PDA

Bekijk Volledige Versie : Pretesters hebben vertrouwen in DRS5



SIDN
26/01/10, 14:40
Van 18 tot en met 21 januari heeft er een tweede Registrar Pretest plaatsgevonden. Aan deze tweede testronde namen een aantal testers uit de eerste pretest en aantal nieuwe testers mee. Uiteindelijk hebben vier registrars DRS5 in deze tweede ronde onderworpen aan tal van tests.

Deze extra test dient voor de pretesters als bevestiging dat de door hen gedane bevindingen uit de eerste test zijn aangepakt en voor ons is het een extra mogelijkheid om te checken of de issues adequaat zijn opgelost en wij het gewenste kwaliteitsniveau bereikt hebben.

De uitkomsten zijn zeer positief. Met vijftien issues was het aantal bevindingen beperkt. Ook zijn er geen blokkerende issues gevonden door de testers. Al met al een prima resultaat, wat voor de betrokkenen reden was om te concluderen dat DRS5 klaar is voor productie.

WH-Tim
26/01/10, 20:45
Oke, dus nu gaan we even lezen wat er echt staat. Ik ben bij het testen overigens niet betrokken geweest, erg belangrijk. Hierboven staat:

Er zijn 15 nieuwe bevindingen gedaan. Er wordt niet duidelijk gemaakt of er nog meer reeds bekende issues waren.

Ook staat er dat de betrokkenen tevreden waren, maar niet of de testers tevreden waren. Ik ga me eens informeren erover :)

VinceSTM
26/01/10, 21:24
Oke, dus nu gaan we even lezen wat er echt staat. Ik ben bij het testen overigens niet betrokken geweest, erg belangrijk. Hierboven staat:

Er zijn 15 nieuwe bevindingen gedaan. Er wordt niet duidelijk gemaakt of er nog meer reeds bekende issues waren.

Ook staat er dat de betrokkenen tevreden waren, maar niet of de testers tevreden waren. Ik ga me eens informeren erover :)

Graag zou ik ook willen weten waaraan 'blokkerende issues' moeten voldoen

WH-Tim
28/01/10, 14:48
Ik heb hier en daar wat gelobbyd en het schijnt echt goed in orde te zijn. Er zijn nog wat kleine dingen die wel beter zouden kunnen, maar de blocking issues (dat zijn zaken die de werking van het DRS zouden blokkeren) zijn er allemaal uit. Hulde voor SIDN!