PDA

Bekijk Volledige Versie : HTML probleem exchange 2007



roentje
03/02/10, 22:08
Beste mensen,

Ik heb hier een Exchange server 2007 draaien op Windows server 2008 x64.
Nu is het probleem dat hij bij sommige outlook 2007 clients de mail in tekst binnenhaalt ipv html, terwijl dit wel degelijk html mails zijn, want als je voordat je ze in outlook binnenhaalt eerst op de webmail bekijkt of op je telefoon is de html wel zichtbaar.

Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen??

Groeten,

Jeroen

marsipulami
03/02/10, 22:11
Zijn dit niet de instelingen van die betreffende client?

roentje
03/02/10, 22:13
Het is gewoon direct na de installatie op een schone pc er is niets gewijzigd in instellingen bij alle andere clients doet die het wel normaal en ik kan ook niets abnormaals vinden in de instellingen van de client

DUR0N
03/02/10, 23:42
Kan je met een outlook 2003 testen? Wat gebeurt er als je de mail forward? (via office 2007 en/of via webmail)
Ik denk niet echt dat het aan exchange ligt, tenzij je een cluster hebt waarvan er een node op andere service pack draait dan de andere.

wbakker-letsgoonline
04/02/10, 08:55
Kan je met een outlook 2003 testen? Wat gebeurt er als je de mail forward? (via office 2007 en/of via webmail)
Ik denk niet echt dat het aan exchange ligt, tenzij je een cluster hebt waarvan er een node op andere service pack draait dan de andere.

Op zijn andere clients werkt het wel. Dus lijkt mij toch echt meer in de outlook op deze client te zitten.

davhog
04/02/10, 12:22
Ik zie dit regelmatig met HTML mails dit bijvoorbeeld verzonden zijn uit nieuwsbrieven software. Of doet het probleem zich voor bij echt alle mails?
Dat het via de webmail wel werkt zegt niet zo veel omdat in feite een compleet andere mail client is dan Outlook.