PDA

Bekijk Volledige Versie : Betaalservice



nugget
12/01/10, 19:26
Hi All,

Ik weet niet of dit topic hier goed staat, zo niet graag verplaatsen.

Voor een webwinkel zijn we op zoek naar een goede betaalservice, gewoon een bedrijf die de betalingen regelt.
De webwinkel moet in iedergeval kunnen betalen met:
- IDEAL
- Credit card
- Paypall

Nu ben ik er een aantal tegengekomen waaronder Mollie en Multisave pay. Het nadeel bij de eerste is dat deze alleen IDEAL betalingen regelt en het nadeel bij de tweede dat er en geen paypall is en dat de klant ook moet inloggen op het systeem van multisafe pay (tenzij je de duurdere variant hebt).

Welke systemen gebruiken jullie? En worden deze drie betaalmethode wel aangeboden door serviceproviders?

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

Groet,
Camiel

Triloxigen
12/01/10, 19:48
Je kunt in die gevallen toch perfect direct op de bank of paypal aansluiten?
Waarom zou je je geld bij een derde partij willen parkeren, als je een beetje knappe omzet haalt lijkt me dat niet echt een eerste keuze.

Andere aanbieders zijn Ogone, Mollie en Pay.nl.

PreServer
12/01/10, 19:51
http://www.icepay.nl/Index.aspx?id=109&lang=NL

Marin
12/01/10, 23:27
Wij gebruiken ook welens icepay, werkt goed hoor

nugget
13/01/10, 11:27
thx, had hem idd ook al gevonden, zal het eens gaan bekijken

@Triloxigen thanks, voorlopig liever even alles via 1 partij. Mocht omzet in de toekomst groeien dan is dat geen gek idee!

Triloxigen
13/01/10, 12:57
@Triloxigen thanks, voorlopig liever even alles via 1 partij. Mocht omzet in de toekomst groeien dan is dat geen gek idee!

Maar waarom wil je een payment provider gebruiken?

Marinus
13/01/10, 13:00
Ogone heeft inderdaad heel veel betaalmogelijkheden, o.a. alle die jij noemt. Ze zijn niet het goedkoopst maar het is wel erg makkelijk te implementeren.

wonko
14/01/10, 09:10
als ik je een andere raad mag geven, blijf dan weg van Chronopay.

Spyder01
14/01/10, 10:37
als ik je een andere raad mag geven, blijf dan weg van Chronopay.

Kun je dat onderbouwen?

Triloxigen
14/01/10, 11:30
als ik je een andere raad mag geven, blijf dan weg van Chronopay.

Aanvullend ken ik veel mensen die problemen hebben met Multisafepay.
En de klantvriendelijkheid van Ogone is ver te zoeken.

Veel blijft er niet over :p

frankske
14/01/10, 11:34
Kun je dat onderbouwen?

wij hebben een Belgische bankrekening, Chronopay is een Nederlandse(-russische) organisatie met een Nederlands bankrekeningnummer. Lijkt eenvoudig om SEPA overschrijvingen te doen. Kost hen geen drol, kost ons geen drol, is eenvoudig en relatief snel. Zou je denken toch?

Toch slagen ze erin om het 8 keer op 10 fout te doen. De ene keer betalen ze in USD (kost ons tamelijk wat centen), de andere keer wel in euro, maar is er op een overschrijving van 100 eur een 7 eur kosten omdat ze het fout overschrijven enz.

SebastiaanStok
14/01/10, 17:30
Een oude bekende is Docdata payments (voormalig Triplepay) :)

nugget
14/01/10, 18:18
haha icepay is nog niet genoemd? Hoe zijn de ervaringen hiermee?

SebastiaanStok
14/01/10, 18:38
http://www.webhostingtalk.nl/overige/157075-betaalservice.html#post1116023
Was wel genoemd ;)

Ziet er overigens interessant uit :)
Is in wel een stuk goedkoper dan Docdata.

chielsen
14/01/10, 18:40
Ik heb al een aantal klanten op icepay aangesloten en het werkt goed. De support is ook erg goed naar behoren.

SebastiaanStok
14/01/10, 18:51
Misschien wel iets voor een klant van mij :)
Die gebruiken nu Docdata, maar halen er niet genoeg rendement uit.

Ik las ergens op het internet dat Docdata ook automatische incasso aanbied.
Echter kan ik dit niet terugvinden in de prijzen lijst :huh:

Bedankt voor de tip!

Leno
29/01/10, 12:27
Wilde toch even reagreren op de reactie over ChronoPay. Hoewel ChronoPay een Nederlandse BV is met een Nederlandse bankrekening, heeft dit echter niets te maken met het betalingsverkeer tussen de merchant en de IPSP (ChronoPay). Een merchant account wordt geopend bij een acquiring bank. Deze bank verzorgd de uitbetalingen aan de merchant. Rechtstreeks, dus zonder tussenkomst van de IPSP. Het kan voorkomen dat er conversiekosten worden berekend door die betreffende bank. Dit wordt altijd kenbaar gemaakt in het contract dat er dient te zijn tussen de merchant en de betreffende bank.

Piwi-Web
29/01/10, 12:34
Is Ogone al genoemd? Anders kan je daar ook eens naar kijken (gebruiken meerdere webshops)

prekz
31/01/10, 22:45
dus de meesten hier raden icepay aan? ik heb eens zitten kijken en deze is ook nog redelijk goedkoop ook.