PDA

Bekijk Volledige Versie : database bouwen



Anoniem
11/01/10, 12:08
Dag,

Ik zoek iemand die voor mij een stamboom database kan bouwen die behoorlijk geintergreerd zou moeten werken.
Er is iets bestaands ..
1.een access database
2.een stuk afkomstsoftware.. moet waarschijnlijk herbouwd worden
3.online aanmeld pagina
4.evenement uitslagen

ik wil eigenlijk naar iets toe waarbij ik alles in 1 keer kan behandelen.
Nu moet dat over verschillende schalen

marsipulami
11/01/10, 12:12
Ik vind je verhaal nogal onduidelijk. Je wilt een "database van een stamboom"? Zo ja, wat hebben evenementen daarmee te maken?


Behoorlijk geintegreerd zou moeten werken?? Hoe bedoel je dat.


moet waarschijnlijk herbouwd worden. Wie moet dat doen?


Verschillende schalen?

EDIT: Dit is ook het verkeerde forumonderdeel trouwens

Spyder01
11/01/10, 12:13
- Verkeerde board*
- Wat is je budget
- Binnen welk tijdsbestek
- Alles moet webbased zijn?
- Access database moet gebruikt worden, of een nieuw op te zetten database?


* = Vraag een modje om dit topic te verplaatsen naar waar het wel thuis hoort. Dan mogen mensen je ook aanbiedingen doen.

Anoniem
11/01/10, 12:19
eeeeh
waar moet ik dan zijn?
en naar welke rubriek zou het moeten?
en ik heb geen flauw idee wat het zou moeten kosten

Anoniem
11/01/10, 12:25
Ik vind je verhaal nogal onduidelijk. Je wilt een "database van een stamboom"? Zo ja, wat hebben evenementen daarmee te maken?

?? Hoe bedoel je dat.

Wie moet dat doen?

?

EDIT: Dit is ook het verkeerde forumonderdeel trouwens

de namen in de database doen ook mee aan evenementen die weer zorgen voor uitslagen ... die uitslagen worden weer gepubliceerd op internet naar een algemene pagina die weer verder onderverdeeld zou moeten worden naar individuele landen pagina's. Er zijn verschillende evenementen die zorgen voor een rangschikking (puntentotaal) over bv europa maar er is ook nog een onderverdeling van de totaal pagina naar de verschillende landen waarbij dan vanzelf sprekend de rangschikking weer anders is

marsipulami
11/01/10, 12:25
eeeeh
waar moet ik dan zijn?
en naar welke rubriek zou het moeten?
en ik heb geen flauw idee wat het zou moeten kosten

Een modje zal het hopelijk wel even verplaatsen, maar iets meer informatie zou toch wel wenselijk zijn. En Spyder vroeg ook niet wat het moest kosten, maar wat je budget is.

Anoniem
11/01/10, 12:27
Een modje zal het hopelijk wel even verplaatsen, maar iets meer informatie zou toch wel wenselijk zijn. En Spyder vroeg ook niet wat het moest kosten, maar wat je budget is.

Mwah pfffff laat maar eens horen wat zoiets zou mogen kosten
Wil graag iets hebben wat goed werkt en begrijp dat dat niet gratis kan

Ramon Fincken
11/01/10, 20:36
Is hier geen bestaande software voor? ik heb wel eens stambomen online gezien en dat was niet altijd home-made :)

wonko
12/01/10, 09:33
voor zover ik zie staat dit prima. Hij wil dat een ander een dienst verleent, en zoekt hier een aanbieding voor. Het onderdeel "aanbiedingen gezocht - subsectie dienstverlening/ontwikkeling" lijkt me prima geschikt.

Spyder01
12/01/10, 10:21
voor zover ik zie staat dit prima. Hij wil dat een ander een dienst verleent, en zoekt hier een aanbieding voor. Het onderdeel "aanbiedingen gezocht - subsectie dienstverlening/ontwikkeling" lijkt me prima geschikt.

Daar stond hij niet, hij stond onder "Shared Webhosting". Ondertussen heeft een andere mod gisteren dit topic verplaatst.


@TS: Moet de bestaande access database gebruikt worden, of een nieuwe opgezet worden (MySQL, Postgresql)?