PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: Designer Reiswebsite



Anoniem
07/12/09, 20:54
Door uitval van onze huidige webdesigner zijn wij op zoek naar een nieuwe webdesigner. Wij zijn bezig met het opzetten van een online reisbureau en hebben hier nog een design voor nodig.

Op dit moment word er gewerkt aan het technische gedeelte van de website, maar om hier mee door te kunnen en omdat we op 2 januari online gaan hebben we met spoed een webdesigner nodig.

Onder de benodigdheden vallen het algehele design, een reisaanbodpagina en onze huisstijl(logo en briefpapier). Graag zien wij jullie reacties tegemoet. Meer informatie zal uitsluitend via de e-mail gaan.

Met vriendelijke groet,
Ernst Verseput
Travel 4 One

wonko
07/12/09, 21:08
verplaatst naar het juiste deel van de site. Graag wat aandachtig zijn!

Triloxigen
07/12/09, 22:34
Wat is je email adres?

Als ik het goed begrijp gaat het om
- Hoofdontwerp
- Subpagina
- Logo
- Briefpapier

MiesArt
07/12/09, 23:25
Beste Ernst,

Graag bied ik mijn diensten aan om voor u deze opdracht uit te voeren. Op www.MiesArt.com kunt u mijn portfolio bekijken.

Voor een vrijblijvende offerte of informatie gesprek kunt u contact opnemen via info@mies-art.com

MvG. Michelle

mikespa
08/12/09, 00:32
pb gestuurt

Ramon Fincken
08/12/09, 09:57
Beste Ernst,

hebben jullie al ideeen over hoe het moet gaan worden ( denk aan menu-items, kleuren, etc ) ?
Regelen jullie zelf het drukwerk of heb je liever dat dat erbij zit?

Hoe wil jullie programmeur het design aangeleverd krijgen? PSD (Photoshop bronbestand) is dat voldoende? Of liever meteen PSD en xHTML W3 valid ?

Groet!
Ramon

Anoniem
08/12/09, 10:26
Beste Ernst,

hebben jullie al ideeen over hoe het moet gaan worden ( denk aan menu-items, kleuren, etc ) ?
Regelen jullie zelf het drukwerk of heb je liever dat dat erbij zit?

Hoe wil jullie programmeur het design aangeleverd krijgen? PSD (Photoshop bronbestand) is dat voldoende? Of liever meteen PSD en xHTML W3 valid ?

Groet!
Ramon

Wij hebben een Functioneel ontwerp laten maken door de webbouwer en verder heb ik een bestand gemaakt waar in ik voorbeelden gebruik van andere aanbieders in de markt hoe die het aanpakken en wat ik daar van vind.

De programmeur geeft aan dat het voor hem handiger is om het zowel in PSD als xHTML W3 valid te krijgen, maar dat het niet noodzakelijk is.

Als er verder nog vragen zijn dan hoor ik het graag via een privé bericht.

Groet,
Ernst Verseput

N. van Beers
06/01/10, 17:44
Geachte Ernst,

Als u nog opzoek bent naar een professionele webdesigner, Dan kunt u mij altijd een email sturen dan kunnen we samen even rond de tafel gaan zitten en overleggen ( mag ook op msn of via de email )


Verder nog een prettige dag!

Met vriendelijke groet,

Nick van Beers
info@nickvanbeers.nl

YolkNet
06/01/10, 18:32
TS heeft aangegeven dat de website 2 januari online gaat. Dus het zal inmiddels niet meer nodig zijn.
Ook staat er "Meer informatie zal uitsluitend via de e-mail gaan"....