PDA

Bekijk Volledige Versie : gh-panel (gamepanel)



user2705
12/01/10, 01:54
ik ben bezig met een gratis gamepanel voor linux.
en ik vroeg me af wat nou de blangrijkste games zijn die gehost worden door gameserverproviders.

cod 2, 4 en 5
css
cs16
l4d
tf2
american army

zitten er al.


gebruikers panel kan nu alleen starten en stoppen, maar ben bezig met veel meer, zoals filemanager, cfg editor, wisselen van mods en later nog teamspeak support.

admin gedeelte kan users aanmaken, host van de server instellen, gameservers aanmaken, en een stukje verhuurde gameservers met timer.(kleine greep uit de toepassingen)

sceenshots
http://www.imgdump.nl/uploads/pzvzptyi_1jpg.jpghttp://www.imgdump.nl/uploads/3cy08yv0_2jpg.jpg
http://www.imgdump.nl/uploads/7nkjt73l_3jpg.jpg


mvg erwin

The-BosS
12/01/10, 04:29
Misschien handig om bij het aanmaken van een gameserver de ulimit functie ook in te bouwen indien je dit nog niet gedaan hebt. Verder zijn de screenshots niet echt duidelijk, voor de rest een mooi initiatief.

Klasiekers zou ik er ook in steken zoals:
Unreal Tournements
Quake's
Batlefields
ET & ET:RTCW
Track Mania

Voor de rerst zou ik zeggen kijk eens bij de bekende gamehosters wat ze de dag van vandaag allemaal aanbieden.

nalletje
12/01/10, 09:46
Games:
BF Serie (Battlefield)
CoD Serie
HL Games (dod, cs, tf, l4d, etc... )
ET Serie
Swat
Unreal Tournament
AA Serie

Zoals The-Boss zegt, Trackmania. Is nog een zeldzaam concept in gamepanel's.

jammer dat de screenshots van slechte kwaliteit zijn, misschien nieuwe uploaden?

Zorg ten alle tijden dat je gamepanel aardig snel reageert, sommige gamepanel's zijn traag door de manier hoe ze werken.

daanl
12/01/10, 10:52
Misschien handig om je contol panel dynamisch op te bouwen en niet game afhankelijk scheelt hoop met nieuwe games.

Heb ik ook werkt erg fijn, eerste keer setup van game is even werk scheelt je ook veel dubbele code etc...

rensariens
12/01/10, 12:30
Ziet er nog wat slordig uit. Windows support lijkt steeds belangrijker te worden, dus dat zou ik meenemen bij een nieuw panel ontwerp.

nalletje
12/01/10, 12:56
Word het een Windows en Linux panel? Of alleen windows of Linux? Misschien ook belangrijk om aan te denken.
(Sorry keek eroverheen)

Misschien is het leuk om voor de klanten statistieken te laten zien van bijvoorbeeld het CPU gebruik van de dedicated server. Zo doende kunnen ze voor hunzelf beslissen of hun GSP teveel gameservers op 1 server draaid

user2705
12/01/10, 12:59
ik zal binnenkort wel een demosite maken dan kunnen jullie kijken.
ik wil jullie toch bedanken voor de reacties, en ik ga toch proberen om hem niet niet game afhankelijk te maken.
dan zal trackmania en andere games ook beter ondersteund worden.

mvg erwin

user2705
12/01/10, 13:01
linux panel

dat stond al op mijn lijstje voor latere todo's
maar wel goed, al die ideeen.

ik wil eerst gewoon beetje hobbyen op linux en als alles perfect werkt wil ik t ook voor windows maken
en dan miss een nieuw panel voor zowel linux en windows.

en het ziet er miss wat slordig uit maar dat kan later nog altijd veranderd worden toch? en dit is een gratis webtemplates die ik nu even gebruik.
het gaat mij meer nu om de functies te testen en te bouwen.

user2705
12/01/10, 13:42
en over de ulimit functie is dat wel wel verstandig?
kunnen jullie mij misschien daarover meer vertellen?

The-BosS
12/01/10, 15:49
en over de ulimit functie is dat wel wel verstandig?
kunnen jullie mij misschien daarover meer vertellen?

Ik zou zeggen kijk even op deze url http://wiki.linuxquestions.org/wiki/Ulimit wat het precies is. Maar om het kort uit te leggen kan je met ulimits shell users hun resources aan banden leggen. En een verstandige admin en gamepannel maakt shell users aan met daarin hun servers. Zo kun je bvb users toekennen om bvb maar 256mb ram te gebruiken of x aantal open files te kunnen hebben. Zo voorkom je dat 1 shared game server de volledige fysieke resources kan opgebruiken door bvb een bug of crash van gameapplicatie.

user2705
13/01/10, 01:46
ik ga die ulimit ff verder uitpluizen, miss kan ik het combineren met een stukje script om shell accounts te maken.

dit zijn de games die mijn gamepanel ondersteund, maar het is makkelijk om een bestaande game te veranderen naar game die er nog niet in staat.

America's Army
Battlefield 1942
Battlefield 2
Call of Duty
Call of Duty 2
Call of Duty 4
Call of Duty : World at War
Call of Duty: United Offensive
Counter-Strike 1.6
Counter-Strike: Condition Zero
Counter-Strike: Source
Day of Defeat
Day of Defeat: Source
ET: Quake Wars
F.E.A.R
Half-Life 2: Deathmatch
Half-Life: Deathmatch Classic
Half-Life: Ricochet
Half-Life: The Battle Grounds
Left 4 Dead
Left 4 Dead 2
Medal of Honor: Airborne
Medal of Honor: Allied Assault
Medal of Honor: Allied Assault: Spearhead
Natural Selection
Pirates Vikings and Knights II
Quake 4
RTCW
RTCW: Enemy Teritory
Soldier of Fortune 2: Double Helix
Team Fortress 2
Team Fortress Classic
The Ship
Trackmania Nations
Trackmania Nations Forever
Unreal Tournament 2004
Warsow

als er nog games missen zet t maar neer en dan komt t goed :)

ik ga voorlopig de standaard commandline's zoeken van de games en kijken of ze wel linux ondersteund zijn.
daarna komt er een demoversie hoop ik

gr erwin

vDong
13/01/10, 07:37
linux panel

dat stond al op mijn lijstje voor latere todo's
maar wel goed, al die ideeen.

ik wil eerst gewoon beetje hobbyen op linux en als alles perfect werkt wil ik t ook voor windows maken
en dan miss een nieuw panel voor zowel linux en windows.

en het ziet er miss wat slordig uit maar dat kan later nog altijd veranderd worden toch? en dit is een gratis webtemplates die ik nu even gebruik.
het gaat mij meer nu om de functies te testen en te bouwen.

Mits goed gebouwd, zou het panel niet afhankelijk hoeven zijn van linux, de remote commandos naar windows nodes sturen zou dan een ander type server en game moeten zijn.

In ben het overigens met je eens dat tijdens het bouwen het nog niet heel boeiend is of de site er goed uitziet, maar hou er wel alvast rekening mee, zodat design later niet (te veel) code changes vereist.

Yourwebhoster
13/01/10, 08:53
Mits goed gebouwd, zou het panel niet afhankelijk hoeven zijn van linux, de remote commandos naar windows nodes sturen zou dan een ander type server en game moeten zijn.

In ben het overigens met je eens dat tijdens het bouwen het nog niet heel boeiend is of de site er goed uitziet, maar hou er wel alvast rekening mee, zodat design later niet (te veel) code changes vereist.
Hoe programmeer je trouwens? OOP of? OOP kan zo zijn voordelen hebben.

daanl
13/01/10, 09:47
Hoe programmeer je trouwens? OOP of? OOP kan zo zijn voordelen hebben.

Kan je fatsoenlijk scripten/programmeren zonder OOP te gebruiken dan?

Piwi-Web
13/01/10, 10:43
Kan je fatsoenlijk scripten/programmeren zonder OOP te gebruiken dan?

Voor kleine scripts wel =)

Yourwebhoster
13/01/10, 12:51
Kan je fatsoenlijk scripten/programmeren zonder OOP te gebruiken dan?
Dat kan, zoals Piwi al zegt bij kleine scripts bijvoorbeeld en soms is het gewoon niet handig om OOP toe te passen, bijvoorbeeld als er nauwelijks tot geen mogelijkheden zijn om herbruikbare delen te maken. Liefst zet ik alles netjes in een class en maak ik het OOP zover dat mogelijk is omdat bij uitvoering van het script slechts een paar functies aangeroepen hoeven te worden, handig als je even die pagina wilt aanpassen en geen template systeem gebruikt.

user2705
13/01/10, 13:35
haha bestaat dat ook al "OOP"??? ik programeer het in PHP ism MYSQL en er zit een beetje javascript in en commando's stuurt via ssh.

Yourwebhoster
13/01/10, 13:38
haha bestaat dat ook al "OOP"??? ik programeer het in PHP ism MYSQL en er zit een beetje javascript in en commando's stuurt via ssh.
OOP bestaat al heel lang, je zou je eigenlijk moeten schamen als je dat niet kent.

Gebruik je overigens voor PHP een SSH mod? Heb zelf dat wel eens met PHP gedaan, maar inmiddels met een C++ scriptje een nettere en veiligere oplossing gevonden die alles als root uitvoerd zover het C++ scriptje het ondersteunt, als ik meer commando's nodig heb dan zet ik dat even in het C++ scriptje en compile ik het weer. Wel zo veilig:)

Als je het toch met SSH wilt toen, kijk ook naar de beveiliging van opslag van de gegevens en dat je vanzelfsprekend via keys werkt. Ik zou zelf een C++ wrapper gebruiken en geen SSH.

user2705
13/01/10, 14:05
het is wel meer bedoeld voor thuis gebruik. ik ben ook maar eeen kleine amateur:P

Yourwebhoster
13/01/10, 14:08
Het is een tip die je zou kunnen gebruiken;)

daanl
13/01/10, 14:59
Let op de veiligheid en flexibiliteit van je applicatie, zorg dat je alles netjes afhandelt en beveiligt neem de tijd om een module te maken.

Zijn de belangrijkste punten

user2705
13/01/10, 18:10
ik ben ook zeker zeer blij met alle tips van jullie :thumbup:

en ik probeer er ook gebruik van te maken.

user2705
13/01/10, 18:17
Stel dat ik er ook 1 voor windows wil maken, kan iemand mij dan misschien vertellen hoe je dan via php, "commands" naar de windowshost kan sturen?

ik heb namelijk met windows niet zoveel ervaring op dat gebied qua gamepanel dan, maar wel met gameservers op windows.

eXtreme Service
13/01/10, 19:10
Kan je haast niet. Wat je wel kan doen is een applicatie draaien op de windowshost waar je dan eventueel wel via PHP mee kan verbinden en acties laten uitvoeren.

The-BosS
13/01/10, 19:43
Je zou ook een ssh server kunnen installeren op je windows machine en dan inloggen zoals bij linux en de windows commando's uitvoeren. Of je maakt je systeem met een webinterface en een linux/windows client die bvb via xml/rpc of udp/tcp commando's uitvoert. Op zich moet dat niet al te ingewikkeld zijn, je maakt een socket client die luistert en bvb sh of bat scripts uitvoert en zo blijft het systeem ook modulair.

Stewie
13/01/10, 20:02
Mbt Windows: vrijwel alle grote publishers gaan naar Windows only. Geen Windows support = outdated panel.

user2705
14/01/10, 00:10
ssh server voor windows is een goede optie denk ik.
het zal ook niet te veel werk zijn om dat voor elkaar te krijgen. nadeel is dat je extra programma moet installeren op je windows host zoals freeSSHd of MobaSSH, als ik t goed heb.

het command wat ie nu doorstuurd naar de ssh server voor linux is het zelfde voor windows, bv "./cod4lnxded +set dedicaded 2 +exec server.cfg" voor linux is voor windows "iw3mp.exe +set dedicaded 2 +exec server.cfg"
dus alleen de executable veranderd.

klopt dit wat ik zeg?


mvg erwin

The-BosS
14/01/10, 01:09
Dat zal waarschijnlijk game afhankelijk zijn of je commando extra's hetzelfde zijn, maar als je dit met scripts doet kun je het altijd veranderen. Starten en stoppen is nu ook niet zo moeilijk, de kracht van je game panel moet in de extra opties zitten (beheer, stats, file editor, wizard, etc...) en vooral controle over meerdere fysieke servers in 1 panel.

jansen mgj
18/01/10, 20:06
Is niet de bedoeling om te posten wat ik heb maar wat rensariens ook zegt. Windows is een zeker topper die steeds meer met zijn kop op de markt komt te liggen voor gamehosting. Gebruik zelf, Windows web2008 R2. Daarbij gebruik ik dan TCAdmin en dat is een zekere aanrader. Mocht je vragen hebben zijn pm's altijd welkom ;)

user2705
18/01/10, 21:56
daar heb je wel gelijk in ja maar er zullen denk ik toch meer linux servers zijn dan windows denk ik, en voor windows gamepanels daar betaal je ook voor.
der is er maar 1 die gratis is maar die is outdated maar werkt wel goed.

en mijn bedoeling is meer om een gratis linux gamepanel te maken voor de mensen die wel linux gameservers hebben.
en persoonlijk vind ik linux veel beter draaien als gameserver dan elke andere versie van windows.
maar dat is natuurlijk een persoonlijk iets.

ach misschien bouw ik wel een hele goede gamepanel in elkaar dat iedereen weer terug gaat naar linux :thumbup:

En ik wil nog zeggen dat ik vader ben geworden vandaag dus ik doe het even rustig aan deze week :D

jansen mgj
19/01/10, 14:39
Oke he super gefeliciteerd met je zoon/dochter. Maar uiteraard zou linux ongetwijfeld wel nog beter draaien dat windows maar microsoft gaat er zeker op vooruit.

The-BosS
19/01/10, 15:10
Het heeft ook niet enkel met microsoft zelf te zien, maar met de game ontwikkelaars die kiezen om enkel windows servers uit te brengen.

Stewie
19/01/10, 15:11
Het heeft zelfs helemaal niets met Microsoft te maken (behalve dat hun ontwikkeltools wél werken en de devs dus daarvoor kiezen).

1Ago
19/01/10, 16:33
Ach. Meestal komt er later wel een Linux server variant uit. Geen paniek dus.

Stewie
19/01/10, 16:55
Zo gaat dat dus NIET meer ;)
Helaas!

rensariens
19/01/10, 16:57
Zo gaat dat dus NIET meer ;)
Helaas!

Is inderdaad de trend. Is jammer, merk altijd een duidelijke verhoging van het aantal DC bezoekjes als het Windows gehalte tijdelijk hoger ligt (cod release bv). Geef mij maar gewoon Linux :)

jansen mgj
20/01/10, 22:33
Misschien een gemakzucht om in linux te gaan verdiepen ? daarom dat ze massaal op windows stemmen ?

daanl
24/01/10, 11:09
geef mij ook maar liever linux werkt naar mij een stuk fijner.

user2705
24/01/10, 18:43
ben nog steeds af en toe bezig hoor, alleen op dit moment even andere dingen aan mijn hoofd :stuart:

word geen topic met een gamepanel waar iemand mee begint en vervolgens niets meer van zich laat horen :thumbup:

Serve-xs
25/01/10, 10:23
ben nog steeds af en toe bezig hoor, alleen op dit moment even andere dingen aan mijn hoofd :stuart:

word geen topic met een gamepanel waar iemand mee begint en vervolgens niets meer van zich laat horen :thumbup:

Dat hebben we al heel vaak horen zeggen.. :nono:

daanl
25/01/10, 15:30
Daarnaast gaat er gewoon heel veel tijd inzitten want wanneer is iets af? Zijn altijd nieuwe dingen te maken

user2705
25/01/10, 20:40
ach het werkt wel redelijk goed, alleen ik moet een aantal punten nog ff verbeteren. voordat ik het vrijgeef:P

dus zolang hoeven we niet meer te wachten:P

prekz
04/02/10, 15:10
user2705, heb je al iets om te testen?

nalletje
04/02/10, 15:27
ben ook wel nieuwsgierig :), maar denk dat we nog even moeten wachten.

user2705
05/02/10, 00:58
jaja bijna, alleen nog ff alles opschonen en nog aantal kleine dingentjes.

heb het een beetje druk laatste de tijd met andere dingen :thumbdown:

user2705
13/02/10, 01:19
ok ik heb een testversie gemaakt, maar let op het is nog niet af en ik heb een aantal functies die nog niet goed werkten eruit gehaald.

het is zeker bruikbaar om je gameserver op te starten en te stoppen.

*Mysql
*libssh2
*php5

in de map "Import DB" staat de sql file die je nodig heb
in de map "include" zit de config.php die je moet aanpassen

elke gebruiker die je aan maakt moet ook toegang hebben via ssh en moet ook de dezelfde login details hebben.

de rest spreekt voor zich.


download

http://lackroij.nl/ghpanel_beta1.tar

1Ago
13/02/10, 01:27
Ok, thanks.
Ik merk wel iets van http://www.gsp.com in de config staan. Is dit de bedoeling?

Een van deze dagen zal ik het eens testen.

user2705
13/02/10, 10:52
nee hoor was als voorbeeld bedoeld :thumbup:

user2705
13/02/10, 16:00
Nieuwe download link


https://sourceforge.net/projects/ghcp/

user2705
14/02/10, 20:40
voor de mensen die hem al hebben gedownload, in operation.php zat een foutje.

ik heb de nieuwe versie geupload, je kan operation.php uit de map halen en kopieeren naar de bestaande versie.

https://sourceforge.net/projects/ghcp/

nalletje
15/02/10, 13:27
vanavond eventjes thuis uitproberen ^^

daanl
21/02/10, 14:21
iemand al deze panel uitgetest?

prekz
04/03/10, 11:39
Ik nog niet. Wil het binnenkort wel gaan doen.

daanl
04/03/10, 19:15
vroeg me af of er interesse is in zon paneel, ik heb al paar keer in gekeken vind de code ingeval heel erg brak uit zien en onveilig.

Yourwebhoster
04/03/10, 20:18
Als ik zo even kijk zie ik niet mysql_escape_string of mysql_real_escape_string staan, maar addslashes. Dat laatste van de mysql functies is wat veiliger, kijk daar eens naar.

Verder zie ik dat je stukken code van ergens anders geplukt hebt? Misschien netjes om de bron te vermelden.

Ik heb verder niet hier naar gekeken, maar voor een game panel kan OOP zeker nuttig zijn.

dark1990
07/03/10, 00:58
Kan iemand mij helpen met de data base op debian 4 en webmin
?

user2705
07/03/10, 19:42
heb inderdaad code van een aantal andere open source panels gebruikt, zat er ook aan te denken om een soort van creditspagina te maken, maar moet ik eerst alles op een rijtje zetten.

en wat oop betreft, ik heb er wel van gehoord, maar ik kan het niet zelf.

en de vraag van de database,
stap1 ga naar servers in webmin
stap2 ga naar mysql server
stap3 maak nieuwe database aan (en eventueel een nieuwe gebruiker)
stap4 klik op je nieuwe database
stap5 klik op uitvoeren sql
stap6 klik op uitvoeren sql van file


of bedoel je mysql installeren op debian ism webmin?

dark1990
07/03/10, 22:21
Nee de mysql db server draait al wel maar krijg het niet werkent met het gp,,, krijg alleen maar errors op de site als ik wil inloggen nu heb ik via webmin in de db een user erbij aan gemaakt met admin rechten maar blijft errors houden dat die niet kan connecten volgens mij...

user2705
07/03/10, 23:33
config.php file ook aangepast?

dark1990
07/03/10, 23:57
Ja de pagina gaat zeuren over de db.php line 6 zo uit me hoofd daar staat iets over connectie van db

user2705
08/03/10, 00:25
line 6 ( $db = mysql_connect("$host", "$login", "$pwd") or die("Connection failed"); )

zegt dat dat er dus geen goede wachtwoord of gebruikersnaam is in gevuld.
weet je zeker dat je de configfile aangepast hebt in include/config.php


define("DB_HOST", "localhost");
define("DB_NAME", "lgsp"); lgsp --> jou tabel
define("DB_USER", "username"); username --> jou gebruiker
define("DB_PASS", "password"); password --> jou wachtwoord

als dat niet werkt kan je nog
define("DB_HOST", "192.168.1.100"); maar dan wel jou ipadres natuurlijk uitproberen

dark1990
08/03/10, 18:30
Bedankt voor je hulp de errors zijn weg en kan inloggen toppy!

dark1990
08/03/10, 18:40
Nu heb ik alles ingesteld alleen nu krijg ik als ik als die ssh user inlog... en dan op mijn gameserver druk het volgende :

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/apache/test/include/util.php on line 377

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/apache/test/include/util.php on line 377

Fatal error: Call to undefined function ssh2_connect() in /home/apache/test/include/bind.php on line 142

Piwi-Web
09/03/10, 01:45
Nu heb ik alles ingesteld alleen nu krijg ik als ik als die ssh user inlog... en dan op mijn gameserver druk het volgende :

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/apache/test/include/util.php on line 377

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/apache/test/include/util.php on line 377

Fatal error: Call to undefined function ssh2_connect() in /home/apache/test/include/bind.php on line 142

lib2ssh staat niet op je server

user2705
09/03/10, 14:26
goede tut voor je libssh2 te installeren
http://kevin.vanzonneveld.net/techblog/article/make_ssh_connections_with_php/

dark1990
09/03/10, 18:00
Bedankt voor alle hulp was even zoeken en kijken hoe het moest maar werkt allemaal tot heden!

user2705
09/03/10, 21:06
mooi zo...

user2705
04/04/10, 18:06
nieuwe website waar je terecht kan om de panel te downloaden

http://www.linuxgsp.com

Yourwebhoster
04/04/10, 18:34
Tip: haal die counters er af. Is eigenlijk alleen leuk als het een xxx aantal is, anders niet. Ook bij de downloads;)

user2705
05/04/10, 01:21
haha moet toch ergens beginnen met tellen :thumbup:

Bmad
05/04/10, 14:27
mooie site maar zou je ook wat screenshots van het panel kunnen posten ???

daanl
05/04/10, 20:24
mooie site maar zou je ook wat screenshots van het panel kunnen posten ???

Het is een template he? Vind die counter miss ook iets over de top, maar goed dat je er ingeval mee bezig bent.

prekz
06/04/10, 02:11
Toch maar eens de tijd nemen om dit te testen! Welke games ondersteun je op dit moment precies? Die je ook in je topic start hebt gemeld?

Roshi
23/04/10, 11:49
Hey,

Is dit nog een actief topic want ik had wel graag nog meer gezien van het GH Panel.

Ik heb het eens geupload naar mijn root van de server maar kreeg het helaas niet aan echt aan het werken. Komt waarschijnlijk omdat hij geen connectie kon maken met de database.

Als dit topic niet meer actief is heeft het voor mij weinig nut om er nog energie in te steken.

Wel een pluimpje voor diegene die het al zover heeft weten te maken :thumbup:

Mvg ;

Remy Jongen

prekz
26/04/10, 16:00
Deze meneer heeft ergens in dit topic een site staan, hier staan ook contact gegevens op wil je met hem in contact komen voor vragen etc.

user2705
26/04/10, 21:38
kijk maar ff op http://linuxgsp.com daar staan ook sreenshots.

alle games die linux ondersteund worden, kunnen ook met de gamepanel gebruikt worden. alleen ik moet sommige dan nog wel toevoegen, maar als jullie kunnen zeggen welke games erin moeten komen te staan, dan moet je dat melden op mijn site.

en die database probleem, heb je de configfile aangepast?

sorry voor de late reactie, was ff weg geweest.

dark1990
04/05/10, 14:39
Beste ik heb alles zover werkent gekregen nu zit ik in het admin menu krijg ik dit:

Your 'gp_hosts' table has 5 fields and 2 record(s) The table has the following fields: id|int|10|not_null primary_key unsigned auto_increment|id|DEFAULT

Warning: fopen(http://192.168.0.101/panel/include/tables/gp_hosts.config) [function.fopen]: failed to open stream: HTTP wrapper does not support writeable connections in /var/www/panel/include/util.php on line 703
can't open file

Bij elke optie in het menu van admin

user2705
05/05/10, 01:58
opgelost, lag aan de configfile

funnydrummer
26/07/10, 03:03
ziet er erg vet uit maar wat moet je doen als alles geinstalleerd is?
Hoe log ik in? Met welke username & pass?

The-BosS
26/07/10, 07:12
ziet er erg vet uit maar wat moet je doen als alles geinstalleerd is?
Hoe log ik in? Met welke username & pass?

Manuals lezen is blijkbaar zeer moeilijk:


Installing LinuxGSP GamePanel
Download the latest version of LinuxGSP and extract it in your root folder of your webserver.
thera is a map called "Import DB" witch have a file called "dbgp.sql" you can use this file to create a database table
all you have to do is create a table and import this file.
now we can edit "include/config.php" and make sure that you change this value's
define("DB_NAME", "lgsp");
define("DB_USER", "username");
define("DB_PASS", "password");
define("SITE_URL", "http://example.com/");
define("ROOT_PATH", "/var/www/html/");


Dus ik neem aan dat je die gegevens wel kunt terug vinden in dbgp.sql of je zou eens een gokje kunnen wagen met "admin|admin".

user2705
26/07/10, 14:59
admin | password

sorry ben even een tijdje offline geweest, druk met andere dingen.
zal weer is wat vaker gaan kijken hiero.

als er weer updates zijn meldt ik t wel weer even.

gregorybe
12/08/10, 13:03
ziet er alvast goed uit!