PDA

Bekijk Volledige Versie : Webdesigner gezocht



Anoniem
03/02/10, 20:48
Regelmatig vragen klanten ons om een website te bouwen. Er zijn bij ons 2 typen klanten te onderscheiden:

- high-end; Dit zijn vaak wat grotere webprojecten waar een zeer ruim budget wordt uitgetrokken voor design
- Low-Budget: Dit zijn vaak de kleine bedrijfjes die niet veel budget hebben maar wel een nette site willen hebben.

Voor onze low-budget websites zoeken wij een goede en goedkope designer.

Voor onze "high-end" projecten zijn wij reeds voorzien.

Eisen:

- Nette, strakke unieke webdesigns
- PSD/EPS oplevering (slicen is niet nodig)
- KvK nummer moet aanwezig zijn.

Het budget voor dit type design is 200-300 euro. Nogmaals, het is voor ons budget-segment. Het hoeven dus geen grafische hoogstandje te zijn, maar natuurlijk moet het ook geen web 1995 design zijn.

Er liggen al direct wat opdrachten klaar. Wanneer er geen KvK aanwezig is, heeft reageren geen zin. We zoeken namelijk een designer waar we op regelmatige basis zaken heen kunnen sturen.

Heb je interesse? Stuur mij even een portfolio. Mag naar vacatures@digistate.nl.

Alvast bedankt!

massie5
05/02/10, 10:48
Ik kan je miesart aanraden, zit hier ook op WHT!

Anoniem
05/02/10, 10:51
Ik kan je miesart aanraden, zit hier ook op WHT!

Daar hebben wij al vaak zaken mee gedaan. Kan haar ook zeker aanbevelen!. Echter, wij zijn ook op zoek naar andere designers! Dus reageer gerust!

Spyder01
05/02/10, 12:09
Ik zal iemand die ik ken even contact met je op laten nemen. Die is als het goed is bezig met de aanvraag van z`n KvK.

Anoniem
22/09/10, 18:50
Klein kickje,

Bovenstaande is weer actueel geworden. Wegens de groei aan opdrachten zoeken we wat goede designers in ons portfolio.

Eventueel direct een opdracht beschikbaar.

Piwi-Web
22/09/10, 18:58
Ik zal ook eens iemand op je afsturen die in het budget 250 - 300 euro valt

Ramon Fincken
22/09/10, 19:08
Wat valt bij jou onder de noemer design? PSD, of ook een werkende site/theme?

Anoniem
22/09/10, 19:09
Wat valt bij jou onder de noemer design? PSD, of ook een werkende site/theme?

Excuus, alleen PSD, hoeft niet gesliced te worden.

SHQ
22/09/10, 19:12
Dat gaat dan om 1 psd, of ook met subpagina's?

Anoniem
22/09/10, 19:13
dat gaat dan om 1 psd, of ook met subpagina's?

1 psd, al werken we vaak wel met 2 voorstellen naar de klant. Meestal beginnen we met 2 "ruwe" voorstellen waarvan er 1 wordt uitgewerkt naar definitief.

SHQ
22/09/10, 19:16
Logisch, ik heb je wat informatie gestuurd Marin

Ramon Fincken
22/09/10, 19:44
Ok, ik ga even overleggen hier, wellicht lukt t wel. Je hoort op zijn vroegst zaterdag wat van me!

mikevdbroek
22/09/10, 20:34
Mocht je nog iemand zoeken... dan bied ik mij aan voor eventuele opdrachten. Je kunt op onze website de portfolio bekijken van ontworpen websites.

PM me mocht je interesse hebben of neem even telefonisch contact op.

prekz
23/09/10, 09:47
Ik ga even contact op nemen voor je, diegene heeft geen KVK maar kan op afspraak wel geregeld worden.
Om hoeveel opdrachten gaat het precies?

Anoniem
23/09/10, 11:46
Ik ga even contact op nemen voor je, diegene heeft geen KVK maar kan op afspraak wel geregeld worden.
Om hoeveel opdrachten gaat het precies?

Dat verschilt. Ik kan geen vaste stroom garanderen. Iedere designer heeft zijn eigen style, we bekijken per opdracht wie het meest geschikt is.

KvK en VAR (zeker als de KvK "nog even geregeld" wordt...) zijn wel vereist.

prekz
24/09/10, 10:40
Ik heb het even nagevraagd en hij heeft geen interesse, hij had niet zo'n zin in de administratieve rompslomp die er bij komt kijken ( al valt dat natuurlijk mee :P )

pid
24/09/10, 11:02
Wij hebben goede ervaringen met Tammy van Savyon Media.
savyonmedia.nl

Anoniem
07/10/10, 01:18
Iedereen wederom bedankt voor de reacties. We zijn de portfolio's die we hebben ontvangen (ook mail en PM) bekijken en contact opnemen met partijen.