PDA

Bekijk Volledige Versie : TKA: 19" cabinets met PDU



Peteratcomtek
05/10/09, 13:40
Wij gaan de workshop opruimen en hebben nu beschikbaar 3 stuks 19" cabinet, hoogte circa 2 meter, inclusief PDU en 4 stuks schakelbare powerbars.
Ze staan in Hoofddorp, zelf af te halen.
Meerdere foto's beschikbaar, kwaliteit van de foto's is helaas niet best.
Binnenkort hebben we meer cabinets beschikbaar.

Doe maar een bod als je interesse hebt in 1 of meerdere cabinets.

goudgeel
06/10/09, 04:07
100 euro p/stuk ?

AB-Systems
06/10/09, 08:13
zijn ze volledig dicht? of missen er zijkanten of dergelijke?

Peteratcomtek
06/10/09, 09:58
Beschikbaar:
- 3 stuks 'geschakeld', dus samen 2 zijkanten, wel allemaal voorzien van voordeur en 2 paneels achterdeur

Over een week beschikbaar:
- 4 stuks 'geschakeld', dus samen 2 zijkanten, wel allemaal voorzien van voordeur en 2 paneels achterdeur

Bod van € 100 per stuk hou ik graag in beraad, even afwachten wat er verder nog op me afkomt deze week. Eind van de week gaan ze naar de hoogste bieder die ze op wil komen halen.

Goudgeel: aankoop met of zonder BTW faktuur? En voor hoeveel stuks geldt je bod?

Peteratcomtek
09/10/09, 11:37
Het zijn HP/Compaq kasten, 42U, grijs/antraciet en ze hebben artikelnummer 269792-001. De kasten zijn dus voorzien van een voordeur en een 2-paneels achterdeur. Zijpanelen heb ik niet genoeg.
In iedere kast zitten 2 PDU's, 4 stuks schakelbare powerbars en een fantray (in het plafond - 6 fans).

Ik wil graag vandaag in ieder geval de eerste 3 stuks verkopen, dus graag nu bieden/bevestigen

Peteratcomtek
13/10/09, 16:33
Bij gebrek aan response van Goudgeel en AB-Systems wie het eerst komt het eerst maalt. Ik heb nu 8 kasten staan en ze moeten weg. Zonder biedingen haal ik de PDU's, powerbars, fans en zo eruit en gaat de rest naar de ijzerboer.

necrosis
14/10/09, 16:10
Een kast heb ik helaas al. Ik hou mij wel aanbevolen voor de sleuteltjes, Powerbar en fan's :)

jos
15/10/09, 01:36
Hoe zijn de kasten met geluid? Ik heb nu een halve kast die nogal open os en veel herrie doorlaat :-( zijn de kasten een beetje geluodsdicht?

Randy
15/10/09, 03:01
Hoe zijn de kasten met geluid? Ik heb nu een halve kast die nogal open os en veel herrie doorlaat :-( zijn de kasten een beetje geluodsdicht?

De deuren zijn voor 60-85% geperforeerd om lucht door te laten... Nee dus.

Peteratcomtek
04/11/09, 09:01
Laatste kans, als niemand interesse heeft gaan ze eind van de week gestript naar de ijzerboer. Losse sleuteltjes en zo verkoop ik niet, die hou ik zelf. Ik zag ander topic voor Minkels kasten, die waren zo weg, dus als je nog kasten wilt....... doe een bod.

deCube
04/11/09, 13:37
Ook ik hou me aanbevolen voor een fantray en powerbars.

Peteratcomtek
04/11/09, 14:53
Necrosis en DeCube,

Dit zijn geen 'losse' powerbars waar stekkers in kunnen, maar ze horen bij de PDU. Per PDU krijg je 2 stuks powerbar erbij met ieder 8 stuks C13F aansluitingen.

De fantrays kan ik wel losschroeven uit de cabinets.

Laat maar weten wat dit jullie waard is per stuk, liefst per email naar pvleeuwen@comtek.nl