PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht Stroomkabel voor HP Switches



ensermo
02/12/09, 11:30
Beste Mede WHT'ers,

Ik heb gisteren twee HP PROCURVE 2910AL-24G-POE+ switches ontvangen die ik moet gaan configureren.

Helaas zijn er geen stroomkabels geleverd en die worden nabesteld door de toeleverancier.

Ik dacht om standaard stroomkabels te gebruiken maar HP heeft bij deze switches een extra inkeping dus standaard stroomkabels werken niet.

(Zie http://midens.com/8120-5336.jpg )

Heeft iemand misschien tweetal van deze kabels liggen te leen/tijdelijk of voor een laag bedrag totdat mijn toeleverancier de andere binnenkrijgt ? Ik zou namelijk dit weekend deze switches willen configureren.)

(Regio Delft, Rotterda, Den Haag, Leiden?)

Alvast bedankt,
Michael Ensermo
MIDENS

Jorem
02/12/09, 11:53
Lang leve het stanleymes :).

Gewoon 2 standaard kabels pakken en die stukken wegsnijden lijkt me de makkelijkste oplossing voor nu. Is toch alleen maar om ze in te stellen toch.

hrodenburg
02/12/09, 12:09
Dat zijn dus C15 ipv C13 connectoren? (http://www.cl.cam.ac.uk/~mgk25/volatile/IEC-320.gif). Lekker handig van HP. Heeft dat ook nog een reden?
Volgens mij worden die kabels ook wel eens bij andere apparatuur gebruikt, dus misschien kun je ze wel in een elektro zaak vinden oid.
Maar een stanleymes is natuurlijk ook een goede optie :)

ensermo
02/12/09, 12:18
Hahaha. Ik wou juist geen stanleymes gebruiken omdat ik niet zeker was dat het "alleen" verschilde bij de inkeping. Maar voor configuratie kan het natuurlijk wel even.

Of zitten er andere verschillen tussen de C15 en C13 ?

hrodenburg
02/12/09, 12:27
Nee, de buitenste 2 zijn fase en nul, de middelste is de aarde. Dat is bij beide connectoren gelijk. Volgens mij past een C15 female ook in een C13 male connector.

RobJEpping
02/12/09, 14:30
Het verschil tussen C13 en C15 is volgens de link van hrodenburg en wikipedia dat de C15 warmer (120 °C max.) mag worden.

Blijkbaar worden de HP POE voedingen nogal warm :)

BDigitinternetdiensten
02/12/09, 19:38
Kan je ze niet gewoon bij HP bestellen? Zal toch wel ?:)

Randy
02/12/09, 19:40
Ik heb deze ook wel eens nodig gehad. Even de distri (ETC) bellen en je hebt hem binnen 24 uur in huis. Heb je gen distributie-overeenkomst omdat je omzet te laag is, bestel het dan bij Centralpoint en je hebt hem net zo snel via dropshipment.

Voxio
02/12/09, 23:12
Ik zag ze toevallig vandaag bij de Hornbach in de schappen liggen.

Sorcer
03/12/09, 21:01
Wij hebben juist niets aan de standaart stekkers die erbij geleverd worden. Mocht je interesse hebben in 2 stroomstekkers voor HP switches, kun je mij even per PM bereiken!