PDA

Bekijk Volledige Versie : Spoed APC Seriele kabel gezocht



WeServIT
30/10/09, 18:37
Beste WHTérs,

Heb morgen middag in het datacenter te Alphen aan Den Rijn een APC Seriele kabel nodig om een apc die vandaag gekocht is (AP7920) te kunnen configureren.
Ging er vanuit dat de verkoper deze erbij zou doen maar helaas, en ik dien hem toch echt te configureren om hem te kunnen gebruiken.

Misschien kan iemand hem morgen bij de balie van het datacenter neerleggen voor mij? Het zou ons echt helpen.
Eventueel wil ik hem ook wel ophalen, als het in de buurt is tenminste.

Ik hoor het graag van jullie.

Bedankt Alvast!

Randy
30/10/09, 18:46
Dingen horen standaard in de rugtas van iedere systeembeheerder te zitten, evenzo geldt voor de blauwe Cisco kabels. :)
Enschede is uit de richting voor je, maar als het nodig is wil ik wel richting Alphen komen. Gaat je wel $$ en pizza kosten.

Misschien kun je als tussenoplossing met de APC tool werken en deze even met een crosslink aan je laptop knopen?

-Kevin
30/10/09, 18:48
Er licht er 1 in me rack

Bel me even:
0642125066

WeServIT
30/10/09, 19:10
Dingen horen standaard in de rugtas van iedere systeembeheerder te zitten, evenzo geldt voor de blauwe Cisco kabels. :)
Enschede is uit de richting voor je, maar als het nodig is wil ik wel richting Alphen komen. Gaat je wel $$ en pizza kosten.

Misschien kun je als tussenoplossing met de APC tool werken en deze even met een crosslink aan je laptop knopen?

Normaal maken we geen gebruik van de APC's, maar van de Ipoman. Helaas heeft deze een andere aansluiting en past het niet. Cisco hebben we niet dus zou niet weten wat ik met een Cisco kabel moet :P.
Wat ik nog kan proberen is met een crosskabel, dat heb ik nog niet geprobeerd.

pvdpf
30/10/09, 20:26
Ik woon in Nijmegen, dat is nog wel te doen vanuit Geffen, heb er hier nog genoeg liggen.
Je mag er wel 1 gratis komen ophalen.


Edit: Jup nog genoeg hier onder in een doos liggen.

WeServIT
30/10/09, 20:35
Ik ben inmiddels voorzien, iemand in Alphen had er nog eentje. Mocht dat niks worden neem ik nog contact met je op pvdpf

pvdpf
30/10/09, 21:00
Prima.
Mocht je hem nog nodig hebben, ik moet morgenochtend naar Breda.
Dan kom ik praktisch langs Geffen..
Naja.. laat maar weten mocht het nodig zijn.

WeServIT
30/10/09, 21:50
Prima.
Mocht je hem nog nodig hebben, ik moet morgenochtend naar Breda.
Dan kom ik praktisch langs Geffen..
Naja.. laat maar weten mocht het nodig zijn.

Ja als jij langs Geffen komt en hem dan gratis af wil geven is het natuurlijk altijd fijn. Want die ik nu heb geregeld mag ik lenen, dus zou wel super zijn.
Ik heb een PM naar je gestuurd!

Bedankt!

Mathew
30/10/09, 22:26
Even vraagje tussendoor voor jullie. Ik heb ook een APC UPS'je liggen hier, een 2200VA. Alleen ontbreekt de seriële kabel, en met een gewone seriële kabel werkt het boeltje niet.

Weet iemand of dit speciale seriële kabels zijn? Zoja, iemand die hier eentje nog op overschot heeft die hem wil opsturen richting belgië-land?

CyberNBD
30/10/09, 22:40
Zijn inderdaad speciale kabels dus niet standaard null-modem of straight. Heb hier volgens mij nog wel een aantal liggen. Zal morgen 'ns kijken.

Mathew
31/10/09, 00:09
Zijn inderdaad speciale kabels dus niet standaard null-modem of straight. Heb hier volgens mij nog wel een aantal liggen. Zal morgen 'ns kijken.

Fantastisch! Alvast Bedankt

WeServIT
31/10/09, 02:00
Wij zijn in ieder geval geholpen! Onze netwerk leverancier heeft zon kabel klaar gelegd, als het goed is moet het de juiste zijn. En pvdpf gooit er morgen 1 in de bus om half 1 dus allemaal heel erg bedankt voor deze snelle reacties en hulp! :lovewht: