PDA

Bekijk Volledige Versie : [TIP] Kabel markers



dennis0162
20/03/10, 16:22
Ik kwam net bij DealExtreme kabel markers tegen.
Een Plastic clipje welke je om een kabel doet. Op het stukje plastic staat een nummer.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19554

2 dollar voor 100 stuks + gratis verzenden :thumbup:

Phu
20/03/10, 16:39
Ik zeg dymo labeler werkt perfect :)

maar waarom al je kabels een label geven ?
zie het nut er niet zo van in

SebastiaanStok
20/03/10, 17:39
Zodat je ze makkelijker uit elkaar kan houden :)
Vooral bij collocatie wordt het al gouw een rommeltje en kan je niet meer zien wie waar op aan gesloten zit.

BoudewijnS
20/03/10, 17:51
Ik zeg dymo labeler werkt perfect :)

maar waarom al je kabels een label geven ?
zie het nut er niet zo van in

Nou zo perfect vindt ik dit niet, labeltjes laten altijd weer los... :( Dus op zich een goed alternatief.

daveww
20/03/10, 18:25
Nou zo perfect vindt ik dit niet, labeltjes laten altijd weer los... :( Dus op zich een goed alternatief.Dat ligt dan waarschijnlijk aan je dymo (tapes), want bij ons blijven ze perfect zitten!

Wij maken gebruik van DYMO RhinoPRO 5000, met nylon tape voor het labelen van kabels.
Extra info: http://global.dymo.com/img/compel/KxwYWxJ7g4MZkXmBENC2dbObj3VUWoVC.pdf

Apoc
20/03/10, 18:43
Dat ligt dan waarschijnlijk aan je dymo (tapes), want bij ons blijven ze perfect zitten!

Wij maken gebruik van DYMO RhinoPRO 5000, met nylon tape voor het labelen van kabels.

Dito, al jaren en dit werkt echt perfect. De Tapes zijn wel wat duur (~20 euro) maar dat is het wel waard.

Phu
20/03/10, 18:57
Dito, al jaren en dit werkt echt perfect. De Tapes zijn wel wat duur (~20 euro) maar dat is het wel waard.

Ik heb een el cheapo ding hiervan 2 tientjes dat werkt perfect.
zo een rhino is niet nodig ik heb maar 3 machines ;)

BoudewijnS
20/03/10, 22:14
Dito, al jaren en dit werkt echt perfect. De Tapes zijn wel wat duur (~20 euro) maar dat is het wel waard.

Daar gaan we dan eens naar op zoek en meteen naar de juiste cartridges ! thanks