PDA

Bekijk Volledige Versie : Factureerprogramma voor abonnementen



vanzon
22/10/09, 23:17
Ik ben op zoek naar een factureerprogramma (eventueel met financiele administratie) wat vooral goed is in het verwerken van abonnementen. Hierbij denk ik aan domeinnamen, hosting en advertenties met doorlopende contracten van 3-6-12 en 24 maanden. Het moet wat uitgebreider zodat ik ook kan telebankieren en betalingsherrineringen kan versturen. Het moet redelijk proffesioneel zijn maar wel betaalbaar. Dus geen exact e.d.

Alvast bedankt


Paul

Rob77
22/10/09, 23:22
Snelstart software heeft zo'n module meen ik, uitbreidbaar etc, niet specifiek voor ICT overigens.

cyberbootje
22/10/09, 23:59
http://www.wefact.nl/ Echte aanrader.

Triloxigen
23/10/09, 00:02
WHMCS

Of zie een van de andere 1000 topics

ju5t
23/10/09, 07:44
Mamut kan dit: http://www.mamut.com/nl/abonnementsfacturering/.

ARKO
23/10/09, 09:29
WeFact kan dit goed en ze bieden snelle support. Helaas hebben ze voor ons niet alles wat wij nodig hebben en gaan we vanaf 2010 over naar WHMCS.

Wat wij missen in WeFact is de koppelingmet DotNetPanel. Wel ondersteunen ze vele andere control panels.

GS2K1
23/10/09, 09:32
Billings onder OSX! :)

http://www.billingsapp.com/

jeffrey
23/10/09, 09:48
Wij gebruiken al enkele jaren naar tevredenheid Wefact. Inmiddels meerdere licenties afgenomen.

WeServIT
23/10/09, 10:34
Wij maakte eerst altijd gebruik van WeFact, toen dat ons minder beviel zijn we overgestapt naar ISP-panel maar dit viel ook tegen naar onze mening. Nu zitten we al enkele maanden met WHMCS en ik kan niks anders zeggen dan een top panel! Alles werkt super goed, vele opties en inderdaad vele integratie mogelijkheden voor andere panels en dergelijke. En vooral een goed punt is de updates die uitkomen.

Marin
23/10/09, 11:10
ADBPlus met een module voor abonnementen kan dit.

®on
23/10/09, 11:13
Ik ben op zoek naar een factureerprogramma (eventueel met financiele administratie) wat vooral goed is in het verwerken van abonnementen. Hierbij denk ik aan domeinnamen, hosting en advertenties met doorlopende contracten van 3-6-12 en 24 maanden. Het moet wat uitgebreider zodat ik ook kan telebankieren en betalingsherrineringen kan versturen. Het moet redelijk proffesioneel zijn maar wel betaalbaar. Dus geen exact e.d.
Online: whmcs
Offline, icm. telebankieren of welke variant dan ook + abbo module: Snelstart.

kixtart
23/10/09, 11:30
Ik kan ook Snelstart ten zeerste aanraden, wij gebruiken het al jaren naar volle tevredenheid. Ook de boekhouder/accountant kan er mee uit te voeten, dus geen dubbel werk.

Zelf hebben we een webinterface er bij gemaakt waarmee klanten zelf de afgenomen diensten etc. kunnen bekijken. Dit is geen enkel probleem aangezien Snelstart gebruik maakt van een SQL of Access database!

Ze hebben zover ik begrepen heb een instap pakket, weet enkel niet of dat ook alles ondersteund.

Henri

aristo
23/10/09, 12:25
We gebruiken Informer Business versie.
Een gewoon boekhoudpakket met goede abonnement verwerking.
Aanschafprijs was meen ik iets meer dan 1100. Jaarlijks zo'n 150 euro. Bij langer gebruik één van de goedkoopste oplossingen. (vooral als je meerdere administraties hebt, want dat kan zonder extra kosten).

Vr.gr. Eef Weenink MBA

xserve
23/10/09, 13:07
Je kunt ook eens kijken naar Earny (www.earny.nl). Wij gebruiken dat naar volle tevredenheid en biedt goede ondersteuning voor abonnementen.