PDA

Bekijk Volledige Versie : licensing.microsoft.com stuk?



frankske
21/10/09, 17:21
Hi All,

Vroeger kon je als SPLA partner op licensing.microsoft.com quasi alle SPLA media downloaden. Nu blijkbaar niet meer? Of hebben ze de site weer zo "ge-optimaliseerd" dat ik erover kijk?

Kan iemand me zeggen waar de link verstopt zit?

Frank

WeServIT
21/10/09, 17:33
licensing.microsoft.com werkt hier gewoon :)

frankske
21/10/09, 17:39
Yeah sure, maar waar zit de download knop?

baahmi
21/10/09, 17:44
Heb de laatste dagen ook een hoop gezeur op partners en mcp sites (pagina's die niet bestaan, 400 en 401 meldingen. Super irritant en super treurig voor zo'n bedrijf, maar dat terzijde.

WeServIT
21/10/09, 17:51
Ik kan gewoon alle isos downloaden via "product downloads"

Erik H.
21/10/09, 17:51
Ik vind sowieso die hele site van Microsoft treurig. Ik probeer al dagen Windows Media Player 11 voor Vista te vinden maar het is me tot op heden niet gelukt ....

Ook met de downloads (spla) regelmatig 40x meldingen. Volgens mij weten ze daar zelf ook niet meer hoe die site in elkaar steekt.

frankske
21/10/09, 17:57
hmm, het heeft met mijn passport login te maken. Blijkbaar kan ik inloggen met zowel mijn persoonlijke passport login, als de algemene van het bedrijf. Bij de ene staan de download links, bij de andere niet. Gek...

Domenico
21/10/09, 18:45
Ik vind sowieso die hele site van Microsoft treurig. Ik probeer al dagen Windows Media Player 11 voor Vista te vinden maar het is me tot op heden niet gelukt ....

Ook met de downloads (spla) regelmatig 40x meldingen. Volgens mij weten ze daar zelf ook niet meer hoe die site in elkaar steekt.

???

http://www.google.nl/search?q=Windows+Media+Player+11+Vista&channel=linkdoctor

Er staat wel XP maar er staat ook dit:

Windows Media Player 11 is designed to work with all editions of Windows XP Service Pack 2 (SP2), and can also be used to restore Windows Media Player and related technologies to N and KN editions of Windows Vista.


Maar goed het lag dus aan de login dus probleem opgelost. :)

baahmi
21/10/09, 19:03
hmm, het heeft met mijn passport login te maken. Blijkbaar kan ik inloggen met zowel mijn persoonlijke passport login, als de algemene van het bedrijf. Bij de ene staan de download links, bij de andere niet. Gek...

Zal daar ook eens naar kijken, misschien komt daar alle "ellende" van..

Mvgr,
Martin

DC^
21/10/09, 19:26
Ik vind sowieso die hele site van Microsoft treurig. Ik probeer al dagen Windows Media Player 11 voor Vista te vinden maar het is me tot op heden niet gelukt ....

Ook met de downloads (spla) regelmatig 40x meldingen. Volgens mij weten ze daar zelf ook niet meer hoe die site in elkaar steekt.

Ik heb hem nu wel eindelijk, maar ik draai Windows 7.

goudgeel
21/10/09, 20:10
https://eopen.microsoft.com/EN/default.asp deze pagina.. ?

MediaServe
21/10/09, 22:18
Ik heb een tijdje terug ook gehad dat ik niet kon inloggen met Internet Explorer 7.0 maar wel met bijvoorbeeld Google Chrome. Ook ligt de licensing site er geregeld uit. Zoals gezegd inderdaad zeer treurig voor zo'n bedrijf. Maar van de andere kant ben ik toch erg blij met deze faciliteit!

gjtje
22/10/09, 00:20
'k Heb nergens last van, 't is ook een van de weinige download sites waar een Gb verbinding ook echt van pas komt.

WMP updates zit gewoon in Windows Update

ARKO
22/10/09, 09:28
@ Erik H. WMP 11, zit gewoon in Vista en WMP 12 zit in Windows 7.

EDIT: Deze methode is enkel voor Windows 7

Verwijderen en daarna weer installeren. Staat die niet meer geinstalleerd, dan kan je hem hier installeren: Start > Control panel > Software > Add or remove feutures > Media experiance

Mocht je hem opnieuw willen installeren. Dan ga je naar dezelfdfe plek en verwijder je hem eerst, waarna je hem op dezelfde manier weer installeerd.

Erik H.
22/10/09, 09:30
@ Arko-IS : mijn media player 11 in vista heeft een probleem en opent een scherm om een update te downloaden vanaf microsoft.com en vanaf daar kom je in een vicieuze cirkel.

ARKO
22/10/09, 09:32
EDIT: Methode is enkel voor Windows 7

@ Erik H. Bovenstaande methode (staat op de vorige pagina) gebruiken om hem opnieuw te installeren en daarna Windows updates draaien en ook nakijken of alle optional updates geinstalleerd staan. Mocht het niet lukken, laat het even weten via PM.

maverh
22/10/09, 09:37
Ik kan gewoon alle iso's downloaden via "product downloads"