PDA

Bekijk Volledige Versie : De HTC Hero



In4mation
20/03/10, 14:13
Een tijdje terug las ik hier dat er enkele mensen met volle tevredenheid gebruik maakten van de HTC Hero. Een tijdje geleden heb ik enkele dagen mogen "spelen" met de bruine versie, maar toen maakte deze niet bijzonder veel indruk op me. Ondertussen heeft een vriend uit de buurt hem gekocht en zegt heel tevreden te zijn van het toestel. De functies spreken me verder wel aan en aangezien m'n huidige Samsung smartphone dringend eens aan vervanging toe is zou ik het misschien toch wel aandurven om de Hero in huis te halen.

Nu resten me twee vragen, want de meningen op internet zijn doorgaans verdeeld. Wat zijn de ervaringen met deze smartphone van mensen hier op het forum en heeft er iemand de witte versie? Mensen die de zwarte versie hebben, heeft ie een glanzende achterkant of een matte achterkant? Met andere woorden vallen vingers op of valt het allemaal wel mee?

Thyx
20/03/10, 14:48
Begin april komt er als het goed is een nieuw toestel uit: de HTC Desire. Hierin zit een snellere processor. Deze processor draait op 1 Ghz, wat wellicht interessant kan zijn?

rackhost.be
20/03/10, 15:22
Begin april komt er als het goed is een nieuw toestel uit: de HTC Desire. Hierin zit een snellere processor. Deze processor draait op 1 Ghz, wat wellicht interessant kan zijn?

ben ook aan het uitkijken naar deze
verder is de Hero al vervangen door de Legend, niet?
de Desire wordt dan trapje hoger voor slechts paar euro meer

dfoxx
02/04/10, 19:27
Ik zou dan toch voor de Desire gaan. Ik ben zelf al meerdere jaren een groot fan van de HTC telefoons.

MediaServe
02/04/10, 21:57
HTC heeft een soort van teflon laagje op de HTC Hero, dus met vingervlekken valt het heel erg mee.

http://gizmodo.com/5302637/htc-heros-teflon-coating-makes-the-iphone-feel-like-junk

De Desire schijnt een soort rubber achtig laagje te hebben, ik ben heel benieuwd hoe dit aan zal voelen. In ieder geval beter dan hoogglans plastic waar je op blijft poetsen :)

Keizer
02/04/10, 22:14
Ik heb een Hero sinds hij uit is, maar ik ga volgende week een Desire halen. De 1 ghz SnapDragon processor (wordt ook in netbooks gebruikt) is keihard, en de optische trackball is ook een leuk foefje. Verder moet Android 2.1 ook stukken beter/sneller werken, alhoewel er ook een 2.1 upgrade voor de Hero is/komt als het goed is.