PDA

Bekijk Volledige Versie : SUPER actie bij Fast Internet Services



[Elwin]
06/02/03, 19:19
Hallo,

Tot 31 maart hebben wij de volgende actie:

Plaats nu uw eigen server bij Fast Internet Services en geniet van de geweldige kortingen die u krijgt. Speciaal voor WHT bezoekers is er een SUPER aanbieding. Laat uw kans niet voorbij gaan en stuur ons direct een mailtje op info@fast-is.nl voor het aanvraagformulier.

Units Actie prijs normaal WHT prijs

1U 20 euro / maand 15 euro / maand
2U 25 euro / maand 20 euro / maand
4U 45 euro / maand 35 euro / maand

Wat krijg je hier verder nog bij:

- 8 ip-adressen
- reverse dns op die ip-adressen
- 1x 100mbit verbinding naar de switch (internet)
- 1x 100mbit verbinding naar het local netwerk (alleen wanneer gewenst)
- 24/7 toegang
- 10GB traffic
- 1 jaar contract

Voor meer informatie stuur ons een emailtje op info@fast-is.nl of neem contact op met 0546-492250 (24/7)

WebBizz
06/02/03, 22:29
20 euro per maand voor het colocaten van een 1U server??? :huh:
Heb je klanten nodig ofzo, zo'n lage prijs heb ik nog nergens gezien!

[Elwin]
06/02/03, 22:51
Neuh klanten genoeg hoor, dus dat is het niet..we zijn gewoon aan het stunten met de prijzen. Dit is tevens de laatste stunt in een hele tijd..vandaar een beetje een speciale :p

We Dare
06/02/03, 23:31
hmmm... leuke aanbieding :)
Wij hebben ook 1U voor 20Euro maar dan zonder GBs..
Wat bedoel je precies met een verbinding naar het lokale netwerk ?

Origineel geplaatst door [Elwin]

- 1x 100mbit verbinding naar het local netwerk (alleen wanneer gewenst)

[Elwin]
06/02/03, 23:34
WIj bieden onze klanten de mogelijkheid om ook te worden aangesloten op een interne switch..deze is 10 of 100mbit en kunnen klanten gebruiken voor oa backups, dns query's of intern verkeer tussen servers wanneer ze meerdere servers hosten.

We Dare
06/02/03, 23:37
aha, duidelijk ...
Overigens als jullie netwerk net zo snel is als je replies dan zit dat wel goed ;)

[Elwin]
06/02/03, 23:40
Nja dat denk ik wel...wij hechten een grote waarde aan het woord service..nu heeft iedere isp wel eens een minpunt...maar over het geheel gezien reageren wij snel en duidelijk op vragen van klanten.

unlimited-xs
08/02/03, 23:36
tot wanneer of hoelang blijft deze actie NOG?

dank u,

Deimos
09/02/03, 00:09
Bovenaan de post staat
Tot 31 Maart blablabla
Dus spreekt voor zich neem ik aan :)

thomas
09/02/03, 00:10
nog ff tijd dus :)

thomas
08/03/03, 22:33
Origineel geplaatst door thomas
nog ff tijd dus :)

Nog 2 weken, dus haast jullie maar :)

Intronic
03/04/03, 18:01
Ik vrees dat ik net te laat aankom op dit topic anders had ik graag nog wat informatie over 1u colocation gehad en wat de meerprijs voor backups en 24/service zou zijn :)

Is er nog een mogelijkheid?

Mgv, Savvas Bout

PS verkoopt/verhuurt u ook 1u racks (mijn server zit momenteel in een miditower vandaar)

We Dare
03/04/03, 18:11
LoL bij aanbiedingen ben je nooit te laat, Elwin wil fast eh vast deze aanbieding even verlengen. ;)

Mod note: Irrelevante info, zeker in een thread van een andere host.

[Elwin]
03/04/03, 18:30
Origineel geplaatst door We Dare
LoL bij aanbiedingen ben je nooit te laat, Elwin wil fast eh vast deze aanbieding even verlengen. ;)

Mod note: Irrelevante info, zeker in een thread van een andere host.

Nee helaas. Aanbieding is aanbieding mister WeDare :) Het is namelijk niet altijd een feestje :p

[Elwin]
03/04/03, 18:31
Origineel geplaatst door Intronic
Ik vrees dat ik net te laat aankom op dit topic anders had ik graag nog wat informatie over 1u colocation gehad en wat de meerprijs voor backups en 24/service zou zijn :)

Is er nog een mogelijkheid?

Mgv, Savvas Bout

PS verkoopt/verhuurt u ook 1u racks (mijn server zit momenteel in een miditower vandaar)

De aanbieding is helaas voorbij. Een 1u colocated abbo kost nu 50 euro / maand met 20GB traffic. Eventueel cases kunnen wij ook verkopen. U kunt voor cases ook altijd kijken op www.tweakers.net of www.progress.nl

Intronic
03/04/03, 18:43
Oke nou in ieder geval bedankt, ik kijk dan nog even rond ^_^.

Mgv, Savvas bout

NLISP
11/04/03, 11:41
Origineel geplaatst door WebBizz
20 euro per maand voor het colocaten van een 1U server??? :huh:
Heb je klanten nodig ofzo, zo'n lage prijs heb ik nog nergens gezien!

Nou wel degelijk, maar goed ik zeg niks

[Elwin]
11/04/03, 13:59
Origineel geplaatst door NLISP


Nou wel degelijk, maar goed ik zeg niks

Dan is het een beetje dom om te antwoorden op deze post als je niks zegt. Doe dat dan ook gewoon niet en als je problemen met ons hebt kun je mailen op info@fast-is.nl

NLISP
11/04/03, 14:30
Origineel geplaatst door [Elwin]


Dan is het een beetje dom om te antwoorden op deze post als je niks zegt. Doe dat dan ook gewoon niet en als je problemen met ons hebt kun je mailen op info@fast-is.nl

Nee webbizz zegt dat een u prijs van 20 euro nog nergens heeft gezien. ik kan zat voorbeelden noemen waar het ook 20 euro per u kost.

InstantXs
11/04/03, 14:36
maar webbizz dus niet.. maar de aanbeiding is afgelopen, dus heeft niet veel zin om deze steeds omhoog te halen?

[Elwin]
11/04/03, 14:37
Origineel geplaatst door NLISP


Nee webbizz zegt dat een u prijs van 20 euro nog nergens heeft gezien. ik kan zat voorbeelden noemen waar het ook 20 euro per u kost.

Ah sorry dan heb ik het verkeerd begrepen :)

NLISP
11/04/03, 14:38
Misverstand ... moet kunnen :)

thomas
11/04/03, 17:31
Origineel geplaatst door NLISP


Nee webbizz zegt dat een u prijs van 20 euro nog nergens heeft gezien. ik kan zat voorbeelden noemen waar het ook 20 euro per u kost.

Er zijn weinigen die voor 20euro ppm er nog ff 10gig traffic bij gooien, bij meeste betaal je al alleen voor de 1U 20euro ppm.

WebBizz
13/04/03, 00:22
Precies, vandaar ook mijn reactie. Maar goed, aanbieding is al afgelopen.