PDA

Bekijk Volledige Versie : 1/2 kabinet + 1 Mbit



Anoniem
08/02/03, 12:30
Voor de nabije toekomst zijn wij (Starhost) aan het kijken naar een half rack + in eerste instantie 1 Mbit traffic (dient in een NOC te zijn in Amsterdam, wegens bereikbaarheid). Graag zouden wij hiervoor offertes willen ontvangen. Vermeld bij het leveren van een offerte a.u.b. de kosten van extra dataverkeer. Of het burstable verkeer is en zoja tot welke hoogte.

Van wat voor router er gebruik wordt gemaakt, in welk netwerk we komen. Wat eventuele extra diensten van jullie zijn en uiteraard met de bijbehorende prijs. Ook de prijs voor een full rack is handig, aangezien de bedoeling uiteraard is dat halve rack zo snel mogelijk vol te plaatsen.

Mod note: Van een ieder die mij nu nog aanbiedingen stuurt krijgt van mij persoonlijk Waarshuwingspunten!!

Bij voorbaat dank,


Starhost
N.Elsten

WebBizz
15/04/03, 23:33
Heb je iets naar je zin ontvangen / gekozen?

Anoniem
15/04/03, 23:57
Jups meerdere goede aanbiedingen ontvangen. Keuze wordt waarschijnlijk het TS netwerk ook al is dit duurder dan het Netholding netwerk.

Revoal
16/04/03, 00:13
Het 'TS' netwerk?

Anoniem
16/04/03, 00:15
TS = TrueServer :)

Revoal
16/04/03, 00:18
Ja oops...
Bedacht dat net 10 sec geleden ook al;
ik wou net zeggen dat ik er al achter was :D

InterXS
16/04/03, 08:15
Ik heb ook nog even gemaild

thomas
16/04/03, 08:23
Trueserver heeft mooi netwerk maar ik zou nog altijd aanraden om de locatie telecity te nemen, kan best zijn dat redbus wat goedkoper is maar ik vertrouw er toch liever op die 2 M20tigjes in telecity :) Netwerk is daar ook beter uitgebouwt zins ze daar al een paar jaar zitten.

InterXS
10/05/03, 20:58
En de keuze is dus trueserver geworden?

Mijn traceroute zegt nog steeds 2fast, dus al ik nog een aanbieding mag doen, email me even op **************

MOD EDIT: volgende keer krijg je gewoon strafpunten!

Grumpy
10/05/03, 21:11
6. Gebruikers mogen andere gebruikers niet instrueren om een email of een persoonlijk bericht te sturen of informeren dat ze een mailtje of persoonlijk bericht hebben gehad.

En bovendien is het grappige dat je een moderator instrueert ;)

Anoniem
10/05/03, 21:27
Aanbiedingen zijn niet meer nodig. Definitieve keuze merken jullie binnenkort. Verder klopt het dat alles momenteel nog bij 2fast staat. Waarom immers gehaast verhuizen? Er is gekozen voor een rustige gefaseerde verhuizing zodat er stress kan worden voorkomen :)

Verder gaat deze dicht want replyen heeft geen zin meer.

Anoniem
24/05/03, 09:23
Mod note: Van een ieder die mij nu nog aanbiedingen stuurt krijgt van mij persoonlijk Waarshuwingspunten!!