PDA

Bekijk Volledige Versie : 1 Mbit 150 euro



Chow
08/02/03, 10:52
Speciale aanbieding

We kunnen op dit moment 1 Mbit aanbieden voor 150 euro. Geinteresseerd??? Neem contact op via ICQ 133480259

Deimos
08/02/03, 12:52
Iets meer info van te voren zou handig zijn, welke datacenter, wat voor lijnen naar buiten etc. etc.

superior-is
08/02/03, 13:13
En wie is 'we'? :)

We Dare
08/02/03, 13:54
hmm..... mb's inkopen via ICQ... dat is weer nieuw voor mij.
Zeker van de vrachtwagen gevallen ? :)
Wat meer info zou zeker handig zijn..

Chow
08/02/03, 14:05
Komt omdat info op onze site verouderd is www.open-doors.nl
Geupdate versie is in de maak, je kunt me echter altijd mailen of contacten via ICQ. Dan krijg je alle info die je wilt.

Web123.nl
08/02/03, 14:44
Op de site staat 125 euro.
Da's wel aantrekkelijker :)

Chow
08/02/03, 15:18
Ja klopt, 125 euro per mbit is vanaf prijs. Hangt af van de afname.
Normaal zijn onze tarieven
1-2 Mbit 175

3 -5 Mbit 150

> 5 Mbit 125

Alleen nu stunten we even tijdelijk zodat je 1 of 2 Mbit ook voor 150 p/mbit kunt krijgen.

ProServe
08/02/03, 17:09
Begint langzamerhand net zo'n vismarkt te worden.
Lekkere verse mbits, nu voor maar 150 euro!

Chow
08/02/03, 17:26
Oneens, kwestie van kostenbeheersing en tevreden zijn met een wat lagere marge

thomas
08/02/03, 17:31
Origineel geplaatst door Chow
Oneens, kwestie van kostenbeheersing en tevreden zijn met een wat lagere marge

maarja jullie beginnen wel wat te overdrijven hoor :) 250 per mbit vind ik persoonlijk al laag genoeg hoor, ookal is het een promotie

Chow
08/02/03, 17:39
Origineel geplaatst door thomas


maarja jullie beginnen wel wat te overdrijven hoor :) 250 per mbit vind ik persoonlijk al laag genoeg hoor, ookal is het een promotie

Wij geven het echt niet gratis weg hoor :) maar hebben naast co-locating ook inkomsten uit kantoorautomatisering en softwareontwikkeling.

thomas
08/02/03, 17:42
Origineel geplaatst door Chow


Wij geven het echt niet gratis weg hoor :) maar hebben naast co-locating ook inkomsten uit kantoorautomatisering en softwareontwikkeling.

Je moet je ook een beetje fair houden met de andere ISP's. Klanten haal je door kwaliteit en service te leveren niet door de laagste prijs te bieden :)

Deimos
08/02/03, 17:46
Origineel geplaatst door thomas


Je moet je ook een beetje fair houden met de andere ISP's. Klanten haal je door kwaliteit en service te leveren niet door de laagste prijs te bieden :)
Weet je dat wle heel zeker? Netwerk is van netholding wordt onderhouden door netholding etc etc. Wat voor info zou een host die ervoor kiest om daar te gaan zitten nou rekening moeten houden?? Ik ga der toch vanuit dat de meeste zaken een host zelf kan oplossen.

En al wil je gewoon service dan betaal je daarvoor dat is al jaren zo.

WebBizz
08/02/03, 17:46
Daar ben ik het helemaal mee eens! Kwaliteit is belangrijk en kost nou eenmaal geld, net zoals goede service.

Chow
08/02/03, 17:50
Origineel geplaatst door thomas


Je moet je ook een beetje fair houden met de andere ISP's. Klanten haal je door kwaliteit en service te leveren niet door de laagste prijs te bieden :)

Uiteraard is kwaliteit zeer belangrijk, dat ben je aan je klanten verplicht, maar wat is er mis om eens kritisch te kijken naar de marges die op dit moment gepakt worden op bandbreedte?? Is 200 tot 300% gerechtvaardigd?? Dit soort marges zie je nergens anders. Stel je toch eens voor dat ik een server inkoop voor 1000 euro en hem dan wegzet voor 4000 euro.

thomas
08/02/03, 17:52
Origineel geplaatst door Chow


Uiteraard is kwaliteit zeer belangrijk, dat ben je aan je klanten verplicht, maar wat is er mis om eens kritisch te kijken naar de marges die op dit moment gepakt worden op bandbreedte?? Is 200 tot 300% gerechtvaardigd?? Dit soort marges zie je nergens anders. Stel je toch eens voor dat ik een server inkoop voor 1000 euro en hem dan wegzet voor 4000 euro.

lol wat denk je dat grote bedrijven zoals HP, SUN en IBM doen met hun servers, daar betaal je veel geld maar zelf betalen ze de helft of zelf 1/4

Deimos
08/02/03, 17:53
Origineel geplaatst door Chow


Uiteraard is kwaliteit zeer belangrijk, dat ben je aan je klanten verplicht, maar wat is er mis om eens kritisch te kijken naar de marges die op dit moment gepakt worden op bandbreedte?? Is 200 tot 300% gerechtvaardigd?? Dit soort marges zie je nergens anders. Stel je toch eens voor dat ik een server inkoop voor 1000 euro en hem dan wegzet voor 4000 euro.
Als je het lukt ben je in ieder geval een goede sales excutive of heb je ene klant die er neit zo denderend veel verstand van heeft. Je doet immers een goede deal. Betekend uiteraard niet dat ik persoonlijk zeer blij ben met zulke aanbiedingen.

Wellicht kunnen jullie ook even kijken naar: http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=1589

Chow
08/02/03, 17:58
Origineel geplaatst door Deimos

Als je het lukt ben je in ieder geval een goede sales excutive of heb je ene klant die er neit zo denderend veel verstand van heeft. Je doet immers een goede deal. Betekend uiteraard niet dat ik persoonlijk zeer blij ben met zulke aanbiedingen.

Wellicht kunnen jullie ook even kijken naar: http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=1589

Klanten gaan shoppen. dat is logisch door het economische klimaat. Het heeft geen zin om nu hoge marges te pakken. Je loopt alleen maar het risico dat ze zich op gegeven moment bedonderd voelen en dan raak je ze alsnog kwijt. Ik respecteer een ieders keuze in het bepalen van de prijsstelling en de argumentatie daarachter. Wij kiezen voor dit prijsmodel omdat wij daar in geloven en menen desondanks kwaliteit te kunnen bieden.

WebBizz
08/02/03, 18:00
Origineel geplaatst door Chow


Klanten gaan shoppen. dat is logisch door het economische klimaat. Het heeft geen zin om nu hoge marges te pakken. Je loopt alleen maar het risico dat ze zich op gegeven moment bedonderd voelen en dan raak je ze alsnog kwijt.

Tsja.. daar zit ook wat in natuurlijk... Maar is 150 euro niet té laag is de vraag, gezien de prijzen van anderen.

Deimos
08/02/03, 18:02
Origineel geplaatst door WebBizz


Tsja.. daar zit ook wat in natuurlijk... Maar is 150 euro niet té laag is de vraag, gezien de prijzen van anderen.
Als er nog een respectabele winstmarge opzit, zou ik zeggen nee. Maar anders tja..... Verder zijn de prijzen in de US al rond het hier genoemde en daar zit alles ook nog steeds in orde. Verder kan ik me ook nog extreem hoge prijzen herinneren voor shared hosting. kost nu ook bijna geen donder meer. Is gewoon kwestie van marktwerking.

Chow
08/02/03, 18:05
Ik geloof veel meer in inkomsten door de dienstverlening om het co-locaten heen. Daar zoeken wij het in. Goed voorbeeld is managed hosting.

mainswitch
08/02/03, 18:22
kwaliteit van netwerk is 100%%

cariers : Level3, carier1, infonet, Lamdbanet, sprint, verio, AMS-ix, de-nix, be-nix

Alles loopt via Juniper M40 en Juniper M20 routers

Enkele netwerk referenties

Ladot
bbnet
Skyradio chat server
KinkFM
Veronica
Radio538 (deze maand)
Verisign
Candidlive
Fast-is
Nsx
2fast

Dat zijn toch niet zo maar namen.

Chow bied goede service aan. en zowie zo garanties volgens SLA

Alleen Chow wilt niet zoveel verdienen zoals Andere hosters.
Die kopen ook in tegen de lage prijs maar verkopen het tegen
Idioot hoge prijzen...

thomas
08/02/03, 19:52
Hmz dat 2fast linkje is alleen maar voor traffic naar 2fast en niet voor transit, kinda private peering dus niet echt de moeite om het erbij te vermelden :)

Deimos
08/02/03, 19:54
traceroute to netholding.nl (81.23.225.238), 64 hops max, 40 byte packets
1 ams01.core.2fast.nl (62.133.129.254) 0.442 ms 0.322 ms 0.309 ms
2 2fast.private-peering.netholding.nl (62.133.128.74) 0.524 ms 0.693 ms 0.382 ms

Geeft de traceroute dus ook al aan dat het een privatepeering is :). Maar is wel handig.

thomas
08/02/03, 19:59
Origineel geplaatst door Deimos
traceroute to netholding.nl (81.23.225.238), 64 hops max, 40 byte packets
1 ams01.core.2fast.nl (62.133.129.254) 0.442 ms 0.322 ms 0.309 ms
2 2fast.private-peering.netholding.nl (62.133.128.74) 0.524 ms 0.693 ms 0.382 ms

Geeft de traceroute dus ook al aan dat het een privatepeering is :). Maar is wel handig.

Voordeel als netwerkbeheerder van netholding de 2fast boel ook up houd :)

Deimos
08/02/03, 20:08
Origineel geplaatst door thomas


Voordeel als netwerkbeheerder van netholding de 2fast boel ook up houd :) Euh wat bedoel je precies :S ?

mainswitch
08/02/03, 20:57
we gaan aardig offtopic :)

Chow bied een zeer goed netwerk aan tegen ZEER scherpe prijs

en daar gaat het om

thomas
08/02/03, 20:57
Origineel geplaatst door Deimos
Euh wat bedoel je precies :S ?

Naar mijn weten word het netwerk van 2fast nog altijd door Dennis Ponne up gehouden (netwerkbeheerder van NETHOLDING) :)

Chow
08/02/03, 21:03
Origineel geplaatst door mainswitch
we gaan aardig offtopic :)

Chow bied een zeer goed netwerk aan tegen ZEER scherpe prijs

en daar gaat het om

Ja, ik heb nu al spijt een aanbieding te hebben gedaan :(

mainswitch
08/02/03, 21:26
de meeste hebben langdurige DURE contracten
bij onze collega hosters Chow en die Dwingen
hun klanten te blijven anders moeten ze flink betalen...

(praat uit ervaring met een van onze nieuwe klanten die eerst bij
een collega zat (ook hier op het board aanwezig)

Jammer natuurlijk want iedereen wil wel denk ik goedkoper uit zijn
als kwaliteit gelijk of beter is

Chow
08/02/03, 21:31
Origineel geplaatst door mainswitch
de meeste hebben langdurige DURE contracten
bij onze collega hosters Chow en die Dwingen
hun klanten te blijven anders moeten ze flink betalen...

(praat uit ervaring met een van onze nieuwe klanten die eerst bij
een collega zat (ook hier op het board aanwezig)

Jammer natuurlijk want iedereen wil wel denk ik goedkoper uit zijn
als kwaliteit gelijk of beter is

Ik ga er nog steeds vanuit dat klanten kwaliteit willen tegen een redelijke prijs. Dus als er twijfels zijn mag een ieder bij mij co-locaten voor een periode van 3 maanden. Als na die periode blijkt dat ik niet de kwaliteit lever die ik beloof krijgen ze het geld terug.

mainswitch
08/02/03, 21:35
Kijk daar heb je tenminste iets aan.

Garanties geven en niet goed geld terug..

Je moet wel heel zeker zijn van je zaken :)

We Dare
08/02/03, 22:02
Ik snap van een aantal forumleden niet waarom bij hun 'goedkoper' een synoniem is voor slechte kwaliteit.
Chow kan best prima kwaliteit leveren voor deze lage prijs, ik heb geen ervaring met zijn bedrijf maar het is onzin om gelijk altijd maar over de kwaliteit te beginnen.
Het is trouwens wel een erg scherpe prijs ;)

thomas
09/02/03, 01:03
Origineel geplaatst door Chow


Ja, ik heb nu al spijt een aanbieding te hebben gedaan :(

Nja mensen beginnen rare dingen te denken als je begint te overdrijven met een lage prijs tov de andere, 25 a 50euro verschil is nog doenbaar maar als jij nu ff 200 euro ofzo eraf doet beginnen ze wel is te denken hoe dat kan.

Je moet ook rekening houden met de kleinere bedrijven vind ik, als grote colocater heb je het voordeel om een zeer lage (met nadruk op laag) prijs te geven maar daar gaan al die kleine hostjes van kapot en alles komt in handen van de grote bedrijven. Na langere tijd kom jij dan ook in problemen omdat een ander bedrijf met 10x zoveel traffic dan jouw goedkoper kan doen en dan kan jij ook bey bey tegen je klantjes zeggen.

Chow
09/02/03, 01:22
Origineel geplaatst door thomas


Nja mensen beginnen rare dingen te denken als je begint te overdrijven met een lage prijs tov de andere, 25 a 50euro verschil is nog doenbaar maar als jij nu ff 200 euro ofzo eraf doet beginnen ze wel is te denken hoe dat kan.

Je moet ook rekening houden met de kleinere bedrijven vind ik, als grote colocater heb je het voordeel om een zeer lage (met nadruk op laag) prijs te geven maar daar gaan al die kleine hostjes van kapot en alles komt in handen van de grote bedrijven. Na langere tijd kom jij dan ook in problemen omdat een ander bedrijf met 10x zoveel traffic dan jouw goedkoper kan doen en dan kan jij ook bey bey tegen je klantjes zeggen.

Nee helaas, dat is dus niet zo. Verlaag gewoon je marge of plaats je servers bij mij. Ik hoef toch geen rekening te houden met mensen die 300% marge willen pakken?? Ik koop groot in en heb daarom gewoon een prima inkoopsprijs. Ik leg er wat op en verkoop het door, that's it
Als ik op al die websites lees dat er voor een mbit 400 euro wordt gevraagd en ik ondertussen weet wat de inkoopsprijs is dan ben ik niet degene die de boel beduveld. En waarom moet ik rekening houden met de kleinere??? Houden die rekening met mij??? Als jij 1 mbit kunt aanbieden voor 150 euro had je het ook gedaan toch??
Ik wil maar 1 ding en dat is goede kwaliteit leveren voor een schappelijke prijs.

thomas
09/02/03, 01:30
Origineel geplaatst door Chow


Nee helaas, dat is dus niet zo. Verlaag gewoon je marge of plaats je servers bij mij. Ik hoef toch geen rekening te houden met mensen die 300% marge willen pakken?? Ik koop groot in en heb daarom gewoon een prima inkoopsprijs. Ik leg er wat op en verkoop het door, that's it
Als ik op al die websites lees dat er voor een mbit 400 euro wordt gevraagd en ik ondertussen weet wat de inkoopsprijs is dan ben ik niet degene die de boel beduveld. En waarom moet ik rekening houden met de kleinere??? Houden die rekening met mij??? Als jij 1 mbit kunt aanbieden voor 150 euro had je het ook gedaan toch??
Ik wil maar 1 ding en dat is goede kwaliteit leveren voor een schappelijke prijs.

Waarom zou ik onze racks bij jouw plaatsen ? We zitten bij zelfde ISP en het is op het moment gewoon zalig, wij zitten al als eerst op de nieuwe PDU etc... alles loopt gewoon perfect bij Garnier. Trouwens wie zegt dat ik mijn prijs niet zo laag kan zetten zoals jij, ik zou het alleen niet doen voor 1mbit maar meer iets vanaf 10 a 15mbit/s wij moeten ons geld nu eenmaal met colocated en dedicated dingen verdienen.

Chow
09/02/03, 01:38
Origineel geplaatst door thomas


Waarom zou ik onze racks bij jouw plaatsen ? We zitten bij zelfde ISP en het is op het moment gewoon zalig, wij zitten al als eerst op de nieuwe PDU etc... alles loopt gewoon perfect bij Garnier. Trouwens wie zegt dat ik mijn prijs niet zo laag kan zetten zoals jij, ik zou het alleen niet doen voor 1mbit maar meer iets vanaf 10 a 15mbit/s wij moeten ons geld nu eenmaal met colocated en dedicated dingen verdienen.

Ik wacht vol spanning op jouw aanbod. Misschien plaats ik m'n racks wel bij jou :)

thomas
09/02/03, 01:42
Origineel geplaatst door Chow


Ik wacht vol spanning op jouw aanbod. Misschien plaats ik m'n racks wel bij jou :)

lol dit was ik niet echt van plan maar anders kan je me altijd eens mailen wat je precies wilt (dus aantal racks en aantal gebruikte mbit/s) dan maak ik een persoonlijke offerte. (email te verkrijge bij PM msg)

Chow
09/02/03, 01:46
Origineel geplaatst door thomas


lol dit was ik niet echt van plan maar anders kan je me altijd eens mailen wat je precies wilt (dus aantal racks en aantal gebruikte mbit/s) dan maak ik een persoonlijke offerte. (email te verkrijge bij PM msg)

Nee dat snap ik :) Ik ben volgende week op de co-locatie, misschien drinken we dan een bakkie koffie....

thomas
09/02/03, 02:12
Origineel geplaatst door Chow


Nee dat snap ik :) Ik ben volgende week op de co-locatie, misschien drinken we dan een bakkie koffie....

Hmz dan moet ik wel ff in mijn agenda kijke denkik :) Elwin zal er denk ik wel zijn (elk weekende wel is een paar servers of een probleem erbij :) ).

mainswitch
09/02/03, 12:28
Thomas jij kan NOOIT die prijzen aanbieden.
omdat je een veel lager gebruik hebt

ProServe
09/02/03, 14:18
Origineel geplaatst door mainswitch
kwaliteit van netwerk is 100%%

cariers : Level3, carier1, infonet, Lamdbanet, sprint, verio, AMS-ix, de-nix, be-nix

Alles loopt via Juniper M40 en Juniper M20 routers



Altijd jammer dit soort praatjes. Nee ze hebben nog geen DE-CIX (geen de-nix) en BNIX (geen be-nix). Ook Carrier1 en Verio zijn niet aanwezig of ingebruik.
Ook de M40 staat behoorlijk uit z'n neus te eten:
http://www.getfragged.nl/~nander/globalswitch4/DSCF0027.JPG
No flame intended, ik hou alleen persoonlijk niet van mooie praatjes die uiteindelijk niet waar zijn. Eerlijk zijn tegen je klanten is ook een vak.

mainswitch
09/02/03, 14:27
Proserve. als je niet waar waar je het over hebt,

Was jij niet die gene die de router afknijpt (volgens jullie config wel!)

bij Raymond en Dennis staat alles gewoon open.

Verio en Carier1 draaien wel.

ProServe
09/02/03, 14:44
Origineel geplaatst door mainswitch
Proserve. als je niet waar waar je het over hebt,

Was jij niet die gene die de router afknijpt (volgens jullie config wel!)

bij Raymond en Dennis staat alles gewoon open.

Verio en Carier1 draaien wel.

Dan mag je me toch eens uitleggen waarom ik hun prefixes niet binnen krijg via Carrier1 en Verio:

81.23.224.0/20 * 5d 09:12:53, localpref 100
AS path: 24730 I
> to 193.148.15.79 via ge-0/2/0.0
[BGP/100] 5d 09:08:02, localpref 100
AS path: 13237 24730 I
> to 193.148.15.212 via ge-0/2/0.0
[BGP/100] 5d 09:08:16, localpref 100, from 193.148.15.189
AS path: 20562 24730 I
> to 193.148.15.79 via ge-0/2/0.0
[B] [BGP/170] 5d 09:16:41, MED 10, localpref 100
AS path: 2914 13237 24730 I
> to 81.20.69.65 via fe-1/1/2.0
[BGP/170] 1d 20:38:43, MED 12, localpref 100
AS path: 8918 13237 24730 I
> to 212.4.199.146 via fe-1/1/3.0

[Elwin]
09/02/03, 15:00
Origineel geplaatst door Chow


Nee dat snap ik :) Ik ben volgende week op de co-locatie, misschien drinken we dan een bakkie koffie....

14, 15 of 16 februari ? :D

mainswitch
09/02/03, 15:09
Proserve

Je wilt spelletjes spelen... ben je bang klanten kwijt te raken door die SCHANDALIGE prijzen van je

ik denk dat dit totaal geen zin heeft.

ik kan zo je router config file posten waarin je kunt zien dat er af geknepen word.

Dus m.a.w. hou gewoon op. laat Chow zijn aanbieding doen.

en als klanten van je weg willen dan moet je maar betere prijzen aanbieden

suc6 met je business

RobbertC
09/02/03, 15:13
Laten we het vriendelijk houden mensen!

Dus geen flames!

[Elwin]
09/02/03, 15:15
Origineel geplaatst door mainswitch
Proserve

Je wilt spelletjes spelen... ben je bang klanten kwijt te raken door die SCHANDALIGE prijzen van je

ik kan zo je router config file posten waarin je kunt zien dat er af geknepen word.



Ik vind het nu toch wel een beetje raar vinden. Als Proserve zijn mening kwijt wil dan kan dat. Dat doe jij toch ook als je het ergens niet mee eens bent? En het hoeft niet zo te zijn dat als wij, jij en Chow bij de zelfde hosting provider zitten het zo is dat Proserve met hogere prijzen opeens een slechte provider is. Integendeel ik heb goede verhalen over Proserve gehoord en heb ook wel eens een gesprek gehad met hun toen ze nog bij Ebone zaten. EN over die config file...jij weet net als ik waar die vandaan komt...en no hard feelings

Laten we het gewoon even rustig houden ofzo.....

mainswitch
09/02/03, 15:43
Proserve speelt al een tijdje een spelletje....

vanaf november 2002. hij kan het niet hebben dat we goedkoper zijn
en ook zijn klanten een aanbod hebben gedaan als ze daar zelf om vragen.

nu is hij boos. Kan ik niks aan doen

Maar zeggen dat we praatjes verkopen en dat we niet eerlijk zijn tegen onze klanten kan er bij mij niet in.

Hij knijpt zijn router af en verteld dit niet eerlijk tegen zijn klanten...
waardoor een paar weg zijn gegaan en nu tevreden bij ons staan. en meer zullen er volgen.

Eerlijkheid duurt het langst.....

Toch proserve?

dus laten we deze toppic nu sluiten

thomas
09/02/03, 16:05
Origineel geplaatst door ProServe


Altijd jammer dit soort praatjes. Nee ze hebben nog geen DE-CIX (geen de-nix) en BNIX (geen be-nix). Ook Carrier1 en Verio zijn niet aanwezig of ingebruik.
Ook de M40 staat behoorlijk uit z'n neus te eten:
http://www.getfragged.nl/~nander/globalswitch4/DSCF0027.JPG
No flame intended, ik hou alleen persoonlijk niet van mooie praatjes die uiteindelijk niet waar zijn. Eerlijk zijn tegen je klanten is ook een vak.

Ik denk dat dit genoeg zegt: http://www.dpnet.nl/plan.jpg

Die foto's van getfragged zijn wel een beetje out-of-date ik zal zo snel mogelijk is wat nieuwe fototjes online zetten van de netholding spullen. De redenen dat carrier1 uitstaat is omdat ik het gevraagt had, mijn klanten hadden gewoon veel te veel last van disconnects door carrier1 dus heb ik ff met Dennis gesproken en 1min later zei ie dat ie de carrier1 had afgezet. De M40 werkt op het moment alleen als redundante router omdat de M20tigs gewoon een snellere routing engine hebben, de nieuwe routing engine voor de M40 is besteld (in US dacht ik) dus als die er is komt die mooi meedraaien. Over VERIO heb ik eerlijk gezegt nog niets gehoord bij netholding.

RobbertC
09/02/03, 16:06
Als het vanaf nu ontopic gaat (dat wil zeggen: over het aanbod van de topicstarter) dan blijft hij open.

[Elwin]
09/02/03, 16:22
Origineel geplaatst door mainswitch
Proserve speelt al een tijdje een spelletje....

vanaf november 2002. hij kan het niet hebben dat we goedkoper zijn
en ook zijn klanten een aanbod hebben gedaan als ze daar zelf om vragen.

nu is hij boos. Kan ik niks aan doen

Maar zeggen dat we praatjes verkopen en dat we niet eerlijk zijn tegen onze klanten kan er bij mij niet in.

Hij knijpt zijn router af en verteld dit niet eerlijk tegen zijn klanten...
waardoor een paar weg zijn gegaan en nu tevreden bij ons staan. en meer zullen er volgen.

Eerlijkheid duurt het langst.....

Toch proserve?

dus laten we deze toppic nu sluiten

:D sluiten is niet nodig...gewoon ontopic :) Ennuh dat er mensen goedkoper zijn dat is gewoon een feit :p

ProServe
09/02/03, 18:36
Offtopic: De eerste die kan bewijzen dat we onze links afknijpen, krijgt van mij een kratje bier :D

Ontopic: Ik heb helemaal niets tegen de aanbieding van Chow, ieder z'n meug, al vraagt hij er 10 euro voor :)

Hostlab [Leon]
09/02/03, 20:05
Het is een goede prijs voor een mbit, netwerk ziet er niet slecht uit maar er spelen meer dingen mee dan een goed netwerk alleen denk ik zo.

Service, support en betrouwbaarheid (niet van netwerk)

Ik bedoel je kan wel 150 mbit betalen maar als je bvb niet bij je server kan is ook nogal lastig :)

mainswitch
09/02/03, 20:08
Ik denk dat je het wel erg zult vinden als klanten bij je weg lopen.

maar goed morgen zal ik de config file hier op het board zetten
op jou speciaal verzoek

Hostlab [Leon]
09/02/03, 20:13
had je het tegen mij?

[Elwin]
09/02/03, 20:25
Origineel geplaatst door Hostlab [Leon]
had je het tegen mij?

Ik denk dat hij het tegen ProServe had.

[Elwin]
09/02/03, 20:26
Origineel geplaatst door ProServe
Offtopic: De eerste die kan bewijzen dat we onze links afknijpen, krijgt van mij een kratje bier :D

Ontopic: Ik heb helemaal niets tegen de aanbieding van Chow, ieder z'n meug, al vraagt hij er 10 euro voor :)

Misschien iets voor een volgende promo :D

Chow
09/02/03, 20:42
Origineel geplaatst door Hostlab [Leon]
Het is een goede prijs voor een mbit, netwerk ziet er niet slecht uit maar er spelen meer dingen mee dan een goed netwerk alleen denk ik zo.

Service, support en betrouwbaarheid (niet van netwerk)

Ik bedoel je kan wel 150 mbit betalen maar als je bvb niet bij je server kan is ook nogal lastig :)

Klopt ben ik helemaal met je eens. Daarom heb ik ook aangeboden dat je je server 3 maanden op proef bij ons kan plaatsen. Blijkt na die periode dat we niet de beloofde kwaliteit leveren dan krijg je je centjes terug.

HostingworX
12/02/03, 02:12
Ik zou mijn apparatuur zowiezo niet bij een bedrijf neerzetten, die zo onsportief omgaat met kritiek. Proserve mag dan wel iets meer kosten, zij hebben dan ook een naar mijn mening superieur netwerk waar niet een router uitstaat of een transit is afgesloten, veel personeel die wel verstand hebben van zaken, wel bereikbaar zijn, ook s'nachts om 3 uur en in het weekend. Proserve is gewoon gericht op service en kwaliteit, en daar mag best wat meer voor gevraagd worden.

thomas
12/02/03, 03:09
Origineel geplaatst door HostingworX
Ik zou mijn apparatuur zowiezo niet bij een bedrijf neerzetten, die zo onsportief omgaat met kritiek. Proserve mag dan wel iets meer kosten, zij hebben dan ook een naar mijn mening superieur netwerk waar niet een router uitstaat of een transit is afgesloten, veel personeel die wel verstand hebben van zaken, wel bereikbaar zijn, ook s'nachts om 3 uur en in het weekend. Proserve is gewoon gericht op service en kwaliteit, en daar mag best wat meer voor gevraagd worden.

Klopt grotendeel wat je zegt maar de opmerking "superieur netwerk waar niet een router uitstaat of een transit is afgesloten" klopt niet echt, als je al 2 M20tigs draaien hebt kan die M40 wel ff uitstaan tot het juist materiaal er is, niemand heeft graag dat er een slechtere router bijkomt dus gewoon ff wachten op de nieuwe routing engine. Jij hebt liever dat je klanten om de 2min een disconnect heeft omdat carrier1 aan het kloten is? Denk het niet he.

Fabian
12/02/03, 23:11
Origineel geplaatst door HostingworX
Ik zou mijn apparatuur zowiezo niet bij een bedrijf neerzetten, die zo onsportief omgaat met kritiek. Proserve mag dan wel iets meer kosten, zij hebben dan ook een naar mijn mening superieur netwerk waar niet een router uitstaat of een transit is afgesloten, veel personeel die wel verstand hebben van zaken, wel bereikbaar zijn, ook s'nachts om 3 uur en in het weekend. Proserve is gewoon gericht op service en kwaliteit, en daar mag best wat meer voor gevraagd worden.

Amen

mainswitch
13/02/03, 00:02
Origineel geplaatst door HostingworX
Ik zou mijn apparatuur zowiezo niet bij een bedrijf neerzetten, die zo onsportief omgaat met kritiek. Proserve mag dan wel iets meer kosten, zij hebben dan ook een naar mijn mening superieur netwerk waar niet een router uitstaat of een transit is afgesloten, veel personeel die wel verstand hebben van zaken, wel bereikbaar zijn, ook s'nachts om 3 uur en in het weekend. Proserve is gewoon gericht op service en kwaliteit, en daar mag best wat meer voor gevraagd worden.


Proserve is ook goed maar moet geen onzin vertellen terwijl ze zelf niet eerlijk zijn tegen hun klanten...

en wat meer? 400 euro per mbit of 150 euro per mbit scheelt nog al.
en bij netholding zetten ze geen routers uit hoor

[Elwin]
13/02/03, 00:03
Origineel geplaatst door mainswitch



Proserve is ook goed maar moet geen onzin vertellen terwijl ze zelf niet eerlijk zijn tegen hun klanten...

en wat meer? 400 euro per mbit of 150 euro per mbit scheelt nog al.
en bij netholding zetten ze geen routers uit hoor

Zou niet best zijn in ieder geval :D

superior-is
13/02/03, 00:30
Discussieren okay, flamen no-no. Webhostingtalk.nl is voornamelijk bedoeld om geinteresseerden te informeren en voor concullega's om over het 'vak' te praten. Elkaar zwart lopen maken kan overal, dus vandaar (liever) niet hier. :)

HostingworX
13/02/03, 00:38
Origineel geplaatst door superior-is
Discussieren okay, flamen no-no. Webhostingtalk.nl is voornamelijk bedoeld om geinteresseerden te informeren en voor concullega's om over het 'vak' te praten. Elkaar zwart lopen maken kan overal, dus vandaar (liever) niet hier. :)

Helemaal mee eens!

Domenico
13/02/03, 02:21
Origineel geplaatst door superior-is
Discussieren okay, flamen no-no. Webhostingtalk.nl is voornamelijk bedoeld om geinteresseerden te informeren en voor concullega's om over het 'vak' te praten. Elkaar zwart lopen maken kan overal, dus vandaar (liever) niet hier. :)

Uiteraard helemaal mee eens en verder wil ik er nu geen woorden over kwijt. We gaan in ieder geval wat strenger optreden tegen spammers en flamers dus probeer je Waarschuwings Level op 0 te houden en probeer je in ieder geval als een volwassene te gedragen ook al zijn sommige bezoekers dat niet. :D

Nu maar weer verder ontopic graag...

WebBizz
13/02/03, 09:37
Wie bepaalt dat waarschuwingslevel en wat gebeurt er als dat te hoog wordt?

Domenico
13/02/03, 11:00
Origineel geplaatst door WebBizz
Wie bepaalt dat waarschuwingslevel en wat gebeurt er als dat te hoog wordt?

De moderators en op dit moment wordt je bij 25 punten automatisch gebanned. Als het goed is hoeft niemand hier zich druk over te maken toch?

mainswitch
15/02/03, 00:23
laten we ook elkaar niet gaan aanvallen

of reacties geven die iritaties kunnen opwekken..

een gentlemen agreements...

geen slechte dingen over elkaar
en tegen elkaar

ik begin :)


krijg ik nu punten aftrek? sta op 6

thomas
15/02/03, 01:07
op Waarschuwings Level: 15 bedoel je

mainswitch
17/02/03, 17:08
ohh zit ik al op 15?

weet je wat ik vreemd vind

niemand heeft punten alleen ik...

waarom die andere ook niet?

Domenico
17/02/03, 17:14
Origineel geplaatst door mainswitch
ohh zit ik al op 15?

weet je wat ik vreemd vind

niemand heeft punten alleen ik...

waarom die andere ook niet?

Er zijn meerdere gebruikers die al een waarschuwing hebben gekregen (ook mbv PM/email) en sommige mensen houden we strak in de gaten maar nu je dit weet is er toch geen reden om zorgen te maken?

Als er een tijdje niets gebeurd dan zetten we de waarschuwings levels weer naar nul dus maak je geen zorgen en maak gebruik van het forum op de manier zoals het hoort. :)

Chow
18/02/03, 00:35
Leuk trouwens dat een aanbieding van mij tot zo'n discussie leidt en ook zo offtopic raakt. Ik zal 1 dezer dagen dan maar een nog scherpere aanbieding doen. Kijken wat er dan gebeurd....

thomas
18/02/03, 01:04
Origineel geplaatst door Chow
Leuk trouwens dat een aanbieding van mij tot zo'n discussie leidt en ook zo offtopic raakt. Ik zal 1 dezer dagen dan maar een nog scherpere aanbieding doen. Kijken wat er dan gebeurd....

hehe :) weer een aanbieding voor een mbit ?

Chow
18/02/03, 01:18
Als je zegt hoeveel mbit je nodig hebt geef ik wel een prijs ja :)

thomas
18/02/03, 02:51
Origineel geplaatst door Chow
Als je zegt hoeveel mbit je nodig hebt geef ik wel een prijs ja :)

och over die 25euro verschil ga ik nu echt wel niet overwegen naar jouw te komen, kwaliteit heeft toch niet echt verschil zins we toch tegen over elkaar staan (heb je serverjte van open-doors gezien :p) voordeel is dat wij van die stevige kasten hebben en niet die kastjes uit Ebone :). Swat hopelijk zie ik je wel nog is in de colo :p

mainswitch
18/02/03, 14:05
19 kasten zeggen vrij weinig :)
gaat wat er in hangt.

Open-doors heeft aantal Supermicro Dual Xeon draaien

Dat zegt genoeg

[Elwin]
18/02/03, 14:08
Origineel geplaatst door mainswitch
19 kasten zeggen vrij weinig :)
gaat wat er in hangt.

Open-doors heeft aantal Supermicro Dual Xeon draaien

Dat zegt genoeg

Die kunnen ook gewoon niks doen he.. ;)

WebBizz
18/02/03, 14:23
Origineel geplaatst door thomas
och over die 25euro verschil ga ik nu echt wel niet overwegen naar jouw te komen, kwaliteit heeft toch niet echt verschil zins we toch tegen over elkaar staan (heb je serverjte van open-doors gezien :p) voordeel is dat wij van die stevige kasten hebben en niet die kastjes uit Ebone :). Swat hopelijk zie ik je wel nog is in de colo :p

Volgens mij kun je rond dat tijdstip beter gaan slapen gezien het aantal spelfouten en de zinsopbouw in je post :p

Chow
18/02/03, 14:27
Origineel geplaatst door [Elwin]


Die kunnen ook gewoon niks doen he.. ;)

Klopt, zou kunnen ja

[Elwin]
18/02/03, 14:32
Origineel geplaatst door Chow


Klopt, zou kunnen ja

Maar dat zal wel niet zo zijn denk ik :)

thomas
18/02/03, 17:59
Origineel geplaatst door mainswitch
19 kasten zeggen vrij weinig :)
gaat wat er in hangt.

Open-doors heeft aantal Supermicro Dual Xeon draaien

Dat zegt genoeg

Lol heb ze vorige keer getoont gekregen, zo mega machintjes zijn het niet hoor als je het vergelijkt met de rest die er rond ligt :)

Chow
18/02/03, 18:19
Origineel geplaatst door thomas


Lol heb ze vorige keer getoont gekregen, zo mega machintjes zijn het niet hoor als je het vergelijkt met de rest die er rond ligt :)

Klinkt wel stoer. Wat heb je toch in godsnaam tegen me. Kom zelf met een scherpe aanbieding maar loop me niet af te kraken. Je laat je wel kennen hoor.

[Elwin]
18/02/03, 18:24
Rustig mensen :) Anders gaat dat punten kosten :D

thomas
19/02/03, 01:01
Origineel geplaatst door Chow


Klinkt wel stoer. Wat heb je toch in godsnaam tegen me. Kom zelf met een scherpe aanbieding maar loop me niet af te kraken. Je laat je wel kennen hoor.

Ik denk niet dat je klant beindrukt is van 2 supermicrotjes als 2 meter verder een SUN staat met paar schuifjes ram en meerdere cpu's. Er is altijd wel iemand die een reuzere machine staan heeft. Trouwens komt het op de machine of het aantal aan ? :) (niet uitdagend bedoelt dan )

Domenico
19/02/03, 01:04
Origineel geplaatst door thomas


Ik denk niet dat je klant beindrukt is van 2 supermicrotjes als 2 meter verder een SUN staat met paar schuifjes ram en meerdere cpu's. Er is altijd wel iemand die een reuzere machine staan heeft. Trouwens komt het op de machine of het aantal aan ? :) (niet uitdagend bedoelt dan )

Ehm, of de klant tevreden is of niet. Dat is het belangrijkste!

Chow
19/02/03, 01:20
Origineel geplaatst door Domenico


Ehm, of de klant tevreden is of niet. Dat is het belangrijkste!

Ach, die supermicro's zijn van een klant die op dit moment 2 mbit trekt en z'n marketing is nog niet eens begonnen. Ik maak me dus niet zo ontzettend druk. Is maar een van m'n klanten en deze is zeer tevreden over de machines en het netwerk.

mainswitch
19/02/03, 16:19
de klant kies zijn systeem uit en hangt hem op

al is het een XT 4,7mhz maakt geen fluit uit

Wij leveren allemaal netwerk diensten.

als die maar goed zijn
tegen de beste prijs.

en voor dit laatste kun je echt alleen bij ons zijn

Chow
19/02/03, 16:25
Kwam trouwens in ander forum deze uitspraak tegen


Ik persoonlijk heb een zelf samengebouwde 1u staan:
- Procase 1U IPC-C1R
- MSI moederbordje
- 2 x 512 mb PC133 APACER ram
- 60gig IBM HD
- LG cdrom ()
- diskette ()
- Intel celeron 1,3Ghz cpu s370
- Coolertje van ANO

Is nog nooit gecrasht en bewijst me wel mooie preformance.

Verder hebben we hopen supermicro's staan, dat is natuurlijk wel reuze kwaliteit voor een iets duurdere prijs.

[Elwin]
19/02/03, 16:28
*FLAME* volgens mij kan deze topic nog beter dicht. Iedereen heeft inmiddels zijn zegje al wel gedaan denk ik :p

Chow
19/02/03, 16:31
Origineel geplaatst door [Elwin]
*FLAME* volgens mij kan deze topic nog beter dicht. Iedereen heeft inmiddels zijn zegje al wel gedaan denk ik :p

Hoezo flame, ik heb al heel wat over me heen gehad en heb me desondanks netjes gedragen. Ik deel alleen met jullie wat ik op wht zoal tegenkom :)

thomas
19/02/03, 20:29
Origineel geplaatst door Chow
Kwam trouwens in ander forum deze uitspraak tegen



Ja en, staat duidelijk bij dat het een prive servertje is, of wat bedoel je nu met die uitspraak ?

Chow
19/02/03, 20:34
Origineel geplaatst door thomas


Ja en, staat duidelijk bij dat het een prive servertje is, of wat bedoel je nu met die uitspraak ?

Ok, ik bedoelde de tegenstrijdigheid.


Lol heb ze vorige keer getoont gekregen, zo mega machintjes zijn het niet hoor als je het vergelijkt met de rest die er rond ligt

En toen opeens


Verder hebben we hopen supermicro's staan, dat is natuurlijk wel reuze kwaliteit voor een iets duurdere prijs.

Maar maakt me echt verder niet uit hoor, was niet als flame ofzo bedoeld, ik snapte alleen de tegenstrijdigheid niet helemaal :)

thomas
19/02/03, 20:41
Ik begrijp het nog niet maar kom :)

Als je het op de manier bedoeld zoals ik nu denk:
- Ik heb in geen enkele topic hier gezegt dat supermicro kutboxen zijn, in tegendeel zelfs ik hou ze nog altijd voor de beste 1u servers die er zijn. Ik ga wel niet voor mijn eigen een barebone kopen van 700euro als ik voor 450euro een ganse server samensteek waar toch bijna niets op draait behalve een paar domaintjes van mensen die ik ken.
Ik denk al jouw klant in colo komt en hij kijkt is ff rond wat er allemaal staat dat ie wel wat langer bij een SUN 4500 blijft staan dan bij 2 1u supermicro servertjes. (http://sunsolve.sun.com/handbook_pub/Systems/E4500/E4500.html)

Chow
19/02/03, 21:05
Origineel geplaatst door thomas
Ik begrijp het nog niet maar kom :)

Als je het op de manier bedoeld zoals ik nu denk:
- Ik heb in geen enkele topic hier gezegt dat supermicro kutboxen zijn, in tegendeel zelfs ik hou ze nog altijd voor de beste 1u servers die er zijn. Ik ga wel niet voor mijn eigen een barebone kopen van 700euro als ik voor 450euro een ganse server samensteek waar toch bijna niets op draait behalve een paar domaintjes van mensen die ik ken.
Ik denk al jouw klant in colo komt en hij kijkt is ff rond wat er allemaal staat dat ie wel wat langer bij een SUN 4500 blijft staan dan bij 2 1u supermicro servertjes. (http://sunsolve.sun.com/handbook_pub/Systems/E4500/E4500.html)

Dan onderschat je de klant die we hosten qua techniek, marketing en bandbreedte. Maar maakt niet uit. Ik snap wat je bedoeld.

peerke
20/02/03, 21:54
Origineel geplaatst door thomas


Naar mijn weten word het netwerk van 2fast nog altijd door Dennis Ponne up gehouden (netwerkbeheerder van NETHOLDING) :)

Naar mijn weten niet :P

almar
20/02/03, 22:55
Admin close? Misschien dat jullie je flames beter via de mail kunnen versturen, het forum is voor het uitwisselen van ervaringen en kennis, niet om elkaar zwart te maken!

Chow
20/02/03, 22:59
Origineel geplaatst door almar
Admin close? Misschien dat jullie je flames beter via de mail kunnen versturen, het forum is voor het uitwisselen van ervaringen en kennis, niet om elkaar zwart te maken!

Valt wel mee toch :) Beetje discussie kan geen kwaad.... M'n aanbieding blijft echter gewoon staan voorlopig

Domenico
21/02/03, 00:35
Ok, vanaf nu alleen nog maar een zinnige reply die slaat op de eerste post en anders gaat de thread gewoon dicht.

Chow
21/02/03, 02:11
Origineel geplaatst door Domenico
Ok, vanaf nu alleen nog maar een zinnige reply die slaat op de eerste post en anders gaat de thread gewoon dicht.

Ok, ik herhaal waar ik mee ben begonnen in deze thread. Ik kan 1 mbit aanbieden voor 150 euro p/maand. Ik geef ook de mogelijkheid om dit 3 maanden te proberen. Als ik na 3 maanden me niet aan de SLA heb gehouden dan krijgen de klanten hun geld terug. Dat is namelijk waar deze thread om begonnen is :)

Domenico
21/02/03, 12:03
Ok, ze hebben je gegevens dus de thread kan nu wel dicht.