PDA

Bekijk Volledige Versie : phpmyadmin



rdevos
08/02/10, 14:10
hallo.

ik heb phpmyadmin geinstaleerd en mysql het werkte prima ik had wachtwoord veranderd en toen werkte het ook nog prima wachtwoord van localhost veranderd werkte prima.

tot dat ik de root pass van 127.0.0.1 het veranderd toen kreeg ik 1045 foutmelding maar twerkt nu nie meer en ik hebt hard nodig!
wa moe ik nu doen!!??

de config staat ook mijnwachtwoord; //Your MySQL Password.

maar twerkt nie meer? HELP!

ilnee
08/02/10, 14:18
Afgaande op je bericht zet ik mijn geld in op een typfout.

Zoeken op foutmeldingen wil ook nog wel eens wat opleveren. (http://www.google.com/search?q=mysql+1045)

Bakker ICT
08/02/10, 14:48
Even googlen naar hoe je je wachtwoord kan resetten ;) En dan vervolgens in phpmyadmin instellen.

YolkNet
08/02/10, 15:12
Gaat het om het wachtwoord van Phpmyadmin of van Mysql? Voor het laatste: http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/resetting-permissions.html

Yourwebhoster
08/02/10, 16:09
Tsjongejongejonge... Lees je PM inbox eens, dan had je geweten dat deze uit veiligheidsredenen aangepast is door mij; ook staat daar de huidige pw.

Sommige mensen willen echt niet moeite voor iets doen...

Bakker ICT
08/02/10, 16:11
Uhm, sorry hoor, maar als topic starter een klant van je is, ga je wel erg professioneel te werk moet ik zeggen....

Yourwebhoster
08/02/10, 16:13
Uhm, sorry hoor, maar als topic starter een klant van je is, ga je wel erg professioneel te werk moet ik zeggen....
Lees het andere topic door van hem; hij is echt geen klant van mij. Dit is zijn "homeserver". Heb het idee dat TS geen zin heeft om te zoeken en overal topics voor opent. Met klanten ga ik echt wel anders om;)

Bakker ICT
08/02/10, 16:16
Lees het andere topic door van hem; hij is echt geen klant van mij. Dit is zijn "homeserver". Heb het idee dat TS geen zin heeft om te zoeken en overal topics voor opent. Met klanten ga ik echt wel anders om;)


Ok gelukkig maar :) {xx}

Marin
08/02/10, 16:21
TS had zijn phpmyadmin idd open staan. Toen heeft yourwebhoster het ww aangepast. Als TS zijn andere begonnen topic eens zou lezen dan wist hij dat :D

YolkNet
08/02/10, 16:38
Afgezien van het vorige topic van TS: het is sowieso wel nuttige informatie om zoiets mede te delen.
En ook wat hij zelf heeft gedaan om een oplossing te vinden eigenlijk :-S

Yourwebhoster
08/02/10, 16:39
Afgezien van het vorige topic van TS: het is sowieso wel nuttige informatie om zoiets mede te delen.
En ook wat hij zelf heeft gedaan om een oplossing te vinden eigenlijk :-S
Om wat te mededelen?

YolkNet
08/02/10, 16:51
Dat er iemand anders op z'n server is geweest en dat sindsdien z'n oude wachtwoord niet meer werkt

Yourwebhoster
08/02/10, 16:53
Dat er iemand anders op z'n server is geweest en dat sindsdien z'n oude wachtwoord niet meer werkt
Zoals hier al gezegd; dat is in het andere topic duidelijk gemaakt waar opgemerkt werd dat phpmyadmin zonder wachtwoord benaderd kon worden en per PM is verdere uitleg met het nieuw wachtwoord verstuurd. Dat de TS hier geen moeite voor neemt kan ik ook niets aan doen:thumbdown: