PDA

Bekijk Volledige Versie : aanpassen .bat file



Bmad
22/02/10, 23:09
ik weet niet of dit helemaal de juiste plaats is maar ga het toch proberen :lovewht:

Op een dedicated server waar ik admin op ben draaien we het spel Killing Floor, alleen is het zo dat de standaard grootte van de killing floor server 6 players is.
Nu ben ik er achter gekomen dat dit in de kf_server_launcher.bat file staat en dat deze aan te passen is naar een groter aantal players.

Alleen hier komt het grote probleem, deze is dus niet via TCadmin of via gewone ftp aan te passen.
Op een of andere manier is dit dus beveiligd zijn er mensen die hier een work-around voor weten?
Gewoon verwijderen en een aangepaste .bat file uploaden werkt niet :thumbdown:

en ja het is mogelijk zie --> http://www.gametracker.com/search/killingfloor/

Met vriendelijke groet
Marijn

WebMeso
22/02/10, 23:11
In de command line of in de config +maxplayers 8 (of meer) zetten...?!?
Kleine google zoekactie had waarschijnlijk hetzelfde opgeleverd.

Bmad
13/03/10, 18:22
werkt helaas niet, vandaar dat ik vroeg hoe het anders kan

Triloxigen
13/03/10, 18:34
Denk je niet dat het een reden heeft dat je daar niet aan mag komen?

WebMeso
13/03/10, 18:36
Als ik google gebruik dan zie ik dat je Perk Levelling/Progress uit moet zetten en dan kan de limiet wel worden verhoogd. Of je kan een mutator hiervoor gebruiken. Probeer het maar eens. Ook moet in de config set Engine.GameInfo MaxPlayers aangepast worden.

// EDIT //
Je hebt zelf niet echt goed gezocht via google blijkbaar, want ik vind alle informatie in minder dan 10 minuten. Je moet zelf maar even wat meer zoeken en proberen wat werkt. Hierbij een server patch van killing floor voor Fixed servers met een maximum van 6 spelers of meer met Perks werkend. http://www.killingfloorthegame.com/2009/06/04/killing-floor-update-3/

Succes ermee!

Colution
26/04/10, 17:12
Misschien kladblok een idee ? of te wel Notepad. Zo pas ik mijn cfg files ook regelmatig aan ;)

Ywa
27/04/10, 13:19
Haal alleen-lezen er vanaf via RDP? En als je geen RDP toegang hebt is het duidelijk dat het niet de bedoeling is dat je het bat bestand wijzigt.

Bmad
27/04/10, 23:34
Rdp ???????

The-BosS
28/04/10, 03:13
Rdp ???????

Remote Desktop Protocol, beter bekend als het oude Terminal Services onder windows 2003 of in het nederlands verbinding met extern bureaublad.