap the nanny.. damn zonder gekheid...

Ik heb zelf ook een zoon (18 mnd) en een dochter van 5 jaar maar zou me niet kunnen bedenken wat ik zou doen als iemand hun zo bewust zou pijn doen. Denk dat er dan toch een aantal strafbare feiten worden begaan.

DeziWeb
25/03/10, 20:03
Dat zijn dingen dat je het recht in eigen hand gaat nemen, wat begrijpelijk en menselijk is.
De 'Nanny' ..pfff wat een beest. BAH

cfmweb
25/03/10, 20:05
Ik denk niet dat ze the Nanny nog terug gevonden zouden hebben als het mijn kinderen waren geweest. Shocking idd..
Mijn zoontjes zijn nu 9 en 8 en zitten allebei op kickboksen, die trappen zo'n Nanny helemaal verrot haha :)

YolkNet
25/03/10, 20:25
Je kunt tegenwoordig niemand meer vertrouwen lijkt wel.
Oog om oog... ik ga wel een keer bij die nanny oppassen

Triloxigen
25/03/10, 20:39
Wie neemt er nou ook lelijke mensen aan...

Spyder01
25/03/10, 20:48
Wie neemt er nou ook lelijke mensen aan...

Dat ligt niet aan de man, maar de vrouw waarmee de betreffende man zijn leven deelt ;)

Ik snap dit soort mensen niet, zit toch echt een enorm steekje los. Als je niet van kinderen houd, moet je geen nanny worden. Laat maar flink aanpakken, of laat de ouders hun woede op dat mens botvieren, dat zou de ouders vast goed doen.

1Ago
25/03/10, 21:16
Bah, dat zo'n mensen bestaan...

ju5t
25/03/10, 21:23
Ik zou niet voor mezelf in staan. Dat zou ik doen.

VinceSTM
25/03/10, 21:29
ik zou idd geen enkele verantwoordelijkheid willen dragen voor haar veiligheid..

Trafego
25/03/10, 21:56
Wie neemt er nou ook lelijke mensen aan...

Over onzinnige reactie gesproken bij een dergelijk onderwerp.. eens kijken hoe je praat als het jou kind zou zijn ..

YolkNet
25/03/10, 22:09
Denk niet dat Triloxigen het meent hoor ;)

SF-Jeroen
25/03/10, 22:24
Ik snap al niet waarom die vader die "nanny" niet gewoon eruit heeft gegooid. Als mijn kind opeens overal blauwe plekken heeft, zou ik niet eerst gaan filmen hoor.

Jimmy1987
25/03/10, 22:56
Ik heb dan zelf geen kinderen ;) Maar ik zou het toch wel weten hoor, die kwam niet meer levend de deur uit.

In dat filmpje laten ze de helft trouwens niet zien.

Deze link kreeg ik van een vriend die zijn eigen nieuwsbureau heeft: YouTube- Florida Babysitter Abuses 11 Month Old Baby! (be aware of certain people)
( Let op! Schokkende beelden! )

Ook een interview met de vader.

@SF-jeroen, in dat interview zegt de vader dat het kwam omdat hij dacht dat het door zijn oudere broertje kwam. Maar toch voor de zekerheid die nannycam kocht.

Ahmed
26/03/10, 01:22
holy shit... geen woorden voor.

Blacky
26/03/10, 02:32
Maar ik zou het toch wel weten hoor, die kwam niet meer levend de deur uit.
De vader zegt dan ook "als ik de film eerder gezien had, dan was ik nu waarschijnlijk degene geweest die in de gevangenis had gezeten". Dat zegt genoeg lijkt me.

Ik heb al vaker van dat soort nannycam beelden gezien toen dat begon te spelen in de US en de nannycam's populairder werden. Schrikbarend zoiets.
En je went (gelukkig) nooit aan dit soort beelden.

phreak
26/03/10, 12:40
Ik wist er wel raad mee met zo eentje..

gjtje
26/03/10, 13:35
Allemaal stoere praat hier maar wat ik niet snap is dat je zo boos bent dat iemand je baby slaat dat je dan die vrouw gaat afranselen. Die vrouw heeft vast weer een man, dan vind je het neem ik aan OK wanneer die jou komt afranselen?

YolkNet
26/03/10, 13:43
jij hebt een andere oplossing neem ik aan? Vertel :)

gjtje
26/03/10, 13:46
Hier heb je politie voor, iemand afranselen is geen oplossing, tenzij je die vrouw dood mept.

Apoc
26/03/10, 13:49
Hier heb je politie voor, iemand afranselen is geen oplossing, tenzij je die vrouw dood mept.

Op het moment dat je ziet dat iemand dat bij je kleine gedaan heeft, denk je er niet zo nuchter over na. Buiten dat: in Nederland is het onmogelijk dat zo iemand hier zwaar genoeg voor gestraft wordt, omdat de gepaste straffen in NL verboden zijn.

gjtje
26/03/10, 13:49
Als je zo'n kort lontje hebt moet je überhaupt niet aan kinderen beginnen.

phreak
26/03/10, 14:00
Hier heb je politie voor, iemand afranselen is geen oplossing, tenzij je die vrouw dood mept.

Sorry, géén kinderen zelf zeker? Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt, en nee, ik heb er geen politiewerk van gemaakt, heb zelf verhaal gehaald daar, vele malen efficiënter, wat heb je tegenwoordig aan de politie in .nl.

santema
26/03/10, 14:05
wat heb je tegenwoordig aan de politie in .nl.

Niets nopes nada.

Apoc
26/03/10, 14:06
Als je zo'n kort lontje hebt moet je überhaupt niet aan kinderen beginnen.

Volgens mij heb je geen idee waar je over praat. Natuurlijk heb je een kort lontje als kind afgetuigd wordt. Sterker nog; ik zou zelfs zeggen dat als je dat niet hebt, je DAN juist maar niet aan kinderen moet beginnen.

santema
26/03/10, 14:06
Als je zo'n kort lontje hebt moet je überhaupt niet aan kinderen beginnen.

Keep dreaming.

Rik
26/03/10, 14:49
Sorry, géén kinderen zelf zeker? Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt, en nee, ik heb er geen politiewerk van gemaakt, heb zelf verhaal gehaald daar, vele malen efficiënter, wat heb je tegenwoordig aan de politie in .nl.

:yes: Zo doe je dat.

En die kerel een paar jaar terug die de aanrander van zijn dochter tegenkwam en in 'een opwelling' de keel doorsneed (in Oosterhout N.B.), eerst veroordeeld, daarna mooi vrij gesproken. Zoals het moet. Eigenlijk zou dat een recht moeten zijn voor de ouders...

Piwi-Web
26/03/10, 14:50
Keep dreaming.

Denk dat hij het over de nanny heeft ;)

Voor de rest... Geen woorden voor en dat iemand zoiets in zijn hoofd haalt om die kleine ook maar wat te doen

Verm_Hans
26/03/10, 14:55
Waar moet het heen met de wereld als een hulpeloos babytje van 13!!! maanden geschopt en geslagen wordt.
Misschien had die nanny zichzelf die vraag moeten stellen voor ze dat beroep koos.
Als ik zoiets zou zien van een oppas die dat doet tegen mijn of andere kinderen dan is het huis te klein kan ik je wel vertellen.



Als je zo'n kort lontje hebt moet je überhaupt niet aan kinderen beginnen.

Geef die nanny ook nog even credits voor haar gedrag.
Als je zo reageert heb je mijns inziens "überhaupt" geen opleiding genoten.

Rik
26/03/10, 15:00
Laten we het hier dan vriendelijk houden ^^

Phu
26/03/10, 15:11
Sorry, géén kinderen zelf zeker? Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt, en nee, ik heb er geen politiewerk van gemaakt, heb zelf verhaal gehaald daar, vele malen efficiënter, wat heb je tegenwoordig aan de politie in .nl.

Niets zelfs deze gasten vermoorden kindjes en begraven ze in de achtertuin.
Zodra je eigen rechter speelt ben jij het weer die iets fout doet.

Enige wat ze laatste tijd goed in zijn is boetes uitdelen
als je in de nacht te hard rijdt als er niemand op de weg is
of op klaarlichte dag een alcoholcontrole doen..

Niet dat het slecht is wat ze doen maar hun prioriteiten liggen bij sommige
zaken gewoon te laag

dicktump
26/03/10, 15:40
of op klaarlichte dag een alcoholcontrole doen..

En het rare is dat ze zelfs dan nog mensen met alcohol op pakken. Gezien alcohol en verkeer absoluut niet samen gaan en ze dus nog resultaat behalen ook, mogen ze daar wat mij betreft gewoon mee doorgaan.

Apoc
26/03/10, 15:42
Niets zelfs deze gasten vermoorden kindjes en begraven ze in de achtertuin.
Zodra je eigen rechter speelt ben jij het weer die iets fout doet.

Dat is een beetje kort door de bocht - dat was een individuele actie, staat los van of al dan niet politieagent was (al had hij ivm zijn jeugd nooit politieagent mogen worden).


Enige wat ze laatste tijd goed in zijn is boetes uitdelen
als je in de nacht te hard rijdt als er niemand op de weg is
of op klaarlichte dag een alcoholcontrole doen..

Niet dat het slecht is wat ze doen maar hun prioriteiten liggen bij sommige
zaken gewoon te laag

Ben ik met je eens, maar dat ligt meer bij de politiek dan bij de agenten zelf. Het feit dat bij verkeerszaken eerst naar de economische aspecten gekeken wordt, en dan pas naar de veiligheid, zegt wat dat betreft genoeg.

Phu
26/03/10, 15:55
Mijn neus is gebroken.

aangifte gedaan bij politie, vonden het niet interessant genoeg
konden niets van de dader vinden ofzo..

ik ga zelf ff googlen naam -> telefoongids adres gevonden
paar uur gewacht bij het adres hey die naab woont er
adres doorgegeven

antwoord agentje ja sorry kunnen we iets mee, de gegevens zijn op een illegale manier gekregen naja doe je het op een andere manier via advocaat die bij gemeente uitreksel opvraagt zeggen ze hetzelfde.



"Politie: waakzaam en dienstbaar" welke dienst ?
dat je hun loon paid zeker voor de boetes die ze je uitdelen ja.

QBell
26/03/10, 16:10
paar uur gewacht bij het adres hey die naab woont er

Misschien onbedoeld, maar die naam "naab" klink mij heel erg bekend in de oren als een (ex) bekende hier op het forum.

Apoc
26/03/10, 17:55
Naab is internet-slang (spreektaal) voor noob.

Domenico
29/03/10, 11:11
Naab is internet-slang (spreektaal) voor noob.

naab=noob=newbie=new user=lamer. Gewoon allemaal slang en vaak wijst de ene noob de andere aan. Beetje old skool is het wel allemaal...

Triloxigen
29/03/10, 11:15
naab=noob=newbie=new user=lamer. Gewoon allemaal slang en vaak wijst de ene noob de andere aan. Beetje old skool is het wel allemaal...

naab=noob=newbie=new user=lamer=counterstriker

Even als toevoeging, want volgens mij zijn het allemaal counterstrikers die die term gebruiken :(

Savvas
29/03/10, 11:21
Ik heb er geen woorden voor. Wil je zeggen dat na 35 jaar ineen keer de stoppen doorslaan bij zo iemand?

Domenico
29/03/10, 12:40
naab=noob=newbie=new user=lamer=counterstriker

Even als toevoeging, want volgens mij zijn het allemaal counterstrikers die die term gebruiken :(

Nah, gebruikte termen zoals noob en lamer voordat counterstrike bestond dus die vlieger gaat niet op. Think way before 2000!
ot: