PDA

Bekijk Volledige Versie : PCextreme bereikt top 10 in Deloitte Technology Fast50



Wido
30/10/09, 16:05
Middelburg, 30 oktober 2009 – PCextreme heeft de 9e plaats in de Deloitte Technology Fast50 2009 bereikt, een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven in Nederland. Donderdag 29 oktober vond de feestelijke uitreiking plaats in The Talent Factory te Den Bosch.

PCextreme is een scherp geprijsde internet service provider. Naast het bieden van webhosting en domeinregistratie heeft PCextreme in de loop der jaren haar aanbod uitgebreid. Zodoende levert het bedrijf een breed scala aan internetgerelateerde producten en diensten voor zowel de particuliere als zakelijke markt.

De Deloitte Technology Fast50 is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven. De Technology Fast50 viert dit jaar haar tienjarige jubileum. In het kader hiervan is het speelveld vergroot en nemen naast Nederlandse bedrijven, ook bedrijven uit België deel aan de verkiezing. De selectie vindt plaats op basis van de percentuele omzetgroei over de afgelopen vijf jaar (2004 - 2008). De deelnemers kunnen afkomstig zijn uit alle technologie segmenten uit de publieke en private sector.

"De aanhoudende groei heeft onze positie in de markt versterkt. Het bereiken van de top 10 zien we daarom als bevestiging dat we de juiste strategie gekozen hebben", aldus Lennert den Teuling. "Daarnaast willen we ons in de toekomst actief op de internationaal markt gaan richten."

maartenb
30/10/09, 16:10
Van harte gefeliciteerd! Een zeer mooie prestatie!

Triloxigen
30/10/09, 19:24
Dat is zeker netjes, maar moet bekennen dat PCextreme nou niet snel bij me op zou komen hiervoor.
Waarop is het precies gebaseerd?

Pantsy
30/10/09, 20:02
Dat had meneer de directeur best zelf even op kunnen zoeken...

http://www.fast50.nl/page/rising-star :)

Proficiat Wido!

ju5t
30/10/09, 21:18
Gefeliciteerd, mooie prestatie.


The company develops proprietary technology that contributes to a significant portion of the revenues. Using another company’s technology or making it uniquely available is disallowed.
The company manufactures a technology related product.
The company devotes significant attention to Research & Development.

Maar deze zijn toch niet echt van toepassing? De enige die in de buurt komt, daar past hosting eigenlijk ook niet in (manufactures a technology related product). Of ik heb een te klassieke kijk hier op ;-)

Thomas.R
30/10/09, 21:21
He Wido, doen jullie goed! Knap werk.

Mikey
30/10/09, 21:22
Dat is zeker netjes, maar moet bekennen dat PCextreme nou niet snel bij me op zou komen hiervoor.
Waarop is het precies gebaseerd?

vanaf 50k, 5 jaar achter mekaar je omzet verdubbelen en je mag mee doen voor de nominatie :)

Swiftway-UK
30/10/09, 21:27
Gefeliciteerd PCextreme!

Domenico
30/10/09, 21:49
vanaf 50k, 5 jaar achter mekaar je omzet verdubbelen en je mag mee doen voor de nominatie :)

Nou, kom aardig in de buurt. :)

Gefeliciteerd met jullie 9e plaats! Nou verder niet lullen en tijd verliezen en op naar de 1e plaats...

Jesperw
30/10/09, 22:35
Gefeliciteerd! Erg goed :)

- Van de hoster van de Deloitte Fast50 :P

Jorem
30/10/09, 22:43
Ik las het al in de nieuwsbrief. Gefeliciteerd en goed bezig :).

Nu niet de prijzen weer gaan verhogen om aan de omzet stijging te komen he ;).

Wido
30/10/09, 23:34
Bedankt voor de reacties! Ik zie overigens de Rising star genoemd worden, daar deden we niet aan mee, dat is voor bedrijven jonger dan 3 jaar.

Overigens moet ik meegeven dat de organisatie op de uitreiking gisteren érg goed gedaan was, zéér mooie locatie (The Talent Factory in Den Bosch) en een heel gaaf idee door op de tafels te projecteren met beamers.

We gaan ons best doen volgend jaar weer in de Fast 50 te staan :)

Maar ook nog even een feli naar NXS (43e) en PINS (27e)

GlobalServe
31/10/09, 01:55
Proficiat alvast.

Zeker ook een proficiat aan Netlog (BE) die een eerste plaats bemachtigde!

Wido
31/10/09, 09:51
Proficiat alvast.

Zeker ook een proficiat aan Netlog (BE) die een eerste plaats bemachtigde!Inderdaad, alleen jammer dat ze niet aanwezig waren. Ze zaten ergens op een boot op de Noordzee.

DC^
31/10/09, 09:54
Congratz! :)

Trafego
31/10/09, 10:04
feli :)

Serveo
31/10/09, 11:11
Netjes, succes volgend jaar ;)

Rik
31/10/09, 22:53
Van harte gefeliciteerd Wido (en het hele team natuurlijk) !

Magnetronkip
31/10/09, 23:35
Van harte gefeliciteerd! kan me nog herinneren toen ik net klant werd dat ik een klantnummer met 4 nummers had :)

Dreas
01/11/09, 00:38
Ook hier vandaan felicitaties :) Kan ook niet anders zeggen dan dat jullie dit verdienen!

Stewie
01/11/09, 01:39
Complimenten met de aanhoudende groei!

Wido
01/11/09, 10:32
Nogmaals bedankt! Wellicht volgend jaar leuk als meer hosters zich inschrijven? :)

Merlijn
02/11/09, 08:49
Maar ook nog even een feli naar NXS (43e) en PINS (27e)

Vergeet #27 niet ;) (Pins == 29e)

Goed gedaan, nu vast zien te houden.

DennisWijnberg
02/11/09, 10:43
Nou, kom aardig in de buurt. :)

Gefeliciteerd met jullie 9e plaats! Nou verder niet lullen en tijd verliezen en op naar de 1e plaats...

En je moet je boekhouding laten doen door Deloitte?

Wido, gefeliciteerd man!

Wido
02/11/09, 10:56
En je moet je boekhouding laten doen door DeloitteNope, we waren vroeger klant van ze, laten het nu doen door een lokaal kantoor :)

DennisWijnberg
02/11/09, 11:14
Nope, we waren vroeger klant van ze, laten het nu doen door een lokaal kantoor :)

Helemaal geen klant meer? Dan wil ik ook wel meedoen (moet dat overleggen welliswaar) :p

Wido
02/11/09, 11:20
Helemaal geen klant meer? Dan wil ik ook wel meedoen (moet dat overleggen welliswaar) :pZo ver ik weet niet.