PDA

Bekijk Volledige Versie : GRATIS T-mobile UMTS pakket



Randy
08/11/09, 17:40
Hey stelletje Nederlanders,

Let op, het woord GRATIS. Een vervolg op het gratis eten voor de gelukkigen onder ond. Op deze site (http://www.ns.nl/cs/Satellite/reizigers/regelen-en-kopen/zakelijk2009/zakelijk) kun je even je T-mobile UMTS stick claimen voor de zakelijke treinreizigert. Oké, het netwerk is dan wel ***, maar he, onder het motto kost niets, is ook niets, gaan we niet zeuren.

En u niet allemaal het gratis geclaimde setje te koop aanbieden hier :lovewht:

RichardVD
08/11/09, 17:47
Mogen gezocht treinkaartjes topics wel.:o Iig bedankt voor het delen. :-)

Spyder01
08/11/09, 17:57
Och, ik hoef nog maar 2x met de trein dus komende weken. Wel benieuwd hoelang je met dat tegoed kunt internetten dan.

-Kevin
08/11/09, 18:07
Netwerk is prima, geen last van. Gebruik het al 1.5 jaar

Magnetronkip
08/11/09, 19:12
Ik reis wel met de trein en ook zakelijk echter heb ik nog een OV dus pak ik die want dan is het helemaal GRATIS! :P maar ik zou wel zo'n UMTS stick willen hebben... is kijken of ik er niet op andere manieren aan kan komen :P

*edit*

okej had nog precies 3 treinkaartjes liggen :D dus heb hem ook aangevraagd nu maar is kijken of ik me laptop bij me vriendin terug kan halen anders schiet ik er ook niks mee op natuurlijk :thumbup:

maartenb
08/11/09, 20:41
Ik wil hem toch ook wel graag hebben, alleen heb ik geen retourtjes liggen. Toch maar even wat meer reizen dan de komende weken.

@Spyder01

U betaalt alleen wat u gebruikt, € 0,30 per Mb, tot een maximum van € 4,50 per dag, in Nederland.

Edit: @j-d-v heb je er toevallig ook nog 3 van na 2 november? Dan zou ik heel graag de codes willen hebben als het niet te veel moeite is.

XBL
08/11/09, 20:51
Genoeg woon-werk verkeer met het OV hier. Zodra ik die 3 retourtjes heb (moeten van na 2 nov zijn) zal ik het eens bestellen. De overige codes en data (van treinkaartjes die ik daarna nog heb) zijn dan natuurlijk gewoon via PM te krijgen voor degene die het eerst komt ;).

erikjansen
08/11/09, 21:31
Iemand die nog 3 codes heeft liggen zou me erg blij maken :-)

systemdeveloper
08/11/09, 22:03
Hmm, heb al 15 jaar geen trein meer van binnen gezien... bestaan die dingen nog ?

Geert-Jan
08/11/09, 22:13
Hmm, heb al 15 jaar geen trein meer van binnen gezien... bestaan die dingen nog ?

was dat niet iets met Guus Meeuwis?
Zie overigens de link met 'gratis' niet, moet toch eerst kaartjes kopen :crying:

Spyder01
08/11/09, 22:15
Ik dacht dat ik het wel ging redden, maar ik las over het "retourtje" heen. Nou ja, de vrouw maar wat meer met de trein laten doen deze week ;)

Triloxigen
08/11/09, 22:20
Ik weet niet eens hoe een trein werkt!

Spyder01
08/11/09, 23:12
Ik weet niet eens hoe een trein werkt!

Even lekker bijdehand doen: http://www.steljevraag.nl/viewquestion?questionID=5122

Lite-On
08/11/09, 23:20
Ik heb zelf ook T-Mobile, en eigenlijk geen problemen mee. Ontvangst bij de grens is wel wat gammel, maar verder eigenlijk niks over te klagen :)

Trein.... tja, wasda? Ook ik heb al enige tijd geen trein meer gezien. Pak liever de auto, who not?

chielsen
08/11/09, 23:44
Uhm:

De actie is bedoeld voor werkende mensen die ouder zijn dan 21 jaar, woonachtig zijn in Nederland en in het bezit zijn van een fulltime arbeidscontract (minimaal 32 uur) bij een Nederlandse werkgever.

Dus de meeste hier vallen daar niet eens onder.

Mochten ook zelfstandige ondernemers mee doen dan zou ik nog graag wel wat codes willen hebben.

pierce
08/11/09, 23:49
Ik heb nog een treinkaartje 1e klas liggen van afgelopen donderdag, retourtje Gr - U CS.

Ik open het bieden op € 5,- :smartass:

Spyder01
09/11/09, 00:00
Ik heb nog een treinkaartje 1e klas liggen van afgelopen donderdag, retourtje Gr - U CS.

Ik open het bieden op € 5,- :smartass:

Ik bied je thee in smaak naar keuze ;)

ereemst
09/11/09, 07:48
Mmh Trein Mmhh Wat is dat, kun je dat Googleén MMhh oooh ja dat is dat ding voor mensen die geen rijbewijs kunnen halen omdat ze ??? zijn.. of Groen willen zijn... maar wel 4 pc draaien in huis.. toch?

Oja Trein is z'n ding waat je in stapt als je ergens te laat of helemaal niet wilt komen toch?

Klant is aan de beurt. "Mag ik een retourtje?"
Lokettist: "Waar naar toe?"
Klant: "Naar hier natuurlijk!"

Spyder01
09/11/09, 09:20
Als een mod het goed vin gooi ik er hier wat codes uit via PM, daarom vraag ik nu via deze weg aan een mod of admin; mag ik de codes doorsturen?

Daar doen ze normaal gesproken niet zo moeilijk om. Ik houd me iig aanbevolen.

Daan__
09/11/09, 09:37
Ik zou ook wel een paar codes kunnen gebruiken :)

jinxedworld
09/11/09, 09:50
Ik houd mijzelf ook zeker aanbevolen!

BramuS
09/11/09, 10:12
naja dan houd ik me ook aanbevolen, moet van de week ook nog 's avonds 2 tripjes maken, misschien ook maar eens de trein nemen al denk ik dat ik dan wel een uur eerder kan gaan anders ben ik waarschijnlijk te laat

DennisWijnberg
09/11/09, 10:13
Ik zou het ook niet afslaan!

santema
09/11/09, 10:45
Wie op tijd wil zijn, vertrouwt op de trein.

Nou... Vandaar die T-mobile stick, dan kun je de wachttijd lekker internetten, big business natuurlijk (voor tmobile).

CeeReM.com
09/11/09, 10:53
Ook ik zou graag wat nummers per PM willen ontvangen! Bedankt alvast! :D

Serve-xs
09/11/09, 13:33
Als er nog wat over zijn wil ik ze best aannemen. Nog 2 nodig ;)

Randy
09/11/09, 13:48
www.ns.nl en even wat e-tickets bestellen van A'dam centraal naar Sloterdijk?
Met korting, want er is vast wel een student met OV waarmee je kunt meereizen.

Triloxigen
09/11/09, 13:57
Ze hoeven dus niet eens afgestempeld te zijn?

BsHosting
09/11/09, 14:02
Als iemand codes overheeft houd me ook aanbevolen.

Triloxigen
09/11/09, 14:17
Uiteraard ik dan ook :p

Serve-xs
09/11/09, 16:12
Ze hoeven dus niet eens afgestempeld te zijn?

Dit kun je zelf op het station. Hoeft geen conducteur voor bij te zijn ;)

edwinhermkens
10/11/09, 01:36
Begrijp ik het nu goed of mag het gewoon een 2de klas zijn.
Welke ik verder nooit zeker van valt te zijn als deze zakelijk of prive was ;) ?

pwwebdev
10/11/09, 11:41
Heb maar even 3 retourtjes (e-tickets) Delft - Den Haag laan van NOI besteld voor totaal 6,80, heb ik er wel voor over.

chielsen
10/11/09, 12:47
Heb maar even 3 retourtjes (e-tickets) Delft - Den Haag laan van NOI besteld voor totaal 6,80, heb ik er wel voor over.

Doe dan delft - delft zuid :)

pwwebdev
12/11/09, 14:27
Doe dan delft - delft zuid :)

Hm ja niet bij stilgestaan. Maar ach, scheelt 10 cent per retourtje :unsure:

Randy
12/11/09, 15:03
Zoek dan wel een traject met vertraging uit (minimaal 30 minuten), zodat je de kaartjes later wel weer kunt claimen. Wel lans het loket om een formulier op tehalen, want NS gaat deze echt niet voor je online zetten, de honden.
Zo blijven we échte Nederlanders :)

IT-worX
12/11/09, 19:03
Zoek dan wel een traject met vertraging uit (minimaal 30 minuten), zodat je de kaartjes later wel weer kunt claimen. Wel lans het loket om een formulier op tehalen, want NS gaat deze echt niet voor je online zetten, de honden.
Zo blijven we échte Nederlanders :)

:thumbup::lovewht:

N. van Beers
15/11/09, 11:47
Alleen bedrijven kunnen het toch aanvragen of ook particuliëren?

Randy
15/11/09, 14:59
Alleen bedrijven kunnen het toch aanvragen of ook particuliëren?

Welk deel van 'zakelijk' was onduidelijk? Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk. VOlgens mij hoefde je geen KvK nummer in te voeren.

Mark17
15/11/09, 15:13
Welk deel van 'zakelijk' was onduidelijk? Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk. VOlgens mij hoefde je geen KvK nummer in te voeren.

Particulieren kunnen ook zakelijk reizen, dus vanuit dat oogpunt is het een beetje afhankelijk van de eisen. Daarnaast kun je natuurlijk altijd je baas vragen of je het kvk nummer/bedrijfsnaam hiervoor mag gebruiken.

Apoc
15/11/09, 15:21
Welk deel van 'zakelijk' was onduidelijk? Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk. VOlgens mij hoefde je geen KvK nummer in te voeren.


Met korting, want er is vast wel een student met OV waarmee je kunt meereizen.

Zakelijk en meereizen met een student om een euro korting te krijgen??

Deze actie van de NS is best leuk, maar lijkt me enkel de moeite als je de kaartjes al hebt liggen. Als je aan dit soort dingen moeite besteed, ben je als je het mij vraagt niet goed bezig (in de tijd die het kost zou je het bedrag wat je bespaart makkelijk moeten kunnen terugverdienen).

Wat velen niet schijnen te snappen is dat zakelijk gezien tijd net zo waardevol is als geld (en voor drukke ondernemers is tijd waardevoller dan geld).

Mark17
15/11/09, 15:25
Zakelijk en meereizen met een student om een euro korting te krijgen??

Deze actie van de NS is best leuk, maar lijkt me enkel de moeite als je de kaartjes al hebt liggen. Als je aan dit soort dingen moeite besteed, ben je als je het mij vraagt niet goed bezig (in de tijd die het kost zou je het bedrag wat je bespaart makkelijk moeten kunnen terugverdienen).

Wat velen niet schijnen te snappen is dat zakelijk gezien tijd net zo waardevol is als geld (en voor drukke ondernemers is tijd waardevoller dan geld).

Drukke ondernemers kunnen dan ook beter niet met de trein gaan binnen Nederland tenzij de bestemming of het punt vanaf waar ze reizen direct naast het station liggen. Anders kost de trein gewoon gauw extra tijd.

Apoc
15/11/09, 15:34
Drukke ondernemers kunnen dan ook beter niet met de trein gaan binnen Nederland tenzij de bestemming of het punt vanaf waar ze reizen direct naast het station liggen. Anders kost de trein gewoon gauw extra tijd.

Klopt, maar niet iedereen heeft de mogelijkheid om met de auto te gaan (bijv Randy). Daarnaast heb je natuurlijk in de trein wel de mogelijkheid om te werken, in de auto wordt dat was lastig

Waar ik op doelde is dat financiële besparingen die je tijd opeten, geen besparingen zijn (tenzij je tijd over hebt).

BramuS
16/11/09, 12:00
Even voor de mensen die nog een aanvraag willen doen, begin vorige week ook maar eens mijn retourtjes erbij gezocht en ingevuld, kreeg ik voor het weekend de mail dat het heel erg druk was met aanvragen.

Of dit klopt is natuurlijk een tweede, maar zou dus niet al te lang meer wachten aangezien er OP=OP staat ;)

10 December krijg je pas te horen of je in aanmerking komt.

goudgeel
16/11/09, 16:12
10 Dec. dan krijgen we tehoren of we iets krijgen.. Sint is laat dit jaar..

BramuS
17/11/09, 11:54
10 Dec. dan krijgen we tehoren of we iets krijgen.. Sint is laat dit jaar..

Tsja hij gaat tegenwoordig ook met de NS dus zal wel vertraging hebben en aan het spelen zijn met de prepaid tegoeden op de stickies ;)

Randy
10/12/09, 13:32
Vers uit de e-mail: (binnenkort in te koop aangeboden ;))


Geachte heer,

Met veel plezier laat ik u weten dat uw gratis internetstick van T-Mobile, inclusief € 2,50 internettegoed (€ 7,50 na registratie), binnen enkele dagen op uw zakelijke adres afgeleverd wordt.

Heeft u vragen over de internetstick? Belt u dan met T-Mobile via 0800 – 7112, maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.

Ik wens u veel online werkplezier met uw internetstick in de trein!

jinxedworld
10/12/09, 13:33
Hier inderdaad ook net bericht gekregen dat ik het stickje opgestuurd krijg :)

Magnetronkip
18/12/09, 14:15
Gisteren hier ontvangen :)

jinxedworld
18/12/09, 14:17
:( Hier nog niet... Sneeuw he ;)

pwwebdev
19/12/09, 11:23
Heb 'm hier ook ontvangen een paar dagen geleden. Hij werkt prima, en even registreren zodat je nog 7,50 internettegoed krijgt :)

Lampje
19/12/09, 12:54
Toch nog eventjes 3 treinkaartjes opsnorren hier :-) Was 't bijna vergeten :lovewht:

Randy
19/12/09, 13:00
Hij zat hier vanmorgen in de post. (en is inmiddels alweer weggegeven...)

fmanders
19/12/09, 17:08
Toch nog eventjes 3 treinkaartjes opsnorren hier :-) Was 't bijna vergeten :lovewht:

je kan hem niet meer aanvragen volgens mij.

Anyway, gisteren ontvangen :)

BramuS
19/12/09, 17:41
Inderdaad ook ontvangen en heel even getest, werkt prima, wordt weer tijd om een keer tripje amsterdam te plannen ofzo even goed testen tijdens het treinen vanuit limburg.

Randy
19/12/09, 17:50
Inderdaad ook ontvangen en heel even getest, werkt prima, wordt weer tijd om een keer tripje amsterdam te plannen ofzo even goed testen tijdens het treinen vanuit limburg.

Na mijn vertraging van 11,5 uur (!) vorige week sla ik de trein de komende dagen maar even over :lovewht:

maartenb
19/12/09, 19:11
Heeft iemand al getest of de stick simlockvrij is? Ben we benieuwd of ik er ook een vodafone kaart bijvoorbeeld in zou kunnen doen.

Randy
19/12/09, 19:28
Heeft iemand al getest of de stick simlockvrij is? Ben we benieuwd of ik er ook een vodafone kaart bijvoorbeeld in zou kunnen doen.

Ga er maar vanuit dat er een simlock op zit. Denk ook wel dat ze rebranded zijn (Huawei E160?) met T-mobile logo. Geen idee eigenlijk, heb het doosje niet open gemaakt en hem zo weggegeven. Maar unlocken kan online wel met allerlei codes die je voor een paar dollar koopt.

Lampje
20/12/09, 01:17
Volgens mij kan je tot 20 januari aanvragen. Maar... op = op dus ben benieuwd of ik nog iets hoor :P

MediaServe
20/12/09, 10:12
Wat velen niet schijnen te snappen is dat zakelijk gezien tijd net zo waardevol is als geld (en voor drukke ondernemers is tijd waardevoller dan geld).

Dat is wel een hele kromme redenatie, aangezien voor de meeste ondernemers tijd een middel is en geld verdienen het doel.

Dennis
20/12/09, 18:08
Ik reis weleens met de NS, maar niet zakelijk. Heb hier een kaartje van 6 december, zijn er nog mensen die nog twee codes voor me hebben?

Heb namelijk serieuze interesse in de USB prepaid dongle, voor regelmatig gebruik.

maxnet
20/12/09, 18:26
Gaan weer goed om met hun vaste klanten. :(
40% korting kaartjes mogen niet.



Uitgesloten van deelname zijn de niet in artikel 7 en 8 genoemde vervoerbewijzen.
Derhalve zijn onder meer Enkele reizen en gereduceerde Retouren gekocht met een
Voordeelurenabonnement of OV-studentenkaart, NS- of OV-Jaar(traject)abonnementen,
Maandabonnementen, NS-meereiskaarten en gratis vervoerbewijzen uitgesloten van
deelname.

Randy
20/12/09, 20:08
Gaan weer goed om met hun vaste klanten. :(
40% korting kaartjes mogen niet.

Ik heb niets anders... Ze kijken volgens mij of het nummer kán kloppen, niet hoe je het gekocht hebt.

maartenb
20/12/09, 20:28
Ik heb inderdaad ook kortingskaartjes gebruikt en vorige week de stick ontvangen.

jinxedworld
21/12/09, 09:37
Ik kan melden dat ik de stick ook binnen heb gekregen. Ik wil degene die mij de kaartnummers heeft verstrekt nog even hartelijk bedanken!!

Randy
21/12/09, 10:21
Zijn er nog mensen die kaartnummers nodig hebben, dan zal ik zo eens kijken of mijn ogen zin hebben om die kleine ***letters te lezen. Ik heb er niet veel omdat ik met een businesskaart reis, maar een paar liggen er nog wel.

Spyder01
21/12/09, 10:46
Zijn er nog mensen die kaartnummers nodig hebben, dan zal ik zo eens kijken of mijn ogen zin hebben om die kleine ***letters te lezen. Ik heb er niet veel omdat ik met een businesskaart reis, maar een paar liggen er nog wel.

Als je mij er 3 zou kunnen sturen zou dat mooi zijn. Heb ik wat te doen met m`n treinreizen volgend jaar.

Sander Boers
21/12/09, 10:47
ik zou graag ook ontvangen, alvast bedankt!

AlexanderOnline
16/04/10, 14:59
Is er toevallig iemand die 'm destijds besteld heeft maar waar die nu stof hapt? Zoja, zou je 'm dan misschien in een envelopje willen doen en naar mij toe willen sturen? :)
Als iemand 'm over heeft PM me even!
Thanks