PDA

Bekijk Volledige Versie : Webstijd



BramICT
10/12/09, 18:38
hallo allemaal,

ik weet niet of dit op de juiste plaats is.. maar ik heb een vraag.
mogen er op webhostingtalk ook "Webstijden" worden gehouden?
bijvoorbeeld ik heb een site nodig, een joomla template ofzo.. maar ik wil dat door iemand ander laten designen, dan zou het natuurlijk leuk zijn om een webstijd te openen en een vast bedrag te vermelden en kijken wat er word aangeboden en eventueel dat accepteren, ik zie die optie wel op sitedeals maar vind WHT toch beter..

Groetjes,

marsipulami
10/12/09, 18:41
Of het mag weet ik niet, dat laat ik in het midden.

Ik zou er zelf bijvoorbeeld niet zomaar aan meedoen. ten eerste komt het design al op straat te liggen ook nog maar voor het goedgekeurd is. Kan iemand anders em gaan gebruiken zonder te betalen. Dan heeft de gemiddelde designer wel meer te doen denk ik als voor de fun designs maken.

Piwi-Web
10/12/09, 18:47
Op sitedeals kan dat toch? Design contests of hoe noemen ze dat ...

Spyder01
10/12/09, 18:53
Op sitedeals kan dat toch? Design contests of hoe noemen ze dat ...

Klopt, met een prijzenpot die per categorie is samengesteld. Dat is dan wat je minimaal er voor geven moet.

Maar dat hoort niet op WHT thuis. Dit is een forum waar hosting centraal staat en niet zoals SiteDeals waar scripts en designs de hoofdzaak is.

Ramon Fincken
10/12/09, 18:55
Inderdaad, dit is primair een forum voor en door ISP-ers/hosters, en hun core business is nu eenmaal niet (deelnemen aan-) contests.

Verder zijn hier al genoeg (dedicaded-) sites voor, waaronder tbforum en sitedeals. De lijst is veel groter dan enkel deze sites hoor!

DC^
10/12/09, 19:01
Ben het volkomen met Ramon en Spyder01 eens.

Randy
10/12/09, 19:01
*mompelt iets over webdesigntalk en webmastertalk*

Hoe staat het daarmee? Daar zou dit eventueel wel inpassen. Ik ken het inderdaad van SD, maar de resultaten zijn veelal goed voor het budget: bedroevend, enkele uitzonderingen daargelaten. Soms zie je best toppers aan het werk.

BramICT
10/12/09, 19:07
ja maar een screenshotje bijvoorbeeld.. dat kan geen kwaad toch? ja of je wil dat helemaal gaan namaken..

Edit:
sorry niet gerefresht..


*mompelt iets over webdesigntalk en webmastertalk*

Hoe staat het daarmee? Daar zou dit eventueel wel inpassen. Ik ken het inderdaad van SD, maar de resultaten zijn veelal goed voor het budget: bedroevend, enkele uitzonderingen daargelaten. Soms zie je best toppers aan het werk.


leuk idee?

wonko
10/12/09, 19:16
Het zou idd in het WMT/WDT concept inpassen maar hoort idd niet thuis op WHT. Over WMT/WDT gaan we hier niet verder discussieren, het is niet aan de orde.

Piwi-Web
10/12/09, 19:29
Het zou idd in het WMT/WDT concept inpassen maar hoort idd niet thuis op WMT. Over WMT/WDT gaan we hier niet verder discussieren, het is niet aan de orde.

WHT bedoel je :lovewht:

Triloxigen
10/12/09, 21:40
De kwaliteit van dat soort 'wedstrijden' zijn niet echt van niveau en de problemen ermee wel naar mijn mening, van mij mogen ze hier wegblijven.

wonko
11/12/09, 11:28
WHT bedoel je :lovewht:

juist ja, iets teveel WxT in één zin :)