PDA

Bekijk Volledige Versie : project mgmt & ticketing soft



localh
31/01/10, 15:54
Hebben jullie tips mbt. (al dan niet betalend) software met:

- ticketing/support (met sms support indien mogelijk)
- project/document mgmt voor klanten

De meeste soft is toegespitst op één van die twee, ofwel hebben ze beide maar is opnieuw één van de twee niet super uitgewerkt ;-)

1Ago
31/01/10, 16:00
Ik heb nog gewerkt met http://www.manageengine.com/help-desk-software.html

Er is geen support voor tickets via SMS maar wel via mail, misschien kun je de SMS'n naar een nummer automatisch laten mailen naar de software om dit te verhelpen?

Het gedeelte voor de document mgmt is best handig. Je kan kiezen om documenten zichtbaar te maken voor een bepaalde groep van mensen.
Sorteren van de documenten werkt via het gewone systeem van mappen.
Er is ook een functie voor het zoeken op keywords in de support tickets en de documenten.

Yourwebhoster
31/01/10, 22:24
Als ik zo bij de one-click installers kijk bij ons, komt OSticket wel eens voor. Heb verder geen ervaring hiermee, zie het soms wel eens langskomen. Is dit misschien wat je bedoeld?

Project/document management verschilt per klant, soms gebeurt dit via bijvb dropbox.com waardoor de klant bestanden eenvoudig kan delen met ons zonder al te veel moeite. Andere keer gebruik ik weer een ander systeem, hangt er van af wat de klant wilt. Ik heb ook wel eens met een eerdere versie van phpprojekt gewerkt, vind het alleen niet prettig werken. De nieuwere versie heb ik nog niet geprobeerd, ik zou als ik jou was hier naar kijken. Volgens mij werkt deze iets prettiger, hoewel ik moet toegeven dat ik alleen even snel gekeken heb ooit.