PDA

Bekijk Volledige Versie : cubepanel downloaden



marceld
03/12/09, 17:04
Afgelopen zomer had ik cubepanel gedownload om later een soort van stoei servertje te gaan inrichten maar blijkt dat het ergens niet goed gegaan is, afijn nu verbouwing thuis erop zit en de wintermaanden op komst, ik dahct ff lekker stoeien uhuh nee werkt goed, opnieuw downloaden dan maar, nu blijkt de hele link/site niet te werken van cubepanel
weet iemand hier iets meer van? en of heeft iemand toevallig een versie liggen?
zou te gek zijn (windows versie, maar meen dat op beide werkt, las ik ergens in een wel te downloade pdf)

alvast bedankt allemaal weer

gr mars

DutchTSE
04/12/09, 09:20
http://tinyurl.com/ylfdkj9

marceld
04/12/09, 09:49
ja zover was ik ook al, enige wat je kunt downloaden na veel zoek en speur werk via google is OnLineDownloadCubePanel.exe, maar deze geeft een error omdat de, bestanden die hij wil gaan downloaden voor CubePanel niet aanwezig zijn op de het internetadres waar hij ze vandaan wil gaan halen. Zou wel jammer zijn als cubepanel helemaal verdwenen zou zijn. Iemand nog een idee of tip? Alvast bedankt.

DutchTSE
04/12/09, 10:07
Stuur een email naar de makers en vraag zelf wat er is? Of is dat geen optie?

marceld
04/12/09, 10:38
Stuur een email naar de makers en vraag zelf wat er is? Of is dat geen optie?

Jazeker is dat een optie en dat was ook het eerste wat ik gedaan heb, naast het feit dat het niet te downloaden is vraag je af waarom de hele website weg is en alleen een emailadres erop staat, zonder verdere mededelingen. Maar daar heb tot nu toe nog geen reactie op gehad, de mail is naar info en support verzonden en zowel cubepanel als het bedrijf/makers zelf, dat is nu zon 2 weken geleden. En nee zit ook niet in me spamfolder.

Piwi-Web
04/12/09, 10:58
Jazeker is dat een optie en dat was ook het eerste wat ik gedaan heb, naast het feit dat het niet te downloaden is vraag je af waarom de hele website weg is en alleen een emailadres erop staat, zonder verdere mededelingen. Maar daar heb tot nu toe nog geen reactie op gehad, de mail is naar info en support verzonden en zowel cubepanel als het bedrijf/makers zelf, dat is nu zon 2 weken geleden. En nee zit ook niet in me spamfolder.

Dan ben ik er bang voor dat ze ermee gestopt zijn ...:unsure:

marceld
04/12/09, 12:11
Dan ben ik er bang voor dat ze ermee gestopt zijn ...:unsure:


Ik denk het ook. Jammer want het leek mij wel een mooi panel voor me windowsbak waar apache opdraait. Nee niet windows en iis of unix en apache, het werkt hier prima voor test omgeving etc, dacht een mooi paneeltje aan te hangen.
Afijn gaan we op zoek naar wat anders.

CreepingD
04/12/09, 17:40
Ik heb ook enkele maanden terug een mailtje gestuurd. Hier moet je echter geen antwoord meer op verwachten. Zelf draai ik het panel (3.0 full) nog in een VM maar de installer heb ik helaas niet meer.
Enkel cubepanel_w2003_lite-2_4_0.exe heb ik nog. Als ik je hiermee kan helpen PM je me maar.

Spyder01
04/12/09, 18:26
Ze zijn inderdaad gestopt met Cubepanel in de breedste zin van het woord. Ik heb hier ook nog wel versies ergens op cd staan, maar dat is niet de laatste versie die online heeft gestaan.

Je zou ook DotNetPanel kunnen proberen, die is voor 1 domein ook gratis (uit m`n hoofd). Of Plesk voor 1 domein.

PeterCrielaard
11/12/09, 22:46
Ik ben ook op zoek naar de cube Panel versie.
Als iemand me hiermee kan helpen, dan hoor ik het graag.

SF-Jeroen
12/12/09, 14:33
De enige versie die nog te downloaden is naar mijn weten:


Tutorial:

www.cubepanel.com/pdf/install_linux_en.pdf

Download:

https://secure.biztology.com/DOWNLOADS/cubepanel_fc7_lite-2_3_0.shar

PeterCrielaard
12/12/09, 16:49
De enige versie die nog te downloaden is naar mijn weten:

volgens mij is deze voor Linux en niet voor Windows.
Das wel jammer.

SF-Jeroen
12/12/09, 17:03
Windows:


Tutorial:

http://www.cubepanel.com/pdf/CubePanelInstallerDocumentEnglish.pdf

Download:

https://secure.biztology.com/DOWNLOADS/cubepanel_w2003_lite-2_4_0.exe

PeterCrielaard
12/12/09, 22:48
Dank je wel!
Eindelijk gevonden, kom alleen een fout tegen tijdens de installatie.
Ik zal wel eens een nieuwe installatie van windows proberen.
Hij struikeld bij mij op de PERL installatie...

PeterCrielaard
15/12/09, 14:12
Na een nieuwe installatie lukt het gelukkig wel zonder problemen.

Ik kan alleen niks met het panel doen omdat het geen licentie heeft.
Ik dacht dat je met de lite versie gratis 30 domeinen kon gebruiken?
Heeft iemand enig idee?

SF-Jeroen
05/01/10, 13:58
CUBE PANEL LITE Linux:

* License expiration: Unlimited.
* No. manageable domains: 5.
* Domain registration: Available.
* Multi-Language: Available.
* Management of certificates: No
* Personalization: No
* SSL Support: No
* Other functions: Available.
* Server administration, through control panels, at 3 management levels (Administrator, Client and Domain).
* Configurable control panels (personalization of skin, logo and language) at the Administrator and Client levels.

Price: Free.

CUBE PANEL LITE Windows:

* License expiration: Unlimited.
* No. manageable domains: 5.
* Domain registration: Available.
* Multi-Language: Available.
* Management of certificates: No.
* Personalization: No.
* SSL Support: No.
* Other functions: Available.
* Server administration, through control panels, at 3 management levels (Administrator, Client and Domain).
* Configurable control panels (personalization of skin, logo and language) at the Administrator and Client levels.
* Support for ASP.NET.

Price: Free.

Tsja, ik heb zelf nog een licence key, maar waar je die nu nog kan halen, geen idee.