PDA

Bekijk Volledige Versie : ADSL / SDSL diensten via BBNED



[Elwin]
04/02/03, 19:26
Hellow,

Wij zijn bezig met het uitwerken van ADSL / SDSL pakketten via BBNED. Nu is er een eis van 700 pakketten op jaarbasis wil je het als een white label kunnen aanbieden.

Nu vroeg ik mij af of er niet meer webhosting providers zijn die ook adsl / sdsl willen gaan aanbieden. Voor de belangstellende stuur mij even een emailtje en dan kan ik zodra de prijzen + voorwaarden bekend zijn contact opnemen.

Groeten,

ric0
05/02/03, 10:56
Origineel geplaatst door [Elwin]
Hellow,

Wij zijn bezig met het uitwerken van ADSL / SDSL pakketten via BBNED. Nu is er een eis van 700 pakketten op jaarbasis wil je het als een white label kunnen aanbieden.

Nu vroeg ik mij af of er niet meer webhosting providers zijn die ook adsl / sdsl willen gaan aanbieden. Voor de belangstellende stuur mij even een emailtje en dan kan ik zodra de prijzen + voorwaarden bekend zijn contact opnemen.

Groeten,

Ook wij hebben eens gesprekken gehad met verschillende partijen over het bieden van ADSL/SDSL en dan zie je vaak dit soort eisen. Ik denk dat dit voor kleine hostingsbedrijven een niet haalbare kaart is.

Als kleine hoster 700 pakketten op jaarbasis, verkopen, onderhouden e.d. Dan te bedenken dat een deel van Nederland (dat deel dat wel graag ADSL wil) het niet kan krijgen.

Overigens... Onze ervaringen zijn niet al te positief. Veel gedoe omtrent de levering... lange levertermijnen. Problemen met de overdracht van KPN naar BBNed, etc.

Maar goed... laat je door deze azijnzeiker niet in de hoek drukken en zoek naar een partij die je minder verkoopdruk oplegt.

cridea
05/02/03, 11:54
Ik heb wel eens een aanbieding gehad van MaxDSL, ik meen dat dat wel white label was en 5% commissie oid.

Kan me niets herinneren over minimum afname.

[Elwin]
05/02/03, 12:27
Origineel geplaatst door ric0


Ook wij hebben eens gesprekken gehad met verschillende partijen over het bieden van ADSL/SDSL en dan zie je vaak dit soort eisen. Ik denk dat dit voor kleine hostingsbedrijven een niet haalbare kaart is.

Als kleine hoster 700 pakketten op jaarbasis, verkopen, onderhouden e.d. Dan te bedenken dat een deel van Nederland (dat deel dat wel graag ADSL wil) het niet kan krijgen.

Overigens... Onze ervaringen zijn niet al te positief. Veel gedoe omtrent de levering... lange levertermijnen. Problemen met de overdracht van KPN naar BBNed, etc.

Maar goed... laat je door deze azijnzeiker niet in de hoek drukken en zoek naar een partij die je minder verkoopdruk oplegt.

Het is alleen niet zo dat de "partners" die met ons willen samenwerken ook 700 pakketten hoeven af te sluiten. Het enige wat wij vragen is een kleine schatting van de af te nemen pakketten op jaarbasis. En uiteraad krijgen partners een commissie

WebBizz
19/02/03, 19:36
Elwin, weet je er al meer over?

[Elwin]
19/02/03, 21:17
Origineel geplaatst door WebBizz
Elwin, weet je er al meer over?

Ik heb volgende week een gesprek met BBNED in Hoofddorp en na dat gesprek kan ik meer vertellen over prijzen / manieren etc.

WebBizz
20/02/03, 00:57
Prima, ik hoor het wel van je!

DennisP
22/02/03, 12:49
Elwin, ik vind het fair om je te waarschuwen dat dit niet goedkoop zal zijn en dat als je de 700 gebruikers niet haalt dit ook financiele kosten met zich zal meebrengen, zowieso is er een setup die je ook 1 2 3 niet wil betalen :)

Wij hebben al een partner op ons netwerk die bbNed op ATM heeft aangesloten (en wij leveren natuurlijk bbned (bbeyond) zelf bandbreedte voor hun eigen DSL dienst.

Het is misschien verstandig om toch eens met mvanderbeek@atinet.nl te mailen dat is die reseller van BBNed diensten. Die leverd dan als bbned op de zelfde manier, dus op ATM en/of op IP en met en zonder bandbreedte en zelfs services zoals office to office met firewall structuren erin e.d. Dit is zowieso voor elke kleine internet provider intressant omdat @inet niet van die commitmenst eraan vast steld (en adsl opleverd binnen 18 dagen.)