PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik wil reclame geven op mijn site maar?



mukie
24/02/10, 00:47
Goedendag beste leden ik zit vast met een probleempje...
Ik heb een site en ik wil graag reclame op me site zetten ik weet allemaal hoe dat gaat maar. Ik wil graag reclame zetten van google adsene maar, betaalt google adsene wel met paypal dus; als ik bijv. 100euro heb gespaart wil ik dat dat geld op me paypal rekening komt te staan.

maar als Google adsene geen betalingen maakt naar paypal, doen deze dingen het wel;
AdBrite
Bidvertiser
Infolinks
Clicksor
Chitika
AdToll
Exit Junction
Yahoo Publisher Network
Target Point
Fastclick
Als deze het ook niet doet weten jullie dan een reklame site gever die wel je geld op je paypal rekening legt dus niet op me bankrekening maar paypal.
Als deze topic hier niet hoort kunnen jullie hem verplaatsen,
Ik bedank u alvast voor u hulp en een vijne dag nog verder...

ddouma
24/02/10, 01:20
Google boekt alleen over naar een bank geen PayPal.
Wat is het probleem? Heb je het netjes op je bank, laat je paypal van je bankrekening afboeken als je ergens wat besteld en betaald met PayPal...

1Ago
24/02/10, 01:22
Ik zie ook het probleem niet.
Je kan zelfs geld overschrijven naar je Paypal account, zonder problemen, zonder Visa of Mastercard. Gewoon overschrijven en done.

mukie
24/02/10, 01:54
Nee julie snappen mij niet , ik wil een reklame gever die mij betaalt via paypal dus niet via me bankrekening.

cyberbootje
24/02/10, 02:40
Nee julie snappen mij niet , ik wil een reklame gever die mij betaalt via paypal dus niet via me bankrekening.

Ze snappen je denk ik wel, ze vragen zich alleen af WAAROM je het zo graag op je paypal wilt hebben en niet gelijk op je rekening;)

wonko
24/02/10, 07:33
En daarinboven vragen we ons dan ook nog af waarom je zelf niet even op de sites van de partijen op je lijstje op zoek gaat, of hen gewoon een mailtje stuurt...

mukie
24/02/10, 23:20
Dankuwel voor u reactie, maar ik heb eigenlijk niet zoveel tijd enzo maar ik dacht dat jullie mischien ervaring hadden en me konden helpen.
En voor de nieuwschierigen ik wil dingen kopen via paypal, en nu niet zeggen je kan het van je bankrekening weer op paypal zetten...

ilnee
25/02/10, 03:40
Je kunt het van je bankrekening weer op PayPal zetten...

Sterker nog, met een verified account (http://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=p/gen/verification-faq-outside) hoef je dat niet eens te doen. Dan schrijft PayPal aankoopbedragen - achteraf - automatisch van je rekening af.

Yourwebhoster
25/02/10, 07:42
Dankuwel voor u reactie, maar ik heb eigenlijk niet zoveel tijd enzo maar ik dacht dat jullie mischien ervaring hadden en me konden helpen.
En voor de nieuwschierigen ik wil dingen kopen via paypal, en nu niet zeggen je kan het van je bankrekening weer op paypal zetten...
Als je iets wilt en belangrijk vind, dan maak je er tijd voor;)
Als je Paypal nou gewoon koppelt aan een bankrekening hoef je niet op zoek naar een advertentie bedrijf die uitbetaald op Paypal. Vrijwel altijd duurt het even voordat je een uitbetaling binnen hebt, en een bankrekening of Paypal maakt dan ook niet meer uit.

t.bloo
25/02/10, 08:34
er zijn natuurlijk genoeg (semi) legitieme redenen te bedenken waarom iemand niet wil dat het geld naar een bankrekening gaat (schulden, minderjarig, geheim houden, belastingdienst, ...)

Marin
25/02/10, 09:12
maar ik heb eigenlijk niet zoveel tijd enzo

ooh, dat scheelt. Wij zitten hier met zijn allen in de WW en hebben verder toch niks te doen..

Kom op, wij zijn geen mensen die behoefte hebben aan werkverschaffing en bezigheidstherapie. Je kunt zelf even uitzeken of al die adverteerders via Paypal betalen. Als je daar geen zin in hebt, tja dan zul je er ook niet achterkomen..

Persoonlijk zie ik niet in waarom je je bankrekening niet zou kunnen gebruiken.

Als je "dingen" wil kopen via Paypal dan gooi je daar geld op vanaf je bankrekening. Als je met een hele legitieme reden komt waarom dat niet zou gaan willen we misschien nog eens voor je kijken.

Verder pleit ik ervoor dat er een slotje op dit topic gaat totdat TS met iets beters komt...

{xx}