PDA

Bekijk Volledige Versie : Login Plesk domain administration



kamankay
17/10/09, 23:13
Onlangs een vps reseller hosting genomen. Heb alleen een login gekregen voor mijn domain administration (plesk 8.6). Is hier nog een ander login om mijn file's beter te beheren. Zoals unpack/pack. Of geven sommige hosting bedrijven een simpele plesk.

pierce
17/10/09, 23:19
Waarom neem je geen contact met je hoster op....?

kamankay
17/10/09, 23:31
Op 9 oktober vps reseller hosting genomen pas na een week actief en niet zoals beloofd na 24h. Mails bleven onbeantwoord. Pas vandaag kan ik inloggen maar alleen in de domain administration. In de weekend is er geen support. Toch is het geen onbekende hosting bedrijf gelegen in Zwitserland. Kan men als hosting bedrijf plesk 8.6 beperken zodat je alleen kan inloggen bij domain administration. Indien ja, dan heb ik 30 dagen tijd om mijn contract te beindigen. Of doe ik iets verkeerd. Ik login met domain.be:8443

pierce
17/10/09, 23:38
Ze kunnen bepaalde functies uitschakelen. Maar ik kan je niet vertellen welke zijn uitgeschakeld.

Als je niet tevreden bent, zeg je toch gewoon op?
Er zijn genoeg andere providers te vinden. Kijk eens op ISP gids, of doe een aanvraag hier op webhostingtalk.

kamankay
17/10/09, 23:49
Indien ik geen antwoord meer krijg deze week.. stop ik het contract. Mijn vraag is natuurlijk waar kan ik een goede hosting krijgen. Mijn bezoekers zullen hoofdzakelijk uit Duitsland, Nederland en Belgiƫ komen (In die volgorde). Ping tijd bij deze hosting was 18ms. Mijn doel is een cms met forum VPS hosten. Aantal bezoekers 150/dag. Prijs niet meer dan 30 euro/maand. Heb zelf geen verstand van dus managed vps hosting. Liefst met de laatste Cpanel/WHM of Plesk 9.2.

Geert-Jan
17/10/09, 23:50
Welke poort log je op in?

pierce
17/10/09, 23:51
Welke poort log je op in?

Lezen Geert ;)
8443

:smartass:

Wat de vraag betreft waar je goede hosting kan krijgen, kijk eens op ispgids.com.
WHT is wat dat betreft een beetje bevooroordeeld....

Je kan wel een aanvraag doen in het daarvoor bestemde forumonderdeel, http://www.webhostingtalk.nl/aanbiedingen-gezocht/

Geert-Jan
17/10/09, 23:56
Lezen Geert ;)
8443

:smartass:

Wat de vraag betreft waar je goede hosting kan krijgen, kijk eens op ispgids.com.
WHT is wat dat betreft een beetje bevooroordeeld....

Damn, over het hoofd gezien....->|
Zal ik dan maar niet naar die andere poort vragen? (even dom gedacht dat het een virtuozzo box is?)

kamankay
17/10/09, 23:58
Bedankt voor jullie reacties.. zal mijn aanbieding plaatsen.