PDA

Bekijk Volledige Versie : Hulp bij gamepanel



rickverwaal
15/12/09, 21:55
Hallo.

Wij zijn sinds kort bezig met het kijken naar eventuele mogelijkheden tot gameservers. alleen hebben wij het al proberen te draaien op gamecp. alleen krijgen wij hier geen server op werkend. wij hebben een linux server. Graag zou ik dus willen vragen wat we het beste kunnen doen want gamecp laat de server niet draaien. wie kan mij helpen?

m.v.g Rick Verwaal

( ps: Ik heb al paar keer contact gehad met gamecp voor dit probleem. maar is niet opgelost )

WeServIT
15/12/09, 22:07
Hallo.

Wij zijn sinds kort bezig met het kijken naar eventuele mogelijkheden tot gameservers. alleen hebben wij het al proberen te draaien op gamecp. alleen krijgen wij hier geen server op werkend. wij hebben een linux server. Graag zou ik dus willen vragen wat we het beste kunnen doen want gamecp laat de server niet draaien. wie kan mij helpen?

m.v.g Rick Verwaal

( ps: Ik heb al paar keer contact gehad met gamecp voor dit probleem. maar is niet opgelost )

Wat is het probleem dan precies? Wees eens wat duidelijker.

Yourwebhoster
15/12/09, 23:50
Je moet toch wat duidelijker zijn. Het beste is alles specifiek te definiƫren, dan kan je het beste geholpen worden.
Zou trouwens prettig zijn als je iets meer normale zinnen kan gebruiken, ipv. ik gebruik geen hele zinnen. want daar heb ik geen zin in.

BDigitinternetdiensten
16/12/09, 13:28
Eventueel kan je dmv screen(programma) een .sh file maken waarmee je kan stoppen starten en restarten. met bijv webmin kan je deze aanroepen als ssh command.