PDA

Bekijk Volledige Versie : [GZ] Drac 4 management kabel



rensariens
09/12/09, 09:33
Ik ben op zoek naar een kabel voor een drac4 kaart. Iemand een idee wat voor kabel dit exact is en of ik deze misschien bij een lokale kabelboer zou kunnen halen ? :)

Iemand misschien 1 liggen?

LBCsm
11/02/10, 17:27
Het partnummer is J8280 en het heet een "Railto Cable"

Gewoon een klein flatcabletje. Ik zoek d'r ook nog een dus, mocht je een tip hebben...
Dell Pro Support wist me net mede te delen dat ik toch zo'n kabel nodig heb (terwijl ze eerst uitdrukkelijk zeiden van niet) en dat ik hem via sales wel kon bestellen. Dell sales zegt daarentegen niets met partnummers te kunnen en gaf me het advies ze van ebay te halen. :S
Ze zijn op eBay in Amerika wel te koop, maar ik heb d'r relatief snel een nodig. De vorige keer dat ik uit Amerika bestelde duurde het zo'n 6 weken voordat ik het in huis had.
Ik zit er zelfs aan te denken om zelf een kabel in elkaar te zetten.

rensariens
11/02/10, 18:24
Ik heb het uiteindelijk via dell kunnen regelen (wel zelfde gedoe gehad als jij). Duurde uiteindelijk 2 maanden -_- Kreeg toen overigens wel iets van het dubbele van wat ik besteld had :)

LBCsm
11/02/10, 20:13
Je hebt zeker niet toevallig een J8280 kabel dubbel? Zou je me behoorlijk mee uit de brand helpen!

rensariens
11/02/10, 21:04
Je hebt zeker niet toevallig een J8280 kabel dubbel? Zou je me behoorlijk mee uit de brand helpen!

Nee, die ik dubbel had dankzij Dell heb ik vorige keer gesloopt (kabels zijn niet zo stevig en kunnen wel erg vast zitten in de drac kaart :s)