PDA

Bekijk Volledige Versie : Kleine host



Anoniem
07/02/03, 20:26
Ik heb een anime site en heb daar manga opstaan...
Dat is geen probleem maar het staat op een aardige uh onporfecionele host: (web1000).
Ik heb het niet op me eigen host staan omdat dat voor teveel data zou zorgen.
Dus zou iemand misschien mij 20 mb en uhm aardig veel data kunnen geven en in ruil daarvoor (alleen op die pagina, wordt overigens veel bezocht) een banner/button naar jou/u site met de Text:
Deze manga word gehost door.

Danku...

RobbertC
07/02/03, 21:14
Spelfout uit titel gehaald. Verder wil ik je vragen om de volgende keer wat op spelfouten te letten in je post :)

Anoniem
07/02/03, 21:18
Ja sorry, ik typte een beetje snel en had zelf ook al geprobeerd om de tyoefout uit de titel te halen.:S

RobbertC
07/02/03, 21:28
Dat had ik al gemerkt :)

Maar vertel eens iets meer over je site, hoeveel bezoekers, wat is je doelgroep, hoeveel dataverkeer heb je nodig?

Als je dit soort informatie geeft, maak je meer kans!

Anoniem
07/02/03, 21:37
Nou het is niet voor me site, het is alleen om manga op online te zetten. (strip).
Me site heb ik wel op een andere host staan maar als ik ook die manga daarop upload vliegt me data omhoog en gaat me site down, dus zoek ik een aparte host voor me manga.
Dus ik weet niet hoeveel data ik daarvoor nodig heb maar manga is altijd erg gewild op een site dus ik denk wel dat veel mensen het gaan downloaden en het dataverkeer aardig aan de hoge kant moet zijn.

superior-is
08/02/03, 13:30
Wat voor type manga is dat dan*? ;)

* gok: hentai

Anoniem
08/02/03, 19:43
Nee tuurlijk geen hentai! :S
Het is gewone normale Samurai X manga, oftwel Rurouni Kenshin.

Shr3d
09/02/03, 00:46
Hmm..het is tegenwoordig allemaal anime :S

Ik kan je niks bieden denkik, sorry :(

superior-is
09/02/03, 01:31
Origineel geplaatst door Kenshin
Nee tuurlijk geen hentai! :S
Het is gewone normale Samurai X manga, oftwel Rurouni Kenshin.

Maar zet je dan integraal een manga online? Wat betekend dat qua copyright?

Anoniem
09/02/03, 01:57
Owh ik heb al een host gekocht, dit topic kan gesloten worden, bedankt voor jullie posts en voor de moeite.

Gegroet, Kenshin