PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie heeft de nieuwe SIDN cursus al gedaan?



DutchTSE
11/11/09, 17:50
Lag vandaag een kaartje in de bus, de nieuwe DNS en domeinregistratie cursussen staan online.

Wie heeft hem al gemaakt en welke score heb je behaald (en hoe vaak heb je het geprobeerd ;))? :thumbup:

Domeinregistratie: 9 van de 12 (1e keer)
DNS: 9 van de 12 (1e keer)

Motivatie: wegens tijdgebrek alle audio overgeslagen en de toets meteen gemaakt :clown:

pdu
12/11/09, 05:27
85% 2 foutjes, datum wanneer SIDN is begonnen, cursus niet gelezen te veel bla bla..

Tweede nog niet gemaakt.

Boyke
12/11/09, 11:54
Alleen voor deelnemers?

Spyder01
12/11/09, 12:54
Als ik tijd heb zal ik er vandaag ook even naar kijken. Alleen wat er belangrijk is aan de datum van oprichting van de SIDN ontgaat me even :p


Alleen voor deelnemers?

Yes, alleen voor deelnemers.

DutchTSE
12/11/09, 13:07
Als ik tijd heb zal ik er vandaag ook even naar kijken. Alleen wat er belangrijk is aan de datum van oprichting van de SIDN ontgaat me even :p


Moet je de cursus doen he.. google.. hehe.. 1986 :)

pdu
12/11/09, 15:26
Als ik tijd heb zal ik er vandaag ook even naar kijken. Alleen wat er belangrijk is aan de datum van oprichting van de SIDN ontgaat me even :p



Yes, alleen voor deelnemers.

Die vraag had ik verkeerd :-)

Getuigd wel van ijdelheid alsof dat nu zo belangrijk is om te weten.

pdu
12/11/09, 15:30
Moet je de cursus doen he.. google.. hehe.. 1986 :)

Voor wie doe je een cursus en sluit je af met een test? Voor jezelf toch ?

Als je 100% goed wilt antwoorden (zeker met 3 kansen) kun je of de stof eens serieus doornemen of inderdaad bij elke vraag google gebruiken.

Alleen in het laatste geval houd je jezelf voor de gek, want het gaat om de parate kennis (en ervaring) die je hebt en niet hoe en hoesnel je een antwoord kunt vinden.

Ik heb weleens meegemaakt dat bij interne test bij een grote financiƫle instellingen collega's zoekmachines gebruikten om test af te ronden. Vervolgens gebruikte management de uitslagen om competenties te managen voor projecten. Wat erg verkeerd uitpakte. Je kunt beter iets niet weten en dat anderen dat van je weten, dan doen alsof je iets weet en anderen tot last bent.

DutchTSE
12/11/09, 17:43
Voor wie doe je een cursus en sluit je af met een test? Voor jezelf toch ?

Als je 100% goed wilt antwoorden (zeker met 3 kansen) kun je of de stof eens serieus doornemen of inderdaad bij elke vraag google gebruiken.

Alleen in het laatste geval houd je jezelf voor de gek, want het gaat om de parate kennis (en ervaring) die je hebt en niet hoe en hoesnel je een antwoord kunt vinden.

De oprichtingsdatum van de SIDN is verdomd parate kennis! Bijna elke klant vraagt aan me wanneer de SIDN is opgericht, en als ik bij een netwerkborrel sta dan kom ik binnen als die gozer uit de heineken reclame en zeg ik heeeeujj.. wie weet wanneer de SIDN is opgericht :smartass:

Ber|Art
12/11/09, 18:38
Was niet echt lastig, direct geslaagd voor beide test :)

marsipulami
12/11/09, 18:52
ik zakte al bij het inloggen :( :p

Ijsbox
12/11/09, 19:42
de tests zijn goed te doen, voor beide direct geslaagd.

laat de ipod maar komen :)