PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijnhostingpartner



Jordy8
08/02/10, 16:03
Hallo,

zijn er mensen die ervaring hebben met mijnhostingpartner.nl?

Groeten Jordy

Tommi
08/02/10, 16:05
Kijk eens op sites als www.ispgids.com , daar vind je meestal wel ervaringen/meningen:)

Lite-On
08/02/10, 16:20
Zoals Tommi al had vermeld is ispgids.com een goede. Er zijn ook nog enkele andere websites met mogelijk ervaringen, waaronder;
http://www.webhosters.nl/webhosting-providers/
http://www.hostingbedrijven.nl/

Van de laatste 2 links heb ik zelf twijfels betreft de correctheid van ervaringen.

Jordy8
08/02/10, 18:15
Ja, die had ik al gezien. Bedankt in ieder geval. Zijn er nog andere sites of persoonlijke ervaringen?

Marin
08/02/10, 20:34
Je bent hier op een forum met webhosters. Meesten zullen dus zelf geen hosting afnemen bij een andere partij. Vandaar dat je hier weinig ervaringen zult krijgen. Met d genoemde sites moet je een eind komen lijkt me. Als ik de prijzen zo zie kun je daar prima een pakketje afnemen om even te testen toch? Eigen ervaring is de beste.

Randy
08/02/10, 20:38
Domeinnaamservers ns1.mijnhostingpartner.nl 84.246.4.157
ns2.mijnhostingpartner.nl 84.246.4.158
ns3.mijnhostingpartner.nl 84.246.4.159

Prutser, ook nog op dezelfde machine / mac-adres.

marsipulami
08/02/10, 20:53
Gewoon voor de gein een account afsluiten en dataverkeer gaan melken.... Bied hij onbeperkt aan en in zijn voorwaarden wordt niets genoemd over FUP

Piwi-Web
08/02/10, 21:04
Zet er een 1 GB testfile op en dan zullen wij wel de rest doen :thumbup:

Marin
08/02/10, 21:07
Sorry, maar ik vind het niet helemaal terecht om $hoster aan te gaan pakken. Hij heeft imho niets misdaan. TS vraagt om ervaringen, meer dan adviseren kunnen wij niet.

Piwi-Web
08/02/10, 21:18
Sorry, maar ik vind het niet helemaal terecht om $hoster aan te gaan pakken. Hij heeft imho niets misdaan. TS vraagt om ervaringen, meer dan adviseren kunnen wij niet.

Gaan we natuurlijk ook niet doen... beetje dollen :o
Maarja we weten allemaal dat ongelimiteerd niet bestaat natuurlijk en dat nameservers geografisch gescheiden moeten zijn :X

Yourwebhoster
08/02/10, 23:27
Wat onbeperkt betreft, zou ik ze eerst contacteren. Ondanks nergens iets over een FUP staat, zal ik niet vreemd opkijken als je een paar TB dataverkeer doorheen probeert te jagen. Kortom, vraag wat normaal is bij hun.
Ik zou zelf zo'n partij waar onbeperkt aangeboden wordt overslaan, en zeker als ze het niet over een FUP hebben. Daarnaast als een FUP aanwezig is, zou ik eerst informeren wat voor hun gangbaar is.

wilma
09/02/10, 09:24
Wat ik vooral mis is een KVK nummer op hun site, uiteraard kan ik er overheen kijken. Maar waar ik hem verwacht zie ik hem niet staan.

Maar volgens KVK site hebben ze wel een KVK nummer en zitten ze in Vianen

Yourwebhoster
09/02/10, 09:25
Wat ik vooral mis is een KVK nummer op hun site.
Zag ik op de contact pagina; moet wel over de hele site idd. Heb het verder niet gecontroleerd.

wilma
09/02/10, 09:29
Controle heb ik gedaan, zit goed in orde. Contact pagina waarschijnlijk zelf over heen gelezen.

marsipulami
09/02/10, 09:33
ONTOPIC: wanneer je mijnhostingpartner.nl op google intikt kom je legio paginas met ervaringen tegen. Daar worden ook dezelfde argumenten als hier genoemd, daterende uit 2009. Verder wordt er door de klanten in het algemeen positief gesproken over het bedrijf

Lite-On
09/02/10, 10:57
Wat onbeperkt betreft, zou ik ze eerst contacteren. Ondanks nergens iets over een FUP staat, zal ik niet vreemd opkijken als je een paar TB dataverkeer doorheen probeert te jagen. Kortom, vraag wat normaal is bij hun.
Ik zou zelf zo'n partij waar onbeperkt aangeboden wordt overslaan, en zeker als ze het niet over een FUP hebben. Daarnaast als een FUP aanwezig is, zou ik eerst informeren wat voor hun gangbaar is.

In Amerika kennen ze bijna niet anders:r
Er is altijd een limiet, dat kan de 10Mbit, 100Mbit, of 1Gbit lijn van de server zijn.
Ik ken overigens wel partijen die webhosting unmetered aanbieden, maar daar zit dan wel een wat hoger prijskaartje aan.
Of het geweldig is weet ik niet, je zult waarschijnlijk op volle server zitten met mogelijk een huge amount aan traffic ala volle uplink.

Jordy8
09/02/10, 13:39
Domeinnaamservers ns1.mijnhostingpartner.nl 84.246.4.157
ns2.mijnhostingpartner.nl 84.246.4.158
ns3.mijnhostingpartner.nl 84.246.4.159

Prutser, ook nog op dezelfde machine / mac-adres.

Wat wordt hier dan mee bedoeld?

Geert-Jan
09/02/10, 13:46
Wat wordt hier dan mee bedoeld?

Staat er toch?



Prutser, ook nog op dezelfde machine / mac-adres.

Lite-On
09/02/10, 14:17
Wat wordt hier dan mee bedoeld?

Heel kort en krachtig;
De nameservers zijn niet geografisch gescheiden.

Mocht bijvoorbeeld het betreffende netwerk / ip range of in dit geval de server onbereikbaar worden, dan kunnen geen DNS query's meer gedaan worden met diverse gevolgen.

Wanneer de nameservers verspreid staan, zal er altijd wel eentje je query afhandelen ;)

Exsilia
13/02/10, 16:12
Toch is dat niet helemaal waar. 1 /24 kan heel goed op meerdere fysiek gescheiden locaties staan. Bijvoorbeeld BIT doet dat. Ook kan een /24 middels anycast uit komen op meerdere locaties. Valt dan 1 locatie weg pakt de andere het over.

Klinkt omslachtig, maar valt voor DNS wel mee. De meeste resolver libraries proberen de ns2 vaak niet eens of hebben zo'n absurde timeout dat je allang de hoop hebt opgegeven.

Nou vermoed ik dat het hier gewoon inderdaad 1 machine is, maar het _hoeft_ zeker niet.

Magus
15/02/10, 16:11
bel ze gewoon eens op en vraag een klantportfolio, dat kan soms ook aardig inzicht geven.

WeServIT
17/02/10, 16:15
De nameservers hoeven zich misschien wel niet in het zelfde datacenter te bevinden, maar wanneer je het goed wilt doen spreidt je de nameservers van datacenter en netwerk. Wanneer ik als particulier opzoek zou zijn naar een hosting en zie dat de nameservers niet verspreid staan zullen de overige zaken ook wel niet op orde zijn, dus zou de hosting al afvallen.

dennis0162
17/02/10, 17:02
Particulieren weten amper wat nameservers zijn, laat staan gescheiden nameservers.
Ze letten er niet op, neemt niet weg dat het wel netter is.

WeServIT
17/02/10, 17:06
Particulieren weten amper wat nameservers zijn, laat staan gescheiden nameservers.
Ze letten er niet op, neemt niet weg dat het wel netter is.

Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel verstand die persoon van het hosting gedeelte af weet. Veel mensen kijken niet naar die soort dingen, maar dat betekend niet dat gescheiden nameservers niet standaard geregeld moeten zijn bij een hosting provider.

jdevrie
16/06/10, 18:27
Deze jongens hebben geen flauw benul waar ze mee bezig zijn. Ze adverteren met ondersteuning van Perl/CGI maar blijken dat niet werkelijk te doen. Als je CGI's wilt gebruiken beginnen ze ineens tegen te sputteren. Ze werken langs elkaar heen. De één verhuist de site naar een andere registrar maar een ander probeert het nog een keer en als dat niet lukt zegt men dan tegen de klant dat het token van de oude provider niet goed is in plaats van in de whois van sidn te cheken hoe het met de verhuizing staat. Bij de verhuizing zijn de dns namen in het record bij SIDN niet veranderd maar staat nog steeds xs4all en dan is men zelf verbaasd dat het lijkt of het domein weer is terug verhuisd. Als ik dan zeg dat ik geiriteerd raak over hun onkunde dan kan ik nog een grote bek toe krijgen ook.
Bij deze provider heb je helemaal niets te zoeken.Ga vooral verder met zoeken naar een goede provider. Helaas moeten wij vanwege de kosten naar een goedkopere provider maar als je een normaal budget hebt ga dan naar een proffesionele provider als XS4ALL. Die jongens weten tenminste wat ze doen.

GC-Hosting
16/06/10, 19:05
<knip>
Zie je PM.

thom2508
05/02/11, 13:35
ik ben het eens met jdevrie eens ik heb er eerst een half jaar hosting afgenomen en daarna er ben weggegaan ik kreeg daarna netzoals jdevrie een redelijk kwaade reactie terug omdat ik ze maar 2 van de 5 sterren had gegeven op webhosters.nl ik denk daarom dat je de reactie die op die website's staan niet kunt vertrouwen ik ben sinds een tijdje terug bij hun en kan nu spreken van een pretige service je moet nooit de datums gelooven die ze je geven dat iets klaar is maar ze doen zeker hun best en de service is ook goed. maar ik blijf erbij dat het zeer kinderachtig is van de medewerker die mij de mail heeft gestuurd waarin hij vind dat ik ze meer sterren had moeten geven en een beteren beoordeling. dat is namelijk mijn mening over hun en niet die van hem. ik zou dus goed nadenken voordat je met hen in zee gaat maar 1 ding doen ze goed en dat is de service ze helpen je bijna meteen en ook op zondag.

marsipulami
05/02/11, 15:26
ik ben het eens met jdevrie eens ik heb er eerst een half jaar hosting afgenomen en daarna er ben weggegaan ik kreeg daarna netzoals jdevrie een redelijk kwaade reactie terug omdat ik ze maar 2 van de 5 sterren had gegeven op webhosters.nl ik denk daarom dat je de reactie die op die website's staan niet kunt vertrouwen ik ben sinds een tijdje terug bij hun en kan nu spreken van een pretige service je moet nooit de datums gelooven die ze je geven dat iets klaar is maar ze doen zeker hun best en de service is ook goed. maar ik blijf erbij dat het zeer kinderachtig is van de medewerker die mij de mail heeft gestuurd waarin hij vind dat ik ze meer sterren had moeten geven en een beteren beoordeling. dat is namelijk mijn mening over hun en niet die van hem. ik zou dus goed nadenken voordat je met hen in zee gaat maar 1 ding doen ze goed en dat is de service ze helpen je bijna meteen en ook op zondag.

iets met datum en interpunctie