PDA

Bekijk Volledige Versie : [GEZ] Flash kenner met webcam ervaring



Anoniem
26/10/09, 12:47
Voor een eigen website zijn we bezig met het ontwikkelen van een chatsysteem op basis van AJAX.
Een welkome aanvulling zou zijn om de bezoekers de mogelijkheid te geven om de webcam te gebruiken.

Hiervoor zou Flash een goede oplossing zijn maar daar beschik ik zelf niet de kennis over (mijn kant is meer de opmaaktalen en programmeer/scripttalen).

Wie kan hier de aanvullende hand in zijn?
Er is de beschikking over eigen servers dus een media server of iets dergelijks hoort tot de mogelijkheden.

Grischje
26/10/09, 17:29
Hoi Triloxigen,

wellicht kunnen wij jou van dienst zijn, wij hebben ervaring met uitgebreide Flash applicaties (al dan niet met video). Momenteel werken we aan een systeem voor het (met flash en webcam) uitzenden van bruiloften.

neem gerust eens contact met mij op om de mogelijkheden te bespreken.

Zenda
27/10/09, 12:39
Maarten,

Voor een project van ons zijn wij bezig geweest met het mogelijk maken van het opnemen van video en audio via de webcam. Er zijn een aantal pakketten beschikbaar op het internet. Helaas, zijn niet alle producten allemaal even goed. Wij hebben er in totaal 3 gekocht, en daarvan zijn er 2 redelijk.
Sowieso heb je een media server nodig. Dit kan RED5 (gratis, open source) zijn of dit kan FMS (betaald) zijn.

Wij zijn ruim 3 maanden bezig geweest, maar kwamen er absoluut niet uit. Het beeld bleef sloeg momenten over, bufferen ging niet goed, aan het einde liet hij zien dat hij 15 seconden van het totaal van 11 seconden had gespeeld etc.

Waar het probleem lag, kwamen we niet achter. Tot enkele weken geleden! RED5.
RED5 is absoluut geen goed product om dit te doen. Bij het overschakelen op FMS waren alle problemen verholpen en werkte enorm soepel (eigenlijk zoals het hoort).

Support van alle Amerikaanse en Indische bedrijven mag je niet verwachten, behalve 1 die tevens een zeer goed product levert: http://www.flashcoms.com/

Zij bieden ook volledige oplossingen naar wat jij zoekt: video chat.

Achos
09/11/09, 02:58
Mocht er nog interesse zijn, kunnen wij dit realiseren met volledig eigen software, echter is een Windows omgeving vereist met .NET Framework geinstalleerd.

wonko
09/11/09, 09:02
verplaatst naar ontwikkeling, het is geen job-aanbieding..