PDA

Bekijk Volledige Versie : KamerKrant weg, EigenBedrijf is de nieuwe Kamer magazine



Triloxigen
25/02/10, 16:59
Weet niet of iemand het al gezien of gehad heeft.
Maar ik heb net de Eigen Bedrijf gekregen, het magazine van de kamer van koophandel.

De kamerkrant las ik nooit, het is onhandig, vervelend papier, etc.
Dit blad is gewoon glossy, leest prettig en heeft kleur.

Maar is er uberhaupt iemand die er behoefte aan heeft?

DutchTSE
25/02/10, 17:08
Ik las de oude versie ook altijd, stond wel eens interessante info in :)

Marin
25/02/10, 17:18
Maar is er uberhaupt iemand die er behoefte aan heeft?

daar betalen we toch jaarlijks voor ;)

RichardVD
25/02/10, 17:26
Lees de kamerkrant altijd door. Staan soms wel leuke stukjes in en natuurlijk het overzicht met alle faillissementen kom je nog wel eens wat bekende bedrijven tegen. Ben benieuwd wanneer hier de nieuwe krant in de brievenbus zit, is altijd heel verschillend per plaats wanneer die bezorgd word.

Marin
25/02/10, 17:27
Lees de kamerkrant altijd door. Staan soms wel leuke stukjes in en natuurlijk het overzicht met alle faillissementen kom je nog wel eens wat bekende bedrijven tegen.

leedvermaak? :P

Ahmed
25/02/10, 17:29
Ik keek er ook altijd even in, vind het wel interessant. Ik ben benieuwd... nog niet ontvangen.

RichardVD
25/02/10, 17:31
leedvermaak? :P

Blijft natuurlijk altijd vervelend. Wel vaak meerdere uit dezelfde branche die failliet gaan. Laatst ook een bedrijf waar ik het al zeker een jaar geleden zag aankomen dat ze het niet gingen redden, en helaas nog gelijk hebben ook.

MiesArt
25/02/10, 18:01
Als ik er aan toe kom lees ik de krant altijd. Staan inderdaad interessante dingen in. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de krant in magazine vorm, wellicht dat meer mensen hem hierdoor gaan lezen.

BramuS
25/02/10, 18:43
Vandaag lag de nieuwe "krant" hier ook op de mat. Zit nog mooi in het plastic verpakt. Las de kamerkrant eigenlijk nooit tot er iets in stond over het bedrijf waar mijn vader werkzaam is. Ik denk dat ik nu dat magazine wel eens open gooi, leest prettiger zoals hierboven ook al aangegeven is.

Yourwebhoster
25/02/10, 18:59
Ja gisteren ook gehad, ook een stukje van Ber|Art Design en die kennen we allemaal:)

NibeP
25/02/10, 20:29
Heb net KvK nummer aangeschaft, dus ik moet hem nog krijgen een keer.

Marin
25/02/10, 21:38
Ja gisteren ook gehad, ook een stukje van Ber|Art Design en die kennen we allemaal:)

Grappig, hier niet gezien. Maar dat ding verschilt per regio he. krijg hier Midden-Nederland.

Marin
25/02/10, 21:39
Heb net KvK nummer aangeschaft, dus ik moet hem nog krijgen een keer.

Vergeet hem niet op je site en in je wht profiel te vermelden.. beide verplicht ;)

Yourwebhoster
25/02/10, 21:41
Grappig, hier niet gezien. Maar dat ding verschilt per regio he. krijg hier Midden-Nederland.
Heb geen idee waar dat blad nu is en bij welk artikel dat was, maar wellicht dat de persoon in kwestie het zelf kan toelichten:)

Lampje
26/02/10, 08:58
Hmm, nog niet gehad. Lees hem ook niet altijd, komt altijd op stapeltje te liggen voor als ik niets te doen heb.

Helaas te druk met werkzaamheden; geen tijd om zoiets rustig te lezen. Maarja, opzich is dat ook wel goed toch?

YolkNet
26/02/10, 09:49
Dan zullen we hem vandaag wel ontvangen. Kreeg de krant altijd op vrijdag. Ben erg benieuwd hoe het er nu uitziet. Hopelijk is alleen het uiterlijk veranderd en gaan ze niet op een glossy-manier schrijven.

Waarom heet het eigenlijk geen Kamerkrant meer? Hitkrant is toch ook allang geen krant meer?
heet het nu Kamerglossy?


Oh nee, EigenBedrijf heet het nu zie ik in de titel van dit topic. :)

RichardVD
08/05/10, 13:07
Heeft iemand het tweede nummer al gehad welke in april uit zou moeten komen?

Yourwebhoster
08/05/10, 13:07
Ja heb hem gehad, alleen niet doorgelezen geloof ik.

RichardVD
08/05/10, 13:14
Weet je ook wanneer die is gekomen?

Het gaat al geruime tijd mis met de post, niet alleen TNT maar ook al die alternatieve bedrijven maken er een zooitje van. Ondanks dat de adressering telkens volledig juist is komt mijn post met regelmaat terecht in de verkeerde brievenbussen.

Yourwebhoster
08/05/10, 13:15
Heb geen idee, ergens april? Het is al even geleden meen ik (ik heb in ieder geval de adwords coupons terug kunnen vinden die nog geldig zijn).

MediaServe
08/05/10, 15:16
Ik vind het overigens belachelijk dat je bij je Kamer van Koophandel inschrijving verplicht een abonnement op dat magazine moet nemen. Vooral als je meerdere bedrijven op je adres hebt staan dan is het gewoon papierverspilling :)

YolkNet
08/05/10, 17:13
bij een sportvereniging krijg je het clubblad. Vroeger dan, tegenwoordig gaat het steeds vaker digitaal
en bij de kassa wordt je kassabon geprint. En weggegooid in de gewone prullenbak ipv papierbak...

Maar ontopic: ik heb gister het kvk-blad gelezen. Ik weet alleen niet welke editie. Zal zo thuis eens kijken.

dreamhost_nl
09/05/10, 13:12
Wat ik al geruime tijd mis is de lijst met faillissementen en surseance van betalingen in de regio. Deze stonden vroeger altijd in het KvK Mag. Iemand enig idee waarom dit is verwijderd?

YolkNet
09/05/10, 15:49
Nummer 2 voor de regio Haaglanden en Rijnmond is enkele weken geleden door mij ontvangen.

Daarin staat o.a. dezelfde vraag als Dreamhost_nl. Het staat er niet meer in omdat "het blad nog maar eens in de twee maanden verschijnt. Daarom kunnen we geen actuele faillissementen meer publiceren."

dreamhost_nl
10/05/10, 15:31
Oké, het was me eerlijk gezegd niet opgevallen dat deze slechts per twee maanden uitkwam. Het overzicht was eigenlijk ook het enige dat ik nog enigszins interessant vond eerlijk gezegd...

mikevdbroek
12/05/10, 13:48
Heb ik ook nooit geweten, ik dacht toch echt dat hij elke maand in de bus lag. Zelf las ik de kamer krant altijd omdat ik vond dat er wel interessante artikelen in stonden.

Nu met het nieuwe naam en uiterlijk ben ik het alleen maar serieuzer gaan lezen.

Pur
12/05/10, 14:45
Nu met het nieuwe naam en uiterlijk ben ik het alleen maar serieuzer gaan lezen.

Ik vond het krantje van vroeger meer op een goedkoop huis aan huis blad lijken die ik ooit wel eens een keer las of niet... De nieuwe 'glossy' is aantrekkelijker om te lezen en dus lees ik hem ook sneller.

Al is ie op zich ook wel zo uit natuurlijk :-)

mikevdbroek
12/05/10, 19:16
Ja inderdaad, het trekt sneller de ondernemer aan het blad uit die grote stapel advertenties te pakken! Zo nu en dan bewaar ik er een paar om later nog eens terug te bladen.

cyberbootje
12/05/10, 19:58
Oude las ik even snel door, ik moet zeggen de nieuwe leest veel prettiger en voelt 10x beter aan :thumbup:

mgielissen
12/05/10, 20:42
Ik kreeg gisteren nog de oude Kamerkrant (Noord en Midden-Limburg) binnen.

Triloxigen
12/05/10, 20:50
Limburg ligt altijd wel een beetje achter :p

dennis0162
12/05/10, 22:23
Ik krijg hem al een aantal maanden niet. Is niet erg, scheelt weer oud papier.

WH-Tim
13/05/10, 02:34
Limburg ligt altijd wel een beetje achter :p

Of juist voor. Degenen die echt de kamerkrant lezen weten waarom hij die nog krijgt. Ik krijg hem namelijk ook nog. Wellicht laat dat een lichtje branden ;)

RichardVD
16/05/10, 10:46
Gisteren een brief binnen gehad van de verspreider en vandaag (op zondag!) heb ik de missende post van april binnen gekregen.

Planera
20/05/10, 04:14
Ik krijg hem al een aantal maanden niet. Is niet erg, scheelt weer oud papier.

Door dit topic kom ik er achter dat ik ook al een hele tijd geen post van ze heb gehad. Herinner me nog wel de laatste kamerkrant met de aankondiging van het magazine. Die heb ik echter nog nooit ontvangen...

Voor wie hem ook nog niet krijgt of voor wie hem wel krijgt, maar juist niet meer wil ontvangen... Hier kun je je aan- of afmelden voor het magazine: http://www.kvk.nl/magazine_eigen_bedrijf/