PDA

Bekijk Volledige Versie : Gratis EU domein van Transip



cfmweb
25/12/09, 00:38
Deze valt net op de "mat"


Beste klant,

U heeft al een aantal gelijke domeinnamen bij TransIP geregistreerd met verschillende extensies. Maar uwdomeinnaam.eu is nog steeds vrij.

Als kerstcadeautje bieden wij u bovenstaande domeinnaam de eerste 12 maanden helemaal gratis aan!

Registreer vandaag nog uw .eu-domeinnaam en profiteer van de speciale aanbieding. Ga naar [knip URL]

Let op: OP=OP!

Met vriendelijke groet,

TransIP

Leuk kerstkadootje :thumbup:

Piwi-Web
25/12/09, 00:45
Hier ook ontvangen, nemen en direct opzeggen 'na contractperiode' =)

swedendedicated
25/12/09, 01:08
Hmm hier niet, ga toch me beklaag maken bij transsnip.

dennis0162
25/12/09, 01:44
Gewoon bij actiecode "testtest" invullen:)

of

https://www.transip.nl/eu

Lampje
25/12/09, 10:04
of EUISGRATIS

Maar ik kreeg alleen de links, van domeinnamen waar ik meerdere extensies van heb dus:

webhostingtalk.nl
webhostingtalk.com bijvoorbeeld ;)

Hoeveel hebben jullie er al geregistreerd?

Erik H.
25/12/09, 10:59
Oke, toegegeven de actie is leuk. Maar om nou op de site te zetten:

4 redenen om voor .eu te kiezen:
1. .eu, want wie kent Nederland nou
....

Randy
25/12/09, 11:03
Een leuk gebaar toch. Ik kreeg hem ook aangeboden voor enkele varianten waarvoor de .nl en .com al geregistreerd was. Een leuk gebaar van TransIP.

Ruffneck
25/12/09, 13:16
Hier ook ontvangen, nemen en direct opzeggen 'na contractperiode' =)

Kansloos.

Piwi-Web
25/12/09, 13:55
Kansloos.

:thumbdown: Heb je nog wat beters te melden? Denk je serieus dat men dat niet gaat doen want dan moet je eens onder je steen vandaan komen...
Als het gratis is nemen de hollanders alles wat ze kunnen pakken.
Hier ben ik niet zo kansloos (zoals jij het wilt noemen), ik doe er niks mee :X

WebMeso
25/12/09, 18:24
Kansloos is het niet, maar ik vindt het niet erg slim als je de domeinnaam registreert om het registreren alleen en van de actie gebruik te maken. Als je daarna de domeinnaam niet verhuist of gebruikt dan heb je daar alleen jezelf mee. Aangezien na het vrij komen van een domeinnaam de kans vrij groot is dat iemand anders (sedo parking) deze registreerd.

Phu
25/12/09, 18:40
Tjah de prijzen van TransIP ben ik niet zo van gecharmeerd 1e jaar 7,50 (dit geval gratis)
2e jaar 12,50 dan ga ik liever naar MDR waar ze wel normale prijzen hanteren en niet van die hidden fees voor vreemde en rare dingen.

-Kevin
25/12/09, 18:58
Hele slechte ervaringen met transip

al kreeg ik geld toe.

Hoef ik het nog niet, wat een bedrijf dat transip..

ongelooflijk...

daveww
25/12/09, 19:40
Wij hebben geen enkele problemen met TransIP. Zijn een tevreden klant die gebruik maakt van TransIP.

wilma
25/12/09, 22:38
Zo heeft iedereen zijn ervaringen met welk bedrijf dan ook. Daar gaat dit topic ook niet over, het gaat over het gratis weg geven van een .eu domeinnaam.

cwf
25/12/09, 23:17
Leuk kerstcadeau van TransIP (zegt een tevreden klant!) :)

Yourwebhoster
25/12/09, 23:40
Leuk cadeautje, jammer dat ik het nu niet nodig heb:)

Spyder01
26/12/09, 00:44
Leuke actie, heb die mail niet gekregen terwijl we toch diverse extensies van bepaalde namen hebben geregistreerd. Over het algemeen ben ik over de service van TransIP dik tevreden, enigste minpunt vind ik wel de vrij hoge prijzen, hopelijk veranderd dat nog eens snel.

Serveo
27/12/09, 16:20
Hier hebben wij de mail wel gekregen. Voor de gene die de mail niet hebben ontvangen lijkt het erop dat je de optie voor de aanbiedingen uit hebt staan.


U krijgt deze e-mail omdat u de optie "Aanbiedingen en nieuwe diensten" heeft aangezet bij uw e-mailvoorkeuren. U kunt zich via het controlepaneel hiervoor afmelden.

Yourwebhoster
27/12/09, 16:26
Hier hebben wij de mail wel gekregen. Voor de gene die de mail niet hebben ontvangen lijkt het erop dat je de optie voor de aanbiedingen uit hebt staan.
Deze mail niet gehad en toch staat dat aan:)

BDigitinternetdiensten
28/12/09, 13:12
Ondanks dat ik een overstap heb gemaakt van TransIP naar een andere partij. Toch maar ff geproviteerd van een .eu domein :)

Stewie
28/12/09, 13:19
Kansloos.
Wij kregen 27 gratis .eu's aangeboden maar er is een reden waarom wij ze zelf niet vast hebben liggen. Juist daarom was er intern al een discussie over: leuk om de domeinnamen te hebben, maar wat doe je er mee, en gaan we ze echt gebruiken in dat jaar om een verlenging te beargumenteren?

Apoc
28/12/09, 14:40
Wij kregen 27 gratis .eu's aangeboden maar er is een reden waarom wij ze zelf niet vast hebben liggen. Juist daarom was er intern al een discussie over: leuk om de domeinnamen te hebben, maar wat doe je er mee, en gaan we ze echt gebruiken in dat jaar om een verlenging te beargumenteren?

Vaak is dat het punt niet. Het gaat er vaak om dat je voorkomt dat iemand anders de naam vast legt.

Serveo
28/12/09, 15:14
Vaak is dat het punt niet. Het gaat er vaak om dat je voorkomt dat iemand anders de naam vast legt.

Dat is inderdaad begrijpelijk. Van de belangrijke domeinen hebben wij meerdere varianten, maar of dat nu van elk domein nodig is. Hiermee drijf je natuurlijk wel de omzetten omhoog, maar naar mijn mening is dat niet bepaald duurzaam (qua continuïteit, niet groen ;)).

Toon
29/12/09, 16:14
Je kan bij EURid een campagne starten, waardoor je wat .eu's gratis kunt afnemen, dat zullen ze vast wel gedaan hebben :)

phreak
29/12/09, 17:26
Wij kregen 27 gratis .eu's aangeboden maar er is een reden waarom wij ze zelf niet vast hebben liggen. Juist daarom was er intern al een discussie over: leuk om de domeinnamen te hebben, maar wat doe je er mee, en gaan we ze echt gebruiken in dat jaar om een verlenging te beargumenteren?

Ik kan die 27 in een jaar vast wel gebruiken :)

N. van Beers
29/12/09, 19:17
Hoeveel mag je er maximaal registreren?

Toon
29/12/09, 19:43
Mail transip? En anders even goed lezen hierboven :P

N. van Beers
29/12/09, 19:52
27 stuks