PDA

Bekijk Volledige Versie : Rackspace in Duitsland gezocht



Clanhost
25/01/10, 11:50
Op korte termijn wil ik wat rackspace gaan huren in Duitsland. Momenteel neem ik colocatie diensten af bij ProServe (http://www.proserve.nl/) en ben daar al jaren tevreden over. In het bijzonder de uptime en kwaliteit van het netwerk. Weten jullie vergelijkbare bedrijven in Duitsland die colocatie diensten in bijvoorbeeld Frankfurt aanbieden?

Concreet ben ik op zoek naar het volgende:

1/4 19" rack met 4 tot 6 Ampère of 1/2 19" rack met 6 tot 8 Ampère
Heeft zich duidelijk bewezen op gebied uptime en kwaliteit
Bestaat langer dan 5 ~ 7 jaar
Goed netwerk (A-kwaliteit transit verbindingen en vooral goede coverage voor heel Duitsland)
Kundig en snelle service in geval van netwerkproblemen
Geen torenhoge bandbreedte prijzen
Beschikt minimaal over een eigen suite in goed datacentrum
Alvast bedankt voor de reacties.

®on
25/01/10, 18:42
Wil je ook aanbiedingen van op WHT aanwezige bedrijven ontvangen?

Spyder01
25/01/10, 18:45
Gebruik de zoekfunctie anders even. Ergens eind 2009 is er ook nog een topic geweest over hosting en colocatie in Duitsland. Wellicht dat daar ook nog info bij zit waar je wat aan hebt.

Clanhost
25/01/10, 20:09
Wil je ook aanbiedingen van op WHT aanwezige bedrijven ontvangen?

Nee nog niet, voorlopig zoek ik alleen informatie en ervaringen van mensen/bedrijven die een soortgelijke stap hebben genomen.

Clanhost
29/01/10, 22:19
Nog suggesties qua datacenter en netwerk?

Phu
30/01/10, 01:39
Hi,

Probeer eens contact op te nemen met netdirekt.de
klant van ons zit hier deels met zijn spul netwerk en personeel is redelijk goed
(beter dan de meeste tokos hier iiig)

Server opsturen en door hun installereren volgens opgegeven specs is voor hun geen probleem zelf langs brengen kan uiteraard ook

Voor de rest zou ik niet direct andere tokos kunnen verzinnen.

Younghosting
12/04/10, 17:26
Ik heb een goede ervaring met Giga-Hosting GmbH uit München. Flexibel en meedenkend. Prijs is voor de Duitse markt OK. Met name de data is er duurder dan in NL.