PDA

Bekijk Volledige Versie : Grappige moment rond oud&nieuw



Marco Mahieu
04/01/10, 14:45
Hoi allemaal,

topics met de beste wensen en alles die zijn er natuurlijk al, maar ik hoop natuurlijk dat jullie ook allemaal een leuk oud&nieuw hebben gehad. Hebben jullie toevallig ook nog iets leuks/bijzonders/grappigs/enz. meegemaakt?

Ik zal even beginnen met een filmpje (opgenomen met mijn telefoon). De flat tegenover de mensen waar ik op bezoek was daar vielen namelijk bij elke knal van het vuurwerk de lichten even uit. Dit was toch wel heel apart:

YouTube- SV_A0006.mp4

Triloxigen
04/01/10, 15:02
Woon je in Polen? :o

Marco Mahieu
04/01/10, 15:06
Woon je in Polen? :o

LOL, nee was gewoon hier in Zoetermeer ;)

Paulewk
04/01/10, 15:08
LOL, nee was gewoon hier in Zoetermeer ;)

Ah, ook wel West-Polen ;)

Stewie
04/01/10, 15:13
Ah, ook wel West-Polen ;)
Haha :lovewht:

chielsen
04/01/10, 15:44
Buitenlampen met lichtsensoren :)

Piwi-Web
04/01/10, 15:53
Buitenlampen met lichtsensoren :)

Wordt je dan wel gek van zeg :p

Serveo
04/01/10, 16:41
Buitenlampen met lichtsensoren :)

Energiebesparing in de nacht noemen we dat. :)

Marco Mahieu
04/01/10, 16:44
Niemand anders nog wat leuks meegemaakt dan?

chielsen
04/01/10, 17:04
Jawel maar daar zijn geen filmpjes van (hoop ik :))

MMaI
04/01/10, 17:22
Jawel maar daar zijn geen filmpjes van (hoop ik :))

:lovewht:

PeterT
04/01/10, 19:32
Niemand anders nog wat leuks meegemaakt dan?

Het leukste was toch wel de nieuwjaarsduik in Scheveningen. Minder leuk dat ik vervolgens moest zoeken naar m'n handdoek & kleren omdat we om 11:59 eindelijk op 't strand waren en dus binnen 1 min uitgekleed het water in renden om vervolgens vergeten te zijn waar de spullen lagen ;)
M'n tenen waren paars en het duurde ca. 1 uur voordat ik er weer gevoel in had... volgend jaar weer! :D

Erik H.
04/01/10, 19:54
Over dat filmpje... als ik dat zo zie dan zou ik toch wel denken dat dit een geslaagde grap is van de woningbouw... het leek iets te veel op vuurwerk zelf om een foutje te zijn...

-Kevin
04/01/10, 20:13
Jawel maar daar zijn geen filmpjes van (hoop ik :))
Hehe hier ook

niet te filmen..

Triloxigen
04/01/10, 21:42
Niemand anders nog wat leuks meegemaakt dan?

Politie en ME die ons jaarlijkse vuurtje kwamen uitmaken :(

phreak
04/01/10, 21:48
Het leukste was toch wel de nieuwjaarsduik in Scheveningen. Minder leuk dat ik vervolgens moest zoeken naar m'n handdoek & kleren omdat we om 11:59 eindelijk op 't strand waren en dus binnen 1 min uitgekleed het water in renden om vervolgens vergeten te zijn waar de spullen lagen ;)
M'n tenen waren paars en het duurde ca. 1 uur voordat ik er weer gevoel in had... volgend jaar weer! :D

Ik heb gekeken @ Noordwijk, maar eerlijk waar ... WHY!? Dan heb je toch ergens een "afslag" gemist zeg maar als je dat doet :)

(Mijn mening).

Piwi-Web
04/01/10, 22:58
Ik heb gekeken @ Noordwijk, maar eerlijk waar ... WHY!? Dan heb je toch ergens een "afslag" gemist zeg maar als je dat doet :)

(Mijn mening).

Voor mij hoeft het ook niet maar als men dat leuk vindt dan doen ze dat toch :p

Spyder01
04/01/10, 23:18
Ik kan het ook wel ijskoud hebben zonder dat ik in de zee of een meer spring ;)

PeterT
05/01/10, 00:44
Ik heb gekeken @ Noordwijk, maar eerlijk waar ... WHY!? Dan heb je toch ergens een "afslag" gemist zeg maar als je dat doet :)

Voor ons was het een frisse start van het nieuwe jaar. Het geeft je een kick, het is leuk om te doen, je hebt 101 redenen om het niet te doen en juist daarom :)
Het is, in mijn ogen, net zoiets als skydiven, bungy jumpen, etc - en die dingen doe ik ook. Dus.. misschien ergens een "afslag" gemist, misschien een steekje los maar ik heb er wel plezier van en doe er niemand kwaad mee. Prima toch? :)