PDA

Bekijk Volledige Versie : SIDN wijzigt algemene voorwaarden en klachtenregeling per 17 maart



SIDN
15/02/10, 15:00
Met de introductie van een nieuw systeem voor het registreren van domeinnamen en de daarmee gepaard gaande wijzigingen in processen op 17 maart 2010 worden ook de algemene voorwaarden aangepast. Per die datum wijzigen zowel de algemene voorwaarden voor .nl-domeinnaamhouders als die voor registrars (voorheen deelnemers). Tegelijkertijd wijzigt de regeling voor klachten en beroep (CvKB-regeling) waarbij de bevoegdheden van het College voor Klachten en Beroep (CvKB) worden uitgebreid.

Meer... (http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,6272)

Japje
15/02/10, 15:36
Het wordt tevens mogelijk voor SIDN om domeinnamen waarvan de verwijzing naar de name servers niet voldoet aan de technische eisen uit de zonefile te verwijderen. SIDN zal in een latere fase een beleid publiceren waarin wordt beschreven hoe zij hiermee zal omgaan.

Ben erg benieuwd naar dat beleid..

Dotdns
15/02/10, 15:51
De nieuwe versie van de algemene voorwaarden kunt u hier downloaden:
* Algemene voorwaarden voor registrars

is dit bij mij alleen zo ?
maar ik krijg dit te zien
GIF89a�����������!�����,�������2�;

®on
15/02/10, 16:13
is dit bij mij alleen zo ?
Dat is de Belgische versie :drunk:
Zie de bijlage.

RichardVD
15/02/10, 16:36
Ben absoluut geen jurist maar als ik de voorwaarden zo doorlees zitten er nogal wat open eindje aan. Daarnaast komen de voorwaarden eenzijdig over, de registar moet alles en SIDN is overal van gevrijwaard, ik dacht dat je een overeenkomst samen sluit..?.

Dotdns
15/02/10, 17:31
Not drunk man :D
Thanks ®on

ResellerHosting
15/02/10, 17:56
Ben absoluut geen jurist maar als ik de voorwaarden zo doorlees zitten er nogal wat open eindje aan. Daarnaast komen de voorwaarden eenzijdig over, de registar moet alles en SIDN is overal van gevrijwaard, ik dacht dat je een overeenkomst samen sluit..?.

Je bent niet verplicht een .NL te nemen, het schijnt dat SIDN hierop geen monopolie heeft....