PDA

Bekijk Volledige Versie : Designer/programmeur (+IPB/vB) voor 2 opdrachten



Anoniem
24/10/09, 00:22
Ik ben opzoek naar een designer/programmeur voor twee verschillende websites. Zelf net niet voldoende kennis, laat staan de benodigde tijd of creativiteit momenteel.
Een is voor een toneelvereniging, de andere voor een relatief groot computer forum.

Beide moeten een backend hebben, voor de eerste zou het handig zijn als er ook zelf nog pagina's toe te voegen vallen (via iets als typo3 desnoods), waarlangs de content valt te beheren van de frontpage. Logotje mag voor beide.
Voor het forum zijn we naast een nieuwe frontpage tevens opzoek naar een frissere nieuwe look, voor ofwel IPB3 of vB 3.8 (in overleg, hier zijn we intern ook nog niet over uit).

Ben niet opzoek naar mensen die uurlonen aangeven, werk liever met een vaste prijs. Complete website moet er niet in verwerkt worden, copy&paste werk kan ik zelf wel. Hieronder, via PB, via skype (knop hier rechtsboven), via mail (administrator <[ apenstaartding ]> wynand.be), telefonisch na mailcontact, bij een pint op de Meir, maakt me weinig uit, maar wat simpel heen en weer gemail/chat zegt beide partijen meer dan dit bericht.
Indiërs/polen/studenten geen probleem, wel graag portfolio meesturen.

Anoniem
31/10/09, 15:38
Mogelijk beter in personeel gevraagd/aangeboden?

wonko
09/11/09, 08:04
Nee, lees de omschrijvingen van de fora: personeel: dingen die wijzigingen op de "payroll" veroorzaken (half-time, full-time, stage(?)); onwikkeling: alles waar iemand werk doet, en een factuur stuurt.

ilnee
09/11/09, 23:41
IPB3 of vB 3.8 (in overleg, hier zijn we intern ook nog niet over uit).
vBulletin 4.0 staat op het punt van uitkomen. Die kun je eventueel inclusief CMS (de zogenaamde Publishing Suite (http://www.vbulletin.com/forum/content.php)) aanschaffen. Als je per se bij 3.8.x wilt blijven is er nog het gratis vBadvanced (http://www.vbadvanced.com/).

Anoniem
09/11/09, 23:49
Zo gaat dat, je volgt dat maanden/jaren op, hoort ze constant roepen over "versie 4", let je er even niet op, en zitten ze aan beta 2. Een van de dagen is afhalen en kijken of die CMS me bevalt.