PDA

Bekijk Volledige Versie : Webteam.nl



Xclusief
05/11/09, 00:12
Geachte bezoekers van webhostingtalk ik wil bij deze mijn beklag doen over webteam.nl,dit bedrijf heeft mijn site zonder enig reden vooraf offline gehaalt.

Webteam zegt dat wij te veel data hebben verbruikt zie melding:

Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
Apache/1.3.37 Server at exclusieffm.nl Port 80

Dit is nu al de 2ekeer in zeer korte tijd dat webteam beweert dat wij alle dataverkeer van 20 gig hebben verbruikt,echter word het nog erger omdat webteam zowel onze naam en website door het slijk heeft gehaalt door een melding te doen op ons nl adres en te vermelden dat wij offline zijn vanwege het seeden van van usenet binaries,echter doe je dit met usenetclient en niet met een webpagina.Ook word er niets ter download aangeboden op onze site.

Als ik vraag om bewijzen aan Webteam dan reageren ze alleen met als u 2,- per maand extra betaald komt u site weer online echter denk ik dat ze meer om geld verlegen zitten dan om een goede service te geven want een bewijs van het dataverkeer verbruik krijg ik niet in mijn email.

Ook werkt webteam niet mee aan een verhuizing naar een andere hosting(Technotop)en hebben zowel het cpanel,email en mijn ipnummer geblokkeert dus communiceren is er niet meer bij.ja behalve een schofterig duur 0900 nummer van 50cpm.Mijn site zou volgens hun nu pas weer op 1 december 2009 online komen maar ik wil geen zaken meer doen met Webteam,sterker nog ik wil ze juridisch aanklagen en kosten verhalen op webteam.

Gaarne zie ik hulp tegemoed en misschien mensen die ook slechte ervaring hebben met Webteam.

Alvast thanks,

Harry Mulder
Exclusief FM
http://www.exclusieffm.com

Ahmed
05/11/09, 01:28
Je noemt in elke zin wel de naam van het bedrijf, dat terzijde. Ze staan zeker in hun recht om de site af te sluiten wanneer dat contractueel vastgesteld is bij het overschrijden van het dataverkeer. Alleen jammer dat ze het bewijs niet leveren.

Je ipadres en access tot control panel (daar kun je ook je verbruik zien) blokkeren is verre van netjes.

Misschien kun je een aangetekende brief sturen, waarin je de opzegging doet. Domeinen e.d. staan neem ik aan op jouw naam, dus die kun je zo verhuizen. En je hebt toch nog wel een backup van je site? Kun je in minimaal drie werkdagen bij je nieuwe aanbieder zitten

Xclusief
05/11/09, 08:48
Dataverkeer overschrijden ok als dat zo is ben ik het met je eens maar als ik in 2 uur tijd een dataverkeer genereer van 20Gb dan lijkt het of mijn site de Telegraaf is,en als wij vragen of ze misschien een dos attack hebben gehad ontkennen ze dit maar komen niet met het bewijs dat het niet zo is.

Tja en de naam van het bedrijf mag genoemd worden, ze hebben tenslotte mijn website ook een slechte naam bezorgt plus dat ik mijn bezoekers en links door de gehele wereld kwijt ben.

En wat betreft het controlpanel,daar hebben we al meerdere keren over gemailt en tickets voor aangemaakt maar dit bedrijf verrot het om een oplossing te zoeken en met de bewijzen te komen via de email.Een backup hebben we ook gelukkig anders had het .com adres niet online gestaan.

En nee domein staat op naam van Webteam ik betaal wel al jaren voor het NL domein en pas betaald voor vol jaar hosting.

XBL
05/11/09, 12:03
Tsja, die blokkades gaan doorgaans automatisch door het control panel. Ik ben meestal geneigd om te zeggen dat logfiles niet liegen... (Waarop jouw verbruik wordt gebaseerd). Als er afgesproken is dat een site onbereikbaar wordt gemaakt bij overschrijding van de toebedeelde bandbreedte, dan had je dat niet moeten afspreken. Voorkomt allemaal van dit soort gezeur.

Wat ik je aanraad is om zelf die logfiles te kunnen zien waaruit jouw verbruik wordt gehaald (of probeer webteam dat te laten doen). Bedenk wel dat er altijd een kans is dat jouw site gehackt is en dat er dus ergens bestanden verborgen staan in je website, dit blijkt doorgaans uit die logfiles.

Gebruik je toevallig een CMS voor het beheer van je website? Zo ja, welke dan? Of gebruik je nog andere kant-en-klare software (PHP scriptjes e.d.)?

Xclusief
05/11/09, 13:18
We kunnen niets meer zien want volgens mijn webmaster is alles gedisabled dus mooi bedrijf webteam,wel zakken vullen en niet naar een oplossing zoeken.En hoe moet ik webteam bereiken elk ipnummer wat ik gebruik word geblokkeert dus een logfile vragen zal moeilijk gaan.

XBL
05/11/09, 13:22
Vreemd dat het controle paneel ook is afgesloten. Maar als je zoiets hebt afgesproken bij het aangaan van het contract, had je daar eerder op kunnen anticiperen.

Hoe dan ook: ik kan me niet voorstellen dat je hoster niet de logs wil geven of iets anders voor je wilt doen. Zo niet, dan pak je toch je boeltje op en ga je ergens anders zitten? In dit forum kunnen we immers enkel tips aandragen wat te doen, wij kunnen verder niets voor jou oplossen.

Ik snap je frustratie, maar bedenk wel dat er een gerede kans is dat je zelf schuld hebt aan het afsluiten.

Verder vroeg ik nog: "Gebruik je toevallig een CMS voor het beheer van je website? Zo ja, welke dan? Of gebruik je nog andere kant-en-klare software (PHP scriptjes e.d.)?"

kraakie
05/11/09, 13:23
Hier de webmaster van Exclusieffm.nl
Webteam heeft alle accounts ftp/cpanel gedisabled.

klant kan dus helemaal niks meer
er worden geen logfiles overlegd en ook niks is er na te gaan

bandwith exceeded is onzin omdat op 1nov werd de site via cpanel geredirect naar www.exclusieffm.com

Dus als er al illegale shit is gedumpt omdat het gehackt is dan moet de beheerder dat kunnen nagaan en eventueel dichtimmeren en of een suggestie doen.
Dit alles gebeurt niet en klant wordt direct beschuldigt van het aanbieden van illegale content. Wat dus klink klare onzin is'

Webteam is gewoon in overtreding .

Ze zoeken niks uit maar wel vingertje richring klant met de opmerking eerst betalen dan pas doen we iets.

Mijn mening vooral weren dit bedrijf als je zo met je klanten omgaat of die nu boos zijn of niet ben je de naam bedrijf niet waard.

Amateurs lijkt me dan een beter woord.

Er draaien wel php scripts maar uit de logs die ik toen kon inzien was niks te zien behalve extreem veel data verkeer (20 gig in 4 uur tijd)

XBL
05/11/09, 13:30
Er draaien wel php scripts maar uit de logs die ik toen kon inzien was niks te zien behalve extreem veel data verkeer (20 gig in 4 uur tijd)

Of webteam wel of niet goed z'n werk doet, kan ik verder niets zinnigs over zeggen. Maar als ik jullie verhaal moet geloven is het niet best... zou ik niet doen als bedrijf, met m'n klanten.

Maar hoe dan ook: als jij 20 gig verzet in 4 uur tijd, dan kan je ook zien waar die 20 gig vandaan komt. Maar als die 20 gig over JOUW account gaat, dan is de kans toch echt heel groot dat die data ook daadwerkelijk door jouw website verzet wordt.

Komt dit doordat webteam een lek heeft in z'n software, is het hun zaak de boel op te lossen. Maar als dit komt doordat jij een lek hebt in jouw website, dan is het eigen schuld dikke bult.

Hoe dan ook, schoppen in dit forum heeft weinig zin: ga met webteam praten of pak je boeltje op en ga ergens anders hosten.

kraakie
05/11/09, 13:34
Ging meer om advies wat te doen ;)

Maar je hebt gelijk is het een bug in onze scripts prima maar ik vindt als hoster heb je ook de taak om eventueel uit te zoeken wat er gebeurd is aangezien de klant vaak minder kennis in huis heeft dan de hoster .

Webteam verzuimd dit in dit geval.

Boeltje is inmiddels ook al opgepakt en ondergebracht bij een andere hoster onder een andere domein naam.

Triloxigen
05/11/09, 15:16
Maar het is niet de taak van de hoster om op te sporen waar de fout in je website zit.
Ze kunnen in dat geval enkel tonen wat het traffic is geweest en de opgevraagde URL, uitzoeken waar het probleem zit is iets van de webmaster.

Verhuizen naar een andere host lost het probleem niet op als er iets mis is met de website natuurlijk,

kraakie
05/11/09, 15:25
Maar het is niet de taak van de hoster om op te sporen waar de fout in je website zit.
Ze kunnen in dat geval enkel tonen wat het traffic is geweest en de opgevraagde URL, uitzoeken waar het probleem zit is iets van de webmaster.

Verhuizen naar een andere host lost het probleem niet op als er iets mis is met de website natuurlijk,

Volledig met je eens maar als de Hoster elke medewerking weigert omdat je niet wil betalen voor die extra dataverkeer
En ook niet wil uitzoeken ook al betaal je

Kijk maar in je logs krijg je te horen

Maarja als ik daar niet uit kom verwacht je toch wel support.

Als je dan boos wordt voelen ze zich op hun pik getrapt en weigeren ze nog enige medewerking

Professionaliteit is in dat bedrijf ver te zoeken..

Maar ik denk dat de enigste oplossing een jurdische is.

Ze verzuimen nu door de accounts te blokeren en ook geen communicatie te geven te voldoen aan hun voorwaarden en diensten.

Denk dat een ict-advocaat korte metten maakt met zoiets.

Pur
05/11/09, 16:07
Volledig met je eens maar als de Hoster elke medewerking weigert omdat je niet wil betalen voor die extra dataverkeer
En ook niet wil uitzoeken ook al betaal je

Kijk maar in je logs krijg je te horen

Maarja als ik daar niet uit kom verwacht je toch wel support.

Als je dan boos wordt voelen ze zich op hun pik getrapt en weigeren ze nog enige medewerking

Professionaliteit is in dat bedrijf ver te zoeken..

Maar ik denk dat de enigste oplossing een jurdische is.


Misschien ligt het ook de toon die je aanslaat. Want het is niet normaal dat een provider jouw code gaat nazoeken op fouten alleen omdat jij er zelf niet uitkomt.

Daarnaast moet je het betalen voor het extra verkeer afzonderlijk zien van het betalen voor het nakijken van jouw code. Het is niet zo dat dat omdat jij het een betaald het ander er gratis bij krijgt.

kraakie
05/11/09, 16:17
Ik bedoelde meer de hioster kan bv zien of er een rootkit is of er wat iemand al zei er op een bepaalde url verkeer wordt gegenereert of zelfs op een bepaalde poort

Ik bedoel als er een of andere fxp hacker op die bak zit en die door middel van een exploit of dat nu een php sploit is of een bv apache sploit dan vindt ik toch echt dat de hoster dit moet onderzoeken.

Blijkt het een php sploit te zijn omdat je code hackable is ok fine i take the bill maar als het blijtk dat die server niet goed gepatched is bv dan ligt de verantwoordlijkheid bij de hoster

bedoel er is een probleem klant vraagt kunnen jullie zien waardoor dat verkeer is ontstaan want wij vinden het raar en hoster zegt alleen u moet betalen blablalabla en daarna ook verder geen actie onderneemt is in mijn ogen een amateur.


Blijtk ook wel want 1 nov is er sochtends een redirect gemaakt via cpanel
en 3 uur later staat er weer bandwith exceeded

Lijkt me dan toch dat er iets niet goed is met die bak
aangezien alle plaatjes htmlcode etc via de .com worden binnen gehaald en niet via die .nl.
Dan lijkt het me vrij normaal dat je boos wordt omdat de hoster weigert om uit te zoeken waarom dit gebeurt.

BsHosting
05/11/09, 17:06
Dan lijkt het me vrij normaal dat je boos wordt omdat de hoster weigert om uit te zoeken waarom dit gebeurt.

Waarom boos worden, jouw site gebruikt het verkeer en jij weigert te betalen, dan zegt de hoster tot hier en niet verder.

Als je netjes gebleven was en netjes betaalde en dan samen tot een oplossing zou komen dan had je heel het probleem niet gehad.

Die redirect is leuk maar om bv DA te noemen ipv cpanel die update s'nachts pas het verbruik dus zie je de andere morgen ook pas het gebruik.

Dit kan bij cpanel ook zo zijn en is het verkeer van voor je redirect, maar door meteen dwars te liggen heeft de hoster in dit geval ook zo iets van bekijk het ff jouw site jouw verkeer.

Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.

kraakie
05/11/09, 21:28
Het ging ook niet om dat bedrag maar om de houding van de hoster

We vragen wat er aan de hand is en dat heeft een oorzaak

Wij snappen die oorzaak niet klopt ook niet met het dataverbruik van de afgelopen 6 jaar

Er is duidelijk iets aan de hand en hoster weigert gewoon elke vorm van medewerking.

Dat is en blijft klantonvriendelijk
Als die server nu gehackt is en blijkt dat de hoster niet goed ze zaakjes voor elkaar heeft moet de klant daar dan financieel de dupe van worden ?

Lijkt me de omgekeerde wereld

Een beetje profi hoster zoekt uit of er mischien een storing is of een ander probleem of in iedergeval waar het vandaan komt

Dat heet klantvriendelijkheid en dat is ver te zoeken bij dat bedrijf.

Ik heb zelf jaren een grote website gerunt bij een hoster site werd gehackt door een fxp hacker dataverkeer vloog er doorheen
Hoster heeft netjes uitgezocht hoe en wat en uiteindelijk het gat gedicht en de teller weer op 0 gezet

Zelfde als jij koopt een porsch maar hij rijdt als een trabant dan ga je toch ook vragen aan de fabrikant of garage van hey waarom is dat ?

om groot verhaal klein te maken
1. klant is totaal geblokeerd en kan nergens meer bij of op (alle accounts zjn disabled)
2. Er is voor een volledig jaar hosting betaald
3. Domein staat op naam hoster en wordt niet vrijgegeven

Al met al als je nog geld wilt weggooien vooral klant worden bij dit bedrijf :)

Ik hoop al met al dat het domein eventueel via een jurdische procedure wordt vrijgegeven en dan dit soort bedrijfjes snel ten onder gaat.

Blijven er alleen er nog echte hosters over :)

Xclusief
10/11/09, 14:15
Nog steeds weinig reactie van Webteam,vandaag is er contact op genomen met ictrecht hoop dat hun meer kunnen doen want webteam werkt totaal niet mee aan verhuizing van het domein http://www.exclusieffm.nl naar welk ander hostingbedrijf dan ook dus niet erg profi van ...team

wilma
11/11/09, 09:35
Gewoon netjes alles betalen en dan domeinnaam op jouw naam laten zetten (zijn ze verplicht als je er voor betaald) en dan de boel direct verhuizen naar een serieuze hoster.

En achteraf eventueel ICTrecht inschakelen voor de schade.

Xclusief
17/11/09, 13:02
Gewoon de boel verhuizen is al gedaan maar we willen graag het domein exclusieffm terug omdat we daarmee aangemeld staan wereldwijd en op google,webteam is echt een bedrijf wat gerunt word door pubers anders blokkeer je geen ipadressen en ook cpanel niet want er is betaald voor een vol jaar hosting dus ik heb ook het recht om bij mijn site te kunnen komen.

voor mij nogmaals géén zaken doen met dit bedrijf van duo Marco en Rick

Apoc
17/11/09, 14:06
en dan domeinnaam op jouw naam laten zetten (zijn ze verplicht als je er voor betaald)

Als je niet weet waar je over praat, geef dan ook geen advies. Want die opmerking klopt absoluut niet.

DennisWijnberg
17/11/09, 15:05
Los van deze directe zaak vind ik wel dat er over het algemeen te makkelijk door site-eigenaren wordt gezegd: "Ik heb niets gedaan, dus het is jullie schuld". Dat gevoel bekruipt me hier ook een beetje, maar dat ligt meer aan mijn ervaringen dan aan jullie verhaal hier hoor.

Een klant heeft (bijvoorbeeld) een Joomla installatie en die wordt gehackt. DVD of mp3's geplaatst en vervolgens krijgt de klant een e-mail (geen suspend) dat hij over z'n dataverkeer heen is. Sommige klanten worden dan boos "dan is jullie server dus gehackt".

Xclusief
17/11/09, 16:11
Als ik jarenlang al bij dat bedrijf zit en nooit last heb gehad van dataverkeer en vraag om met bewijzen te komen hoe zit dat dan?

Ik heb vandaag weer ictrecht gesproken en mij is medegedeelt dat webteam het NL domein moet verhuizen naar Technotop,doen zij dit niet dan kan technotop een klacht indienen bij SIDN omdat ze niet willen meewerken en ook niet de algemene voorwaarden nakomen.

Geert-Jan
17/11/09, 16:14
Ik heb vandaag weer ictrecht gesproken en mij is medegedeelt dat webteam het NL domein moet verhuizen naar Technotop,doen zij dit niet dan kan technotop een klacht indienen bij SIDN omdat ze niet meewerken en ook niet hun algemene voorwaarden nakomen.

Mijn god, weet je wel waar je het over hebt, ik zie hier in 1 sec. al dat het niet klopt wat je schrijft.
Dit klopt ook totaal niet met de kennis van Steven, Arnout & Robbert....

Xclusief
17/11/09, 16:17
Dit is mij zojuist verteld door Ict recht ,dat webteam het domein moet verhuizen waar al jaren voor betaald is doen zij dit niet dan kan technotop een klacht indienen bij SIDN

Het intresseert me totaal niet hoe mensen hierover denken maar Webteam werkt niet mee en heeft alle manieren van comunicatie verbroken dus wat rest dan...juridisch recht natuurlijk!

®on
17/11/09, 16:20
Het intresseert me totaal niet hoe mensen hierover
Goh, hoezo bedankt voor adviezen en antwoorden. Beetje meer respect richting de WHT-ers die hier in hun vrije tijd jou van antwoord en advies voorzien is best op zijn plaats.

Overigens heeft 1 kant van het verhaal altijd een tweede kant. Is al vaker gebleken.

Xclusief
17/11/09, 16:23
Ik heb wel respect voor mensen die normaal antwoord geven maar niet voor mensen die niet weten wat er allemaal loos is en waar ik van beschuldigt word,ik wil alleen me verhaal kwijt over webteam omdat ik vind dat ik in me recht sta,ik heb net betaald voor een vol jaar hosting en mijn domein loopt nog tot april 2010,maar webteam vraagt alleen maar om extra geld maar willen niet mee werken aan verhuizen dus rest mij het ictrecht omdaar hulp aan te vragen wat ik er tegen kan doen.

Xclusief
17/11/09, 16:37
Mijn god, weet je wel waar je het over hebt, ik zie hier in 1 sec. al dat het niet klopt wat je schrijft.
Dit klopt ook totaal niet met de kennis van Steven, Arnout & Robbert....

Je bedoelt Robbert van Technotop?
Ik heb met het Ictrecht gebelt vandaag en die zeiden tegen mij dat als Webteam niet op een normale manier wil meewerken aan het verhuizen van het domein dan kan technotop een klacht indienen bij SIDN dit is mij verteld door de jurist aldaar dus ik lieg niet.En als dit ook niet werkt kan ik de jurist een brief laten schrijven met het verzoek het domein te verhuizen zoniet dan zal ik verder gerechterlijke stappen ondernemen.

Ik wil geen zaken meer doen met Webteam omdat dit bedrijf niet mee wil werken aan een oplossing en eigelijk alleen maar geld extra willen zien,ik wil alleen mijn domein hebben voor de rest mag webteam het betaalde bedrag van mij part houden.

Apoc
17/11/09, 16:50
Je bedoelt Robbert van Technotop?
Ik heb met het Ictrecht gebelt vandaag en die zeiden tegen mij dat als Webteam niet op een normale manier wil meewerken aan het verhuizen van het domein dan kan technotop een klacht indienen bij SIDN dit is mij verteld door de jurist aldaar dus ik lieg niet.En als dit ook niet werkt kan ik de jurist een brief laten schrijven met het verzoek het domein te verhuizen zoniet dan zal ik verder gerechterlijke stappen ondernemen.

Ik wil geen zaken meer doen met Webteam omdat dit bedrijf niet mee wil werken aan een oplossing en eigelijk alleen maar geld extra willen zien,ik wil alleen mijn domein hebben voor de rest mag webteam het betaalde bedrag van mij part houden.

Waarschijnlijk heb je niet tegen ICTrecht verteld dat de domeinnaam niet op jouw naam staat, hetgeen een heel groot verschil maakt. Het feit dat jij voor de domeinnaam betaald hebt, maakt jou nog niet de eigenaar van de domeinnaam. Je hebt wat dat betreft geen poot om op te staan.


Ik heb wel respect voor mensen die normaal antwoord geven maar niet voor mensen die niet weten wat er allemaal loos is

Als daar sprake van is, komt dat doordat je de informatie zelf niet deelt. Reacties zijn gebaseerd op informatie die jij verstrekt.

Xclusief
17/11/09, 16:56
Waarschijnlijk heb je niet tegen ICTrecht verteld dat de domeinnaam niet op jouw naam staat, hetgeen een heel groot verschil maakt. Het feit dat jij voor de domeinnaam betaald hebt, maakt jou nog niet de eigenaar van de domeinnaam. Je hebt wat dat betreft geen poot om op te staan.



Als daar sprake van is, komt dat doordat je de informatie zelf niet deelt. Reacties zijn gebaseerd op informatie die jij verstrekt.

Dat heb ik de man wel verteld,hij zei dat ik er voor betaal en dat het domein mij toebehoort ik heb dit ook in een mail staat dat ik ervoor betaal.Ik kan wel uren blijven tikken en het hele verhaal hier delen en neerzetten en de over en weer mailtjes en tickets hier gaan posten van webteam maar dat schiet niet op,ik doe het wel juridisch en zal dan ook echt alle kosten verhalen op webteam want hier kom ik ook niet verder omdat de meeste blijkbaar de partij kiezen van webteam heb ik het idee.

Vriendelijke groet,
Harry Mulder

Pur
17/11/09, 17:00
Dat heb ik de man wel verteld,hij zei dat ik er voor betaal en dat het domein mij toebehoort ik heb dit ook in een mail staat dat ik ervoor betaal.Ik kan wel uren blijven tikken en het hele verhaal hier delen en neerzetten en de over en weer mailtjes en tickets hier gaan posten van webteam maar dat schiet niet op,ik doe het wel juridisch en zal dan ook echt alle kosten verhalen op webteamwant hier kom ik ook niet verder omdat de meeste blijkbar de partij kiezen van webteam heb ik het idee.


Tsjonge jonge.. Boehoe... Duld je geen andere meningen dan je eigen mening ofzo? Want dat is wat gebeurd op een forum.

Er zitten *ALTIJD* 2 kanten aan een verhaal. En vergeef ons dat we de jouwe niet klakkeloos geloven.

Het antwoord van ICTrecht duid mijn inziens wel degelijk op dat ze daar hebben aangenomen dat het domein op jouw naam staat. En dat is niet zo dus volgens mij kan Technotop communiceren met SIDN wat ze willen maar het domein staat simpelweg niet op jouw naam.

Dus dan lijkt het me zaak om al dan niet via juridische weg af te proberen te dwingen dat het domein aan jou wordt overgedragen.

t.bloo
17/11/09, 17:00
even wat feiten toevoegen aan de "discussie"



Domain name:
exclusieffm.nl

Status: active

Registrant:
WEB002579-BTIDI
WebTeam ISP Domein Registratie BV
Kingsfordweg 151
1043GR AMSTERDAM
Netherlands

Date registered: 03-04-2003
Record last updated: 07-01-2009


kortom, dit domein staat niet op naam van Mulder en is er ook niet recent vanaf gehaald

BsHosting
17/11/09, 17:03
Niemand kiest hier partij voor Webteam, omdat de meeste hier allemaal hun eigen bedrijf hebben en niemand er mee gebaat is als iemand partij kiest voor een andere toko.

Een domeinnaam die niet van jou is zal ook niet van jou worden, of je moet juridisch aantonen dat jij er voor betaald hebt en er verder geen afspraken zijn gemaakt bv de naam voor hun en jij een deel gesponsord krijgen.

We horen hier eenzijdig een verhaal en zoals Pascal al zei een verhaal heeft 2 kanten simpel zat.

Webteam schiet er niks mee op als de domeinnaam van jou zou zijn om dit tegen te houden.

Xclusief
17/11/09, 17:05
even wat feiten toevoegen aan de "discussie"



Domain name:
exclusieffm.nl

Status: active

Registrant:
WEB002579-BTIDI
WebTeam ISP Domein Registratie BV
Kingsfordweg 151
1043GR AMSTERDAM
Netherlands

Date registered: 03-04-2003
Record last updated: 07-01-2009


kortom, dit domein staat niet op naam van Mulder en is er ook niet recent vanaf gehaald

Goh daar was ik zelf nog niet achter gekomen dacht je?

Tuurlijk weet ik dat het domein op webteam staat,maar ik betaal ervoor en wil het domein zeker op mijn naam hebben en dan desnoods maar via een juridische procedure.Ik heb geen ruzie met de mensen op webhostingtalk maar met webteam dus mijn excuus als ik zo rot overkom maar heb hier alle reden toe.

BsHosting
17/11/09, 17:07
Nogmaals ervoor betalen wil niet zeggen dat ie van jou is.

Zie mijn voorgaande opmerking.

Xclusief
17/11/09, 17:07
Niemand kiest hier partij voor Webteam, omdat de meeste hier allemaal hun eigen bedrijf hebben en niemand er mee gebaat is als iemand partij kiest voor een andere toko.

Een domeinnaam die niet van jou is zal ook niet van jou worden, of je moet juridisch aantonen dat jij er voor betaald hebt en er verder geen afspraken zijn gemaakt bv de naam voor hun en jij een deel gesponsord krijgen.

We horen hier eenzijdig een verhaal en zoals Pascal al zei een verhaal heeft 2 kanten simpel zat.

Webteam schiet er niks mee op als de domeinnaam van jou zou zijn om dit tegen te houden.


Ik heb het hier ook zwart op wit in de mail staan dat ik voor het NL domeinadres betaald 17,90 per jaar en voor me hosting ook 59,44

marsipulami
17/11/09, 17:09
maakt het nog steeds niet jou eigendom

Geert-Jan
17/11/09, 17:11
Het lijkt me zinvol om deze discussie te stoppen, mijn advies: Robbert (Technotop) lijkt mij heel goed in staat in te weten wat er moet en kan gebeuren....

BsHosting
17/11/09, 17:12
Ik heb het hier ook zwart op wit in de mail staan dat ik voor het NL domeinadres betaald 17,90 per jaar en voor me hosting ook 59,44

Lees jij nu echt alleen wat je wilt lezen.
Het domein kan van jou zijn maar wij weten niet wat de reden is dat het domein op hun naam staat, kan sponsoring zijn geweest noem maar op.

Zonder tegen verhaal van Webteam kan je hier niks mee.
Er zal meer achter zitten ben ik bang want voor de kosten van een domein zullen ze het niet vast blijven houden als jij gelijk zou hebben.

Apoc
17/11/09, 17:15
Ik heb het hier ook zwart op wit in de mail staan dat ik voor het NL domeinadres betaald 17,90 per jaar en voor me hosting ook 59,44

Er komen hier regelmatig mensen voorbij met een plaat voor hun kop, maar jij bent wel heel hardnekkig. Welk gedeelte van "het feit dat jij voor een domeinnaam betaalt, maakt het nog niet jouw eigendom" begrijp je niet?

Is mooi geweest, dit topic gaat op slot.. Als je nog iets nuttigs hebt toe te voegen aan dit topic kan dat, en als Webteam wil reageren kan dat ook.