PDA

Bekijk Volledige Versie : Sidn epp



Exsilia
19/02/10, 15:11
Heeft iemand hier toevallig al gespeeld met die SIDN EPP client van MijnDomein? Ik heb dat ding hier geinstalleerd, en mijn 'test' zoals uitgelegd in de README geeft errors op de 'Connection to SIDN interface'.

Helaas zit er geen verklaring bij wat er dan precies mis is. De connectie met SIDN is encrypted dus ik kan ook niet sniffen.. het blijft voor mij dus 1 groot zwart gat.

Vroeg me af of iemand anders dit ook heeft gezien en een oplossing heeft gevonden?

DutchTSE
19/02/10, 15:32
Poort TCP 700 uitgaand op je server al open gezet? :p

Exsilia
19/02/10, 15:39
Doh ;) Ik krijg ook wel de welkomst string, maar zodra ik iets naar de SIDN stuur (bv. de login code) dan wordtr de connectie meteen afgesloten. Geen reactie van 'er is wat mis', gewoon niets. TCP connection closed.

jinxedworld
19/02/10, 16:21
-snip-

maxnet
19/02/10, 16:35
Wel alleen je deelnemernummer bij het inloggen gestuurd, en niet "dsu"?

Heb in het begin die fout gemaakt, en als je letters in de gebruikersnaam hebt zitten, dan krijg je geen duidelijke "authorization failed" van de SIDN server, maar "syntax error" of iets dergelijks.

Exsilia
19/02/10, 17:02
Jep, gewoon alleen deelnemer nummer. Maar zover kom ik dus nog niet eens. Als ik alleen al de XML header stuur <xml version="1.0", etc, etc gaat 't al mis.

maxnet
19/02/10, 17:23
Heb verder geen ervaring met de gebruikte client.
Maar raad je aan te controleren of de binaire header (4 bytes met de lengte van het XML bericht dat er na komt) wel correct wordt verstuurd.

Als er een fout in de XML zelf zou zitten, krijg je altijd wel iets terug.

Exsilia
20/02/10, 22:43
Heb 't MijnDomein ding nog steeds niet werkende, maar mijn zelfgeschreven stuk code wel. Dan maar zelf wat bouwen ;)