PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitstelling veranderingen aan domein



eXop
01/02/10, 11:39
Ik heb al een aardig tijdje een .pro domein in mijn bezit dat ondergebracht is bij hostway.be.

Sinds kort is mijn website gehost bij een ander bedrijf. Dus logischerwijs veranderde ik op 15 januari de verantwoordelijke naamservers voor mijn domein naar die van het nieuwe bedrijf via het controlepaneel. Echter tot op de dag van vandaag is dit nog steeds niet in orde als ik de .pro naamservers query.

Ik heb al meerdere mails gestuurd, meerdere malen geprobeerd de support te bellen maar allemaal tevergeefs. Contact met het Nederlandse filiaal bracht ook al niet veel goeds en die wisten met te vertellen dat er een storing gaande is in het Belgisch filiaal, ze zouden mijn probleem zo snel mogelijk oplossen. Ondertussen zijn we ook al week enkele dagen verder. Tot zover de hulp dus.

Ondertussen heb ik ze via mail op de hoogte gebracht van het ultimatum dat ik heb ingesteld op dinsdag 2 februari 10u 's ochtends, en de eis gesteld dat deze klaar wordt gemaakt voor verhuis als het tegen deze periode nog niet in orde is. Ook nog dat bij het weigeren van medewerking ik verdere stappen zal ondernemen.

Al heb ik wel het gevoel dat ze niet al te snel zullen zijn met een van de 2 opgestelde eisen ...

Wat kan ik doen en hoe sterk sta ik in mijn schoenen? Enige suggesties?

Alvast bedankt.

1Ago
01/02/10, 11:42
Het beste zou in dit geval zijn om je domein te transferen naar een andere hoster.
Het duurt echt niet lang om dit aan te passen en als men dit al niet doet ga je toch problemen blijven ondervinden met de hoster.

eXop
04/02/10, 20:09
Niemand meer met advies?

marsipulami
04/02/10, 20:15
Nou het ultimatum is verlopen wat heb je daarop gekregen? Vast niet zoveel, ik zou het als aangetekende brief versturen met een nieuw ultimatum. En wanneer ze neit voldoen daaraan, gewoon naar een nieuwe hoster gaan die het domein voor je verhuist

Luana IS
04/02/10, 21:26
Ik denk dat Ago1 een punt heeft. Gewoon wegverhuizen en oppassen met wie je in zee gaat next time.