PDA

Bekijk Volledige Versie : Klanten systeem



dark1990
18/03/10, 20:31
Beste,

Ik ben opzoek naar een panel alleen voor het beheren van klanten systeem en de inkomsten en uitgaves

kan iemand mij helpen

gr

mauer
18/03/10, 21:07
Jazeker kunnen we je helpen.
Ten eerste met de zoekfunctie op het forum en de twee oplossing is google.nl. Succes!

Trafego
20/03/10, 15:03
wefact.nl is een optie, facturatie geautomatiseerd etc :)

nielsrenselaar
20/03/10, 17:42
Voor bijhouden klant gegevens, inkomende facturen, uitgaande facturen en offertes kan ik moneybird ( http://www.moneybird.nl) wel aanraden. Sociale ontwikkelaars, wordt constant verbeterd en uitgebreid en werkt gewoon fijn. Heeft een API, dus uitbreiding met bestaande systemen is geen probleem. Ook periodiek factureren.

Ahmed
20/03/10, 17:45
Voor bijhouden klant gegevens, inkomende facturen, uitgaande facturen en offertes kan ik moneybird ( http://www.moneybird.nl/) wel aanraden. Sociale ontwikkelaars, wordt constant verbeterd en uitgebreid en werkt gewoon fijn. Heeft een API, dus uitbreiding met bestaande systemen is geen probleem. Ook periodiek factureren.

Uiteraard even je refferal in de link zetten ;).

@TS: Ik kan je ook WeFact (hosting) (http://www.wefact.nl) aanraden. Werkt prima.

Of anders digitalefactuur.nl (http://www.digitalefactuur.nl) is gratis tot xx facturen per jaar.

Bob2
21/03/10, 00:52
Whmcs, alleen kun je daar volgens mij geen inkomende facturen boeken?

Randy
21/03/10, 01:48
Whmcs, alleen kun je daar volgens mij geen inkomende facturen boeken?

Boek je ze toch gewoon met een negatief bedrag in of als credit factuur?

Mark17
21/03/10, 18:23
Weet iemand of wefact (hosting) een API heeft om vanuit een ander systeem alle informatie op te kunnen vragen? Dit kon ik namelijk op hun website niet terug vinden en het zou het (naast een aantal andere puntjes) zeker het overwegen waard maken.

Bart L
21/03/10, 18:30
API kun je natuurlijk ook zelf in elkaar zetten, door de MySQL db uit te lezen, zo doen wij het ook

KerberosX
21/03/10, 18:36
Beste,

Ik ben opzoek naar een panel alleen voor het beheren van klanten systeem en de inkomsten en uitgaves

kan iemand mij helpen

gr
Beste

Ik ben op zoek naar een auto om mee te rijden

kan iemand mij helpen

gr

{xx}

Mark17
21/03/10, 18:50
API kun je natuurlijk ook zelf in elkaar zetten, door de MySQL db uit te lezen, zo doen wij het ook

Dat wil ik dus liever niet doen, want als dan de DB layout wijzigt met een update moet je hem dan weer aan gaan passen (al dan niet handmatig) terwijl bij een goede API je een update gewoon uit kunt voeren. Ik wil voornamelijk het aanmaken van de pakketten buiten wefact om doen, maar wel automatiseren (aangezien het met meer dan enkel de standaard controlpanels geintegreerd moet worden). Daarnaast kan ik nog niet vinden in hoeverre het om kan gaan met meerdere handelsnamen/talen op basis van de url.

Bob2
22/03/10, 00:56
Boek je ze toch gewoon met een negatief bedrag in of als credit factuur?

Creatief idee, maar verziek je daarmee niet een gedeelte van de betrouwbaarheid van enkele onderdelen? Zoals de report graphs maar ook het income overzicht op de mainpage van het CP.

Randy
22/03/10, 04:06
Creatief idee, maar verziek je daarmee niet een gedeelte van de betrouwbaarheid van enkele onderdelen? Zoals de report graphs maar ook het income overzicht op de mainpage van het CP.

Het was maar een suggestie. Al gaat mijn voorkeur uit naar het rendement/winst, niet naar de omzet. Die kan miljoenen zijn en nog verliesgevend, zoals bijvoorveeld in het verleden gebeurde bij UPC.

Daarnaast is het nog maar de vraag hoe het in te passen is aan de regels die gesteld worden aan het voeren van een administratie maar ik neem aan dat je een panel niet voor je definitieve boekhouding gebruikt, daar heb je een accountant of administratiekantoor voor.

xynpaq
25/03/10, 14:35
Wefact tevreden ervaringen mee

Yourwebhoster
25/03/10, 14:57
Boek je ze toch gewoon met een negatief bedrag in of als credit factuur?
Een nagatieve invoice gaat niet werken helaas, het is ook geen compleet financieel administratie systeem. Maar het had gekund:)

Yourwebhoster
25/03/10, 14:59
Weet iemand of wefact (hosting) een API heeft om vanuit een ander systeem alle informatie op te kunnen vragen? Dit kon ik namelijk op hun website niet terug vinden en het zou het (naast een aantal andere puntjes) zeker het overwegen waard maken.
Tijdje geleden zeiden ze dat ze hiermee bezig waren (november/december en dat het rond januari/februari klaar zou zijn). Maar ik kan verder niks hierover vinden.

xynpaq
28/03/10, 11:31
Die api beschikken ze nog niet. Maar ze zijn wel druk met nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen en gaat best snel.

Zenda
29/03/10, 19:21
Tijdje geleden zeiden ze dat ze hiermee bezig waren (november/december en dat het rond januari/februari klaar zou zijn). Maar ik kan verder niks hierover vinden.Op dit moment ligt de focus bij de verbetering van het klantenpaneel.

De ontwikkeling van een API is nog niet van het todo-lijstje af, maar is iets naar onderen geschoven.