PDA

Bekijk Volledige Versie : Information Trends B.V. opent de deuren van Budget Trends opnieuw



CharlieRoot
13/12/09, 21:31
LELYSTAD - Information Trends B.V., het moederbedrijf van Budget Trends heeft besloten om na de verkoop van het klantenbestand in het najaar 2007 de deuren wederom te openen.

Budget Trends begon medio 2005 als een van de eerste "budget" hosters in Nederland en groeide hierna enorm. In het najaar van 2007 is besloten het klantenbestand te verkopen, Information Trends B.V. ging zich richten op eigen concepten waarbinnen de (web-)hosting activiteiten verkocht dienden te worden.

Vlak na de aankondiging van het nieuwe CMS "Devine" eerder dit jaar heeft Information Trends B.V. nu aangekondigd de deuren van Budget Trends opnieuw te openen.

In Jan. 2010 zal Budget Trends online komen met een nieuw dienstenpakket, hierover wil het moederbedrijf nog niets kwijt. In een verklaring wil men alleen kwijt dat het wederom gaat om "Goedkope tools op het gebied van Internet".

chielsen
13/12/09, 21:36
Succes dan maar, denk wel dat het nu wat lastiger binnenkomen in de markt is.

Triloxigen
13/12/09, 23:09
Een persbericht waarin staat "hierover wil X nog niets kwijt" is toch geen persbericht :|

t.bloo
13/12/09, 23:13
dat heet een teaser

en je bedoelt vast deze smiley:

->|

Piwi-Web
13/12/09, 23:34
Hmmm, het vertrouwen zal nog ver te zoeken zijn ben ik bang. Dus zo'n extreme groei als eerder hoeven ze niet te verwachten. Ook zijn er de laatste tijd zoveel budgethosters weer bijgekomen dat ik mij afvraag hoe laag men wilt gaan ...

Triloxigen
14/12/09, 00:17
dat heet een teaser

en je bedoelt vast deze smiley:

->|


Maar dan moet er wel wat te teasen zijn ;)

Een bericht met
"Hoi, we hebben wat bedacht maar we zeggen lekker niet wat" neemt natuurlijk niemand serieus.
(tenzij je Google heet, dan heb je nog kans ;))

Spyder01
14/12/09, 00:49
Sowieso vaag, je verkoopt najaar 2007 een bepaald segment en binnen 3 jaar ga je vrolijk je er weer mee bezig houden en ga je vervolgens een vaag, nietsverhullend "persbericht" plaatsen.

wbakker-letsgoonline
14/12/09, 00:54
We wachten gewoon op het volgende bericht:

Information Trends B.V. sluit de deuren van Budget Trends opnieuw ;)

pid
14/12/09, 01:06
Daarnaast een ander punt; ik weet niet hoe de overname is gedaan door de nieuwe partij. Maar ik kan me voorstellen dat een soort van 'concurrentiebeding' met zich mee gaat brengen.
Ik hoop voor Information Trends (or whatever), dat ze dit wel goed hebben bekeken.

Verder succes met de nieuwe aftrap, zoals eerder gezegd denk ik dat het nu wel een flinke kluif is om te starten met webhosting (en/of gerelateerde diensten) in deze economische (slechte) tijden.

dreamhost_nl
14/12/09, 08:45
Daarnaast een ander punt; ik weet niet hoe de overname is gedaan door de nieuwe partij. Maar ik kan me voorstellen dat een soort van 'concurrentiebeding' met zich mee gaat brengen.


Dit is over het algemeen twaalf maanden. Maar het kan best zijn dat dit bij TS al langer in de pijpleiding zat en dat de termijn eerst uitgezeten moest worden. Met zo'n vaag persbericht komt alleen maar speculatie op gang.

Thomas.R
14/12/09, 10:25
Dit is over het algemeen twaalf maanden. Maar het kan best zijn dat dit bij TS al langer in de pijpleiding zat en dat de termijn eerst uitgezeten moest worden. Met zo'n vaag persbericht komt alleen maar speculatie op gang.

12 maanden is wel erg weinig. Toen ik nog in loondienst was kreeg ik een beding van 24 maanden. Ik zie vaker 5 jaar voorbij (bij verkoop bedrijf) komen dan 12 maanden..

wonko
14/12/09, 11:53
en dicht; het speculeren kan achterwege blijven