PDA

Bekijk Volledige Versie : Adviseur gezocht voor opzet nieuwe site



Anoniem
19/02/10, 20:53
Ik ben op zoek naar een partij die advies kan geven en kan helpen meedenken voor de opzet van een nieuwe (zeer uitgebreide) website.

Heeft iemand goede referenties? Liefst een professionele partij die reeds meerdere jaren actief bezig is.

Alvast bedankt!

vDong
20/02/10, 11:27
Ik ben op zoek naar een partij die advies kan geven en kan helpen meedenken voor de opzet van een nieuwe (zeer uitgebreide) website.

Heeft iemand goede referenties? Liefst een professionele partij die reeds meerdere jaren actief bezig is.

Alvast bedankt!

De gegeven informatie is een beetje karig, wat voor advies zoek je precies?
Zoek je iemand die een infrastructuur architectuur plaatje voor je maakt?
Of eerder een development partij die inhoudelijk kan kijken naar je website plannen?

Anoniem
20/02/10, 11:33
Ik zoek eerst en vooral een partij die helpt meedenken wat belangrijk is voor de opzet van deze site. Liefst een partij die goed gekend is met de hosting sector :)

Als dat allemaal vaststaat is de volgende stap het eigenlijke developen en designen. Dit laatste heb ik voorlopig dus nog niet nodig.

Spyder01
20/02/10, 13:10
Het eerste wat mij te binnen schoot was Triloxigen

Anoniem
20/02/10, 13:44
Het eerste wat mij te binnen schoot was Triloxigen

Bedankt, ik neem ff contact op met deze partij.
Meer suggesties zijn altijd welkom!

YolkNet
20/02/10, 14:40
... wat belangrijk is voor de opzet van deze site...

Gaat het om de technische opzet? De specs van een server en geïnstalleerde software? Of om bijv. de navigatiestructuur en de vormgeving?

Yourwebhoster
20/02/10, 15:47
Waar gaat het idd precies om? Een HA omgeving?

Anoniem
20/02/10, 16:06
Gaat gedeeltelijk om technische opzet en gedeeltelijk om ontwikkeling van website en alles wat hier achter ligt.

@Yourwebhoster, nee gaat niet om een HA.

systemdeveloper
20/02/10, 18:46
Hoi,

is er iets speciaals waar je tegenop kijkt? Wat advies kan ik altijd wel missen :)

Marin
20/02/10, 19:07
Het is inderdaad handig om iets specifieker te zijn. Ook hier hebben we nog wel wat advies liggen :D

Trafego
21/02/10, 11:08
Wij hebben ook net een nieuw platform/website gelanceerd na 6 maanden fulltime ontwikkelen..

(van 7 panels naar 1, zalig :D )

Wij ontwikkelen ook enkel zelf intern, dus ook voldoende kennis in de branche aanwezig :) Vragen staat vrij