PDA

Bekijk Volledige Versie : Dedicated server bij Flexwebhosting.nl



Aphax
23/03/10, 11:36
Ik sta op het punt een contract af te sluiten bij flexwebhosting.nl voor een dedicated server, aangezien ik uit mijn huidige VPS (bij een andere, Engelse club) uitgegroeid ben en flexwebhosting wel een aardig aanbod lijkt te hebben.

Echter is dit een jaar contract, en om die reden heb ik wat reviews zitten lezen over Flexwebhosting. De meeste die ik lees zijn goed, of in ieder geval niet negatief, echter kom ik ook dingen over 'flexservers' tegen, en lijken deze twee partijen hier en daar weleens door elkaar gehaald te worden (b.v.: http://www.webhostingreviews.nl/ervaringen/flexwebhosting-nl ). Echter zijn die reviews over flexserver nogal .. dramatisch om het zacht uit te drukken. Is flexwebhosting.nl gewoon een pechvogel dat ze hier zo door elkaar gehaald worden, of zijn deze partijen echt aan elkaar gerelateerd?

t.bloo
23/03/10, 11:48
Flexservers zit in Rotterdam en Flexwebhosting hier 400 meter verderop in Eindhoven. Zover ik weet zijn die niet aan elkaar gerelateerd.

Bart L
23/03/10, 11:52
IP range ziet er vanuit de buitenkant ook anders uit, maar waarom bel je flexweb niet gewoon om te vragen?

Aphax
23/03/10, 12:05
Hmm, ja bij nader inzien lijkt het inderdaad alsof die reviewsite die ik linkte gewoon wat reviews van andere sites bij elkaar geplukt heeft en gewoon niet goed onderscheid heeft gemaakt.

Tijd om dat krabbeltje maar eens te zetten :cool:

Tommi
23/03/10, 12:38
Volgens mij klopt idd die reviewsite niet helemaal en plukt het maar wat bij mekaar. Mail/bel ze gewoon eens over hoe en wat, en eventueel vraag je ze wat referenties:)

Succes!