PDA

Bekijk Volledige Versie : ISP belang



almar
25/03/10, 12:26
Collega's,

De laatste tijd is er veel te doen over ISPbelang. Wij zijn vorig jaar lid geworden maar ik heb echt het idee dat het een sublabel van openprovider is geworden, terwijl de intenties goed waren.

Het grote doel 'SIDN staffelbeleid' heeft niets opgeleverd, de communicatie hieromheen was ronduit slecht. (SIDN was eerder en beter in de communicatie)

Is er nog wel bestaansrecht voor ISPbelang voor iets grotere providers (die de inkoop van domeinen en certificaten bij andere partijen hebben ondergebracht) of moeten we het echt beschouwen als een handelsmerk?

Ik hoor graag wat jullie denken!

Geert-Jan
25/03/10, 12:59
1] Ben je wel op de hoogte van het beleid?2
2] Waarop baseer je dan je uitspraak m.b.t. 'sublabel van .....'
3] Waarom vraag je het aan mensen die geen lid zijn van ISP Belang, immers als je het aan de overige leden vraagt zit je hier in het glad verkeerde (sub) forum.

2 weken niets horen wil niet zeggen dat er niets gebeurd, my 2 cts

almar
25/03/10, 13:15
1] Ben je wel op de hoogte van het beleid?2
2] Waarop baseer je dan je uitspraak m.b.t. 'sublabel van .....'
3] Waarom vraag je het aan mensen die geen lid zijn van ISP Belang, immers als je het aan de overige leden vraagt zit je hier in het glad verkeerde (sub) forum.

2 weken niets horen wil niet zeggen dat er niets gebeurd, my 2 cts

1) Welk beleid?
2) Op basis van de nieuwsbrief met superaanbiedingen en kortingen voor leden
3) Ik vraag het aan iedereen, het lijkt me dat als je lid bent je wel iets meer wilt vertellen

Maar vanwaar gelijk jouw defense modus?

Geert-Jan
25/03/10, 13:25
Omdat ik vind dat je mensen een kans moet geven, en dit bouw je niet in 2 maanden op.

almar
25/03/10, 13:30
ISPbelang bestaat al sinds april 2009. De petitie aan de SIDN is van december 2008...

Mikey
25/03/10, 15:15
Begin eens te lezen in het subforum (ispbelang).

Pur
25/03/10, 15:40
Is er nog wel bestaansrecht voor ISPbelang voor iets grotere providers (die de inkoop van domeinen en certificaten bij andere partijen hebben ondergebracht) of moeten we het echt beschouwen als een handelsmerk?

Ik hoor graag wat jullie denken!

Misschien moet je alle topics in het ISPbelang subforum gewoon even lezen...

Edit: Hrmz wazig... Mikey was me echt allang voor maar ik zag zijn post niet :s

almar
25/03/10, 15:46
Dan heb je wel toegang nodig :S

Geert-Jan
25/03/10, 15:48
Dan heb je wel toegang nodig :S

Dat vraag je even aan Berrie, zoals hij dat jou ook heeft gevraagd. Waarschijnlijk heb je zijn mail gemist dan....

Domenico
25/03/10, 15:58
Almar je bent lid van ISPbelang? Zoja geef ik je even toegang. :)

almar
25/03/10, 17:05
Dat vraag je even aan Berrie, zoals hij dat jou ook heeft gevraagd. Waarschijnlijk heb je zijn mail gemist dan....

Mooie aanname, maar het tegengestelde is de waarheid.

VinceSTM
25/03/10, 18:29
Ten eerste, voor de toegang:
http://www.webhostingtalk.nl/webhostingtalk-lounge/157315-forum-isp-belang-op-wht.html

Ten tweede over de overeenkomst die we met openprovider zijn aangegaan: hoe kom je erop dat wij een sublabel/handelsmerk zouden zijn?

Je bent klaarblijkelijk niet op de hoogte van de resultaten die behaald zijn bij SIDN, daarvoor verwijs ik je naar het subforum (adviesraad deelnemers wordt binnenkort vormgegeven).

Daarnaast, zoals al veel eerder is aangegeven: ISP Belang is opgericht om de belangen van de deelnemers samen te brengen en te behartigen. Dit moeten we als club samen doen en moet niet 'aan het bestuur worden gehangen'. Mijn vraag aan jou is dus: wat heb je er zelf mee gedaan? Wat wil je dat er gedaan wordt en (hoe) is dit aan het bestuur kenbaar gemaakt?

Trafego
25/03/10, 18:47
Trafego is sinds vandaag (terug) lid. In eerste instantie vonden wij de organisatie ook stuurloos en zonder echt doel voor ogen. Communicatie was er haast niet.

Doch hebben we ons weer aangesloten (bij toeval dan ook vandaag) mede door de geluiden die ons juist wel bereiken. (en jou blijkbaar helaas niet)

Dan vraag ik me toch wel af waarom je ispbelang geen update hebt gevraagd? ipv hier een post.

Domenico
25/03/10, 18:48
Almar en Sudus Internet hebben nu ook toegang tot de ISPbelang forums.

Trafego
25/03/10, 18:52
Domenico, kun je die toegang ook bij Trafego account plaatsen?

Domenico
25/03/10, 19:34
Domenico, kun je die toegang ook bij Trafego account plaatsen?

Done!

Triloxigen
25/03/10, 19:41
Moet je lid zijn van een forum om twijfels weg te nemen over ISP Belang, dan zegt op zich toch al dat er iets niet klopt?

VinceSTM
25/03/10, 20:34
Moet je lid zijn van een forum om twijfels weg te nemen over ISP Belang, dan zegt op zich toch al dat er iets niet klopt?

Lid zijn van een stichting die de belangen samenbrengt en een platform biedt voor het behartigen van belangen (nogmaals: alle deelnemers moeten het samen doen, niet láten doen) en dan twijfels hebben omdat je concullega's niet hard genoeg je belangen behartigen?

Apoc
26/03/10, 08:38
Moet je lid zijn van een forum om twijfels weg te nemen over ISP Belang, dan zegt op zich toch al dat er iets niet klopt?

Uh, want? Als jij van een product denkt dat het goed is, maar je weet het niet zeker, en je wordt niet wijzer van reviews, dan is ook de enige manier om je twijfels weg te nemen door het product simpelweg te kopen. Als je dat niet wilt, prima, maar hou je dan gewoon afzijdig.

Ik moet overigens wel zeggen dat ISPbelang nog steeds (veel) meer naar buiten moet communiceren. Het is alweer even stil.

VinceSTM
26/03/10, 20:57
Uh, want? Als jij van een product denkt dat het goed is, maar je weet het niet zeker, en je wordt niet wijzer van reviews, dan is ook de enige manier om je twijfels weg te nemen door het product simpelweg te kopen. Als je dat niet wilt, prima, maar hou je dan gewoon afzijdig.

Ik moet overigens wel zeggen dat ISPbelang nog steeds (veel) meer naar buiten moet communiceren. Het is alweer even stil.

Klopt, de nieuwe nieuwsbrief staat klaar voor review door de rest van het bestuur :)