PDA

Bekijk Volledige Versie : ACTIE: 1 jaar gratis hosting! (OP=OP)



Marco Mahieu
04/01/10, 13:47
Beste,

Deze maand bestaat Procy 5 jaar! Dit vieren wij door 5 hosting pakketten gratis weg te geven. Wees er snel bij, OP=OP!

Controle paneel: DirectAdmin (Nederlands of Engels)
Dataverk. (mb): 1000
Ruimte (mb): 100
Domeinen: 10 (niet inbegrepen!)
Subdomeinen: 100
E-mail accounts: 100
E-mail forwarders: 100
Mailinglijst: 10
Autobeantwoorders: 100
MySQL databases: 10
CGI Toegang
PHP Toegang
SpamAssassin
Catch-All Emails
Dagelijkse Back-up op externe server
Support: 7 dagen per week via email, voor spoed een storingsnummer

Dit pakket wordt gratis weggegeven voor een jaar, aan de eerste 5 mensen die contact met ons opnemen. Daarna is dit pakket nog te verkrijgen voor een actieprijs van € 80,- per jaar, exclusief btw.

Let op:
Wij doen deze actie vanwege het 5 jarige bestaan van Procy. Na het eerste jaar bent u vrij om weg te gaan, of bij ons te blijven. Indien u het hosting pakket na het eerste jaar wilt blijven behouden zijn de kosten € 80,- per jaar, exclusief btw. Indien u het hosting pakket niet wilt behouden, kunt u deze minimaal een maand van tevoren schriftelijk bij ons opzeggen. Deze actie is alleen geldig gedurende de maand januari 2010.

Netwerk informatie:
• Wij leveren onze diensten op het netwerk van FiberRing te EvoSwitch. (AS38930)


Netwerk: Capaciteit:
• AMS-IX 3 x 10Gbps
• BNIX 1 x 10Gbps
• DE-CIX 1 x 10Gbps
• Abovenet 7 x 1Gbps
• Global Crossing 1 x 10Gbps
• KPN Eurorings 1 x 10Gbps + 2 x 1Gbps
• Teleglobe / VSNL 1 x 10Gbps + 2 x 1Gbps
• TeliaSonera 1 x 10Gbps + 2 x 1Gbps
• NYIXX 1 x 1Gbps
• VIX 1 x 1Gbps
• NETNOD 2 x 1Gbps
• PL-IX 1 x 1Gbps
• Swissix 1 x 1Gbps
• NIX 1 x 1Gbps

De server staat fysiek in het Evoswitch datacenter:
EvoSwitch BV
J.W. Lucasweg 35
2031 BE Haarlem
Nederland

Op deze aanbieding zijn onze algemene voorwaarden van toepassing: http://www.procy.nl/algemene_voorwaarden.pdf

Indien u nog vragen heeft, of van deze actie gebruik wilt maken kunt u contact met mij opnemen via m.mahieu@procy.nl

Met vriendelijke groet,

Procy
Marco Mahieu

Marco Mahieu
08/01/10, 13:18
Er zijn nog 3 gratis pakketten beschikbaar!

(Actie geldig t/m 31 jan 2010)

Marco Mahieu
18/01/10, 23:50
Er is nog 1 gratis pakket beschikbaar!

(Actie geldig t/m 31 jan 2010)

santema
19/01/10, 01:20
Ber|Art edit: Commentaar als deze mag je voor je houden

Minstreel
19/01/10, 12:52
Als het automatisch zou stoppen, TENZIJ je verlengt, ja dan wel, maar nu ?, nee.

StevenT
12/01/11, 19:19
ik was één van de 5 gelukkigen die gebruik konden maken van 1 jaar gratis hosting.
Verder had ik niets ondertekend en zeker niet voor een verlenging, wordt ik hier opeens afgeschrokken met een factuur van 80 euro voorop betaling.

Via ticket systeem aangevraagd om mijn account af te sluiten, want ik zag niet hoe ik het zelf kon afsluiten in DirectAdmin.

Het is misschien beetje grof zomaar factuur te sturen, misschien volgende keer toch eerst een bevestiging vragen of ze willen verlengen of niet en dan pas overgaan tot factuur of afsluiting.

Marco Mahieu
12/01/11, 19:25
ik was één van de 5 gelukkigen die gebruik konden maken van 1 jaar gratis hosting.
Verder had ik niets ondertekend en zeker niet voor een verlenging, wordt ik hier opeens afgeschrokken met een factuur van 80 euro voorop betaling.

Via ticket systeem aangevraagd om mijn account af te sluiten, want ik zag niet hoe ik het zelf kon afsluiten in DirectAdmin.

Het is misschien beetje grof zomaar factuur te sturen, misschien volgende keer toch eerst een bevestiging vragen of ze willen verlengen of niet en dan pas overgaan tot factuur of afsluiting.

Staat toch duidelijk vermeld bij de voorwaarden, waar je ook nog eens een specifiek akkoord voor hebt gegeven?

Beetje apart om eerst reactie hier neer te gooien, voordat je reactie van ons hebt ontvangen (e-mail is hier nog geen 5 min. binnen). Reactie per e-mail volgt...

StevenT
12/01/11, 19:29
Wou het meedelen aan WHT , dit is deels van de service naar klantvriendelijkheid toe.
Ik heb eerst een ticket geschreven, dan een email en dan op het forum gepost.
Wat eerst aankomt, kan ik niet aan doen, ligt aan servers.

Maar goed, we gaan dit via email tot een goed einde brengen

®on
12/01/11, 19:35
Beetje apart om eerst reactie hier neer te gooien
Eens. WHT wist dit al, het staat overduidelijk in de topicstart:

Indien u het hosting pakket niet wilt behouden, kunt u deze minimaal een maand van tevoren schriftelijk bij ons opzeggen.
{xx}